Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Optimaalinen on hieno sana
Tykkään siitä paljon, sillä optimaalisuus tuo parhaat tulokset ja sitähän me haetaan
Ja kyllä mun kehitys on ollu huimaa verrattuna siihen mistä oon lähteny. Ja oon kehittyny paremmin kuin jotkun mun tuntemat "parempigeeniset" jotka ei vaan panosta lihaskasvuun yhtä paljoa kuin mä. Ja se on ihan totta että kovalla työllä ja optimaalisella lihaksenrakennuksella saa tuloksia vaikka olis kuinka huonot geenit. Mutta verrattuna tähän mun kaveriin jolla on kreikkalaisen jumalan geenit, mun kasvu on olematonta.
Mistä tiedät, että treenaat optimaalisesti? Ihan mielenkiinnosta kysyn... .
Mä mielelläni kyllä tapaisin tämän sinun ystäväsi kenellä on nämä supergeenit. En niinkään epäile kertomuksiasi vaan olen lähinnä kiinnostunut.
Se fakta sun kannattaa kyllä oikeesti ottaa huomioon, että koska oot edelleen aika nuori ja oot kasvanu noinkin pitkäks ni sul on tosissaan menny tohon kasvamiseen tosi paljon kehon energiaa niinku joku jo tais mainitakki. Mulla ainakin on kyllä 17 vuodesta eteenpäin tuntunu siltä, että potentiaali kasvuun ja kehitykseen on vaan kasvanu joka vuos. Vaikka eiköhän se kelkka kohta tässä ala kääntymään jo toiseen suuntaan.
Okei, kerron ny mun tavallisen päivän ruokavalion: *jäätävää lisäravinteilla pelleilyä*
Mä kysyin mistä tiedät, että treenaat optimaalisesti ja sä postaat päivän ruokavalion, jossa on varmaan 100 euron edestä lisäravinteita per päivä. Laita nyt kuitenkin muiden silmille myös ihasteluksi se optimaalinen treeniohjelma.
Okei, kerron ny mun tavallisen päivän ruokavalion: Aamulla 30g heraproteiinia, monivitamiini ja T-lusikallinen L-glutamiinia. Sitte 5 kananmunaa kokkelina ja ruisleipä. Seuraavaksi taas ruisleipä ja kahvi. Sitten koulun paskaa ruokaa, mutta tässä syön mahdollisuuksien mukaan paljon proteiinia kuin voin ja n. 800kcal. Sitten 30min ennen treeniä 30g maltodextriiniä ja vähän heraa, L-Arginiini, BCAA ja kreatiini. Ja 5min ennen treeniä beta-alaniinia ja kofeiinipilleri. Treenin aikana vähän maltoa ja heraa. Heti treenin jälkeen palautusjuoma ja L-glutamiinia. Puolentoista tunnin päästä 400g makaroonia. Sitten onkin jo nukkumaanmenoaika ja ennen sänkyyn menemistä 10 kananmunan kokkeli, monivitamiini, b-vitamiinia, L-arginiini, L-glutamiini ja sinkkiä. Ja pitkin päivää syön pähkinöitä jatkuvalla syötöllä.
Jos jotakuta kiinnostaa lukea niin voin treeninkin postata.
15 kananmunaa joka päivä? Aika raju setti, taidat oikeesti tykätä munakokkelista =D
Tässä taitaa olla kyse taas vähän vääristyneestä minäkuvasta. En itse ainakaan ymmärrä miten voit olla "hurjasti kehittyny" jos kerran painat 80kg ja olet 190cm pitkä.
Ja mitä vikaa lihassa on? Sun ruokavalios koostuu herasta,ruisleivästä ja kananmunasta? Tuo ei todellakaan ole sellainen ruokavalio jolla kasvatetaan hyvin lihasta.
Edit. Niijoo ja ne pähkinät. Ootko joku vege tai jotain?