Mun mielipide on, että ensin täytyy suunnitella ja kokeilla erilaisia treenityylejä/ruokailut jne. Jos on pidemmän aikaa menty tietyllä treenityylillä, eikä ole kehitystä tullu, kannattaa taas kokeilla jotai erilaista. Sama homma ruokailussa, että jos tuntuu painon vaan pysyvän samana, pitää syödä enemmän... Yölläkin monet herää syömään. Sitten vasta, kun on kokenut paljon ääripäästä toiseen, voi sanoa olevansa joku tietty kehotyyppi, koska mun mielestä se on aika vaikea päätellä pienellä kokemuksen määrällä. Tommoset kehotyyppitestit erikseen.
Jos ei kehitystä tuu hyvin ton ikäsenä, niin et todellakaan treenaa optimaalisesti. Mitenkään sua välttämättä koske tää, mutta monet mun tuntemat "ectot" treenaa jollai nelijakosilla yms. joissa lihaa reenataan liian harvoin. Kuitenkin kerrotaan aineenvaihdunnan olevan nopee, nii miks niin matala frekvenssi? Sitten kun niille huomauttaa, kuuluu perus "kukaan bodari niin tee" -vastaus. Treeneissäkin monesti korkeintaan 6 sarjaa kunnon perusliikettä.
P.s. Ja jos joku nyt välttämättä haluaa tästä vääntää ja linkittää joitain brittitutkimuksia, joissa kerrotaan ectojen lihassoluissa esiintyvän kudosta tappavaa sienirihmastoo, jotka huomaa 10min teeniuran alottamisesta, mua ei kiinnosta alkaa väitellä. Tää on vain mun oma mielipide.
Mulle ei ainakaan tule koska oon utelias. Tottakai mä treenaan optimaalisesti ja lujaa, mutta tässä välissä on mun mielestä ihan mielenkiintoista ottaa asioista selvää vaikkei tämä mun lihaskasvua millään lailla auta.
Jos ei kehitystä tuu hyvin ton ikäsenä, niin et todellakaan treenaa optimaalisesti. Mitenkään sua välttämättä koske tää, mutta monet mun tuntemat "ectot" treenaa jollai nelijakosilla yms. joissa lihaa reenataan liian harvoin. Kuitenkin kerrotaan aineenvaihdunnan olevan nopee, nii miks niin matala frekvenssi? Sitten kun niille huomauttaa, kuuluu perus "kukaan bodari niin tee" -vastaus. Treeneissäkin monesti korkeintaan 6 sarjaa kunnon perusliikettä.
P.s. Ja jos joku nyt välttämättä haluaa tästä vääntää ja linkittää joitain brittitutkimuksia, joissa kerrotaan ectojen lihassoluissa esiintyvän kudosta tappavaa sienirihmastoo, jotka huomaa 10min teeniuran alottamisesta, mua ei kiinnosta alkaa väitellä. Tää on vain mun oma mielipide.