Miksi aloititte treenaamisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Modify-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
31
Itse aloitin lähinnä sen takia kun minua on kiusattu 9 vuotta koulussa siis olen nyt 9:nellä ja se alkoi vähä vituttamaan...että voisi vähän puolustautua niitä vastaan:curs::curs:

5 vuotta tietokoneen edessä istumisen jälkeen totesin, että ehkä tää ei (vielä) pidemmän ajan päälle oo kauheen hyväks. Lisäks alko pientä vararengasta kertyyn, joka vituttaa suuresti.

Vaikeinta oli alotus, nyt nälkä kasvaa syödessä :)

Ohhoh, enpäs huomannut:) Ei mulla varsinaista syytä tai motiivia ole, puntti on aina kiinnostanut mua.

Oot jo ysillä, kohta pääset lukioon ja/tai amikseen ja se kiusaaminen helpottuu ainakin hieman kun kaikki saatanan idiootit huomaa että elämällä pitäis ehkä tehdä jotain ja että joskus siitä että oot kiusannu jotain tulee ongelmia tulevaisuudessa. Turha sitä on treenata kiusaajia vastaan jos se kiusaaminen kohta vähenee tai parhaassa tapauksessa loppuu, treenaa vaan itseäsi varten. Nyt kun muistelen itse niitä yläasteaikoja ja niitä kiusaajia niin tuntuu että ne kaikki "pahat jätkät" ja muut idiootit on jääny sinne äidin helmoihin nostelemaan sosiaalitukia kun taas normaalit ahkerat tyypit on opiskelemassa tai kunnon töissä.

Itse aloitin treenaamisen kun kyllästyin olemaan läski.

Oot jo ysillä, kohta pääset lukioon ja/tai amikseen ja se kiusaaminen helpottuu ainakin hieman kun kaikki saatanan idiootit huomaa että elämällä pitäis ehkä tehdä jotain ja että joskus siitä että oot kiusannu jotain tulee ongelmia tulevaisuudessa. Turha sitä on treenata kiusaajia vastaan jos se kiusaaminen kohta vähenee tai parhaassa tapauksessa loppuu, treenaa vaan itseäsi varten. Nyt kun muistelen itse niitä yläasteaikoja ja niitä kiusaajia niin tuntuu että ne kaikki "pahat jätkät" ja muut idiootit on jääny sinne äidin helmoihin nostelemaan sosiaalitukia kun taas normaalit ahkerat tyypit on opiskelemassa tai kunnon töissä.

Näinhän se menee!:)

Mä alotin ehkä vaa sen takii ku aattelin et on se järkevämpää ku dataaminen ja tuli vaa sellanen fiilis et haluu vahvemmaks. :rolleyes:

Aloin treenaa ku huomasin et olin päässy datavuosie jälkee repsahtaa rumaks ja läskiks. Nyt kahde vuode jälkee oon.... no ruma ja läski vielki :D Mut ehkä täs joku päivä viel !:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aloin treenaa ku huomasin et olin päässy datavuosie jälkee repsahtaa rumaks ja läskiks. Nyt kahde vuode jälkee oon.... no ruma ja läski vielki :D Mut ehkä täs joku päivä viel !:rolleyes:
teil näyttää olevan suurin syy tuo koneella hakkaaminen joka on varsin painava syy kyllä aloittaa....:dance:

Miullaki alko siitä et tajusin olevani läski, oli kauheet sosiaaliset paineet. Sit sillo päätin et A) laihdutan B) opettelen elää itteni kaa... kolmannella yrityksellä laihduin sitten, ja kunnol laihduinki :D Olin vitunmoinen ruipelo sen jälkee. Nyt kolmisen vuotta myöhemmi (siis tuosta ruipelovaiheesta) alan olee tyytyväinen kuntooni/painooni, mut oppinu tykkää täst touhust nii saatanasti, et enköhä mie saman harrastuksen parissa häärää viel eläkepäiville asti ;)

Koska tämä on syvin kutsumukseni sydämessäni, ja enkeli ilmestyi minulle erämaassa 134ekr.

Ja lässyn lässyn. Sama syy minulla, kuin kaikkilla muillakin - virtuaalipippelin ja egon kasvatus.

arnold-schwarzenegger-with-two-old-ladies.jpg

Ja lässyn lässyn. Sama syy minulla, kuin kaikkilla muillakin - virtuaalipippelin ja egon kasvatus.

Tähän yhtälöön myös voidaan lisätä vanha kunnon pimpero.

Nuoruuden ajan jatkunut urheiluharrastus kun loppui, niin siinä jäi vähän niinku semmonen tyhjiö että jotain olis tehtävä.. Sitten löyty punttisali, eli jotain oli "pakko" saada touhuta, joka edes etäisesti urheilua muistuttaa.

Mä alotin treenaamaa, koska halusin vähä lihaksii näkyvii. Tosta se alunperin lähti =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom