Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama ketju löytyy myös pari aihetta alempaa http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=44614 .
Oot jo ysillä, kohta pääset lukioon ja/tai amikseen ja se kiusaaminen helpottuu ainakin hieman kun kaikki saatanan idiootit huomaa että elämällä pitäis ehkä tehdä jotain ja että joskus siitä että oot kiusannu jotain tulee ongelmia tulevaisuudessa. Turha sitä on treenata kiusaajia vastaan jos se kiusaaminen kohta vähenee tai parhaassa tapauksessa loppuu, treenaa vaan itseäsi varten. Nyt kun muistelen itse niitä yläasteaikoja ja niitä kiusaajia niin tuntuu että ne kaikki "pahat jätkät" ja muut idiootit on jääny sinne äidin helmoihin nostelemaan sosiaalitukia kun taas normaalit ahkerat tyypit on opiskelemassa tai kunnon töissä.
teil näyttää olevan suurin syy tuo koneella hakkaaminen joka on varsin painava syy kyllä aloittaa....:dance:Aloin treenaa ku huomasin et olin päässy datavuosie jälkee repsahtaa rumaks ja läskiks. Nyt kahde vuode jälkee oon.... no ruma ja läski vielki :D Mut ehkä täs joku päivä viel !
Ja lässyn lässyn. Sama syy minulla, kuin kaikkilla muillakin - virtuaalipippelin ja egon kasvatus.