Miks mun treeniohjelma tökkii?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gaijin
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Suoritin juuri tutkimuksen posliinialttarilla. Tulin siihen tulokseen, että imeytymätöntä proteiinia ei löytynyt vaikka söin enemmän kuin voi imeytyä! Tähän vedoten voin tieteellisellä taustatuella sanoa, että olit väärässä! lälläslää!

Kun nyt ilmeisesti(?) treenaat suht bodaustyylisesti niin itse tekisin sinuna niin et koko kroppaa kolmesti viikkoon, 3-5 raskasta perusliikettä per treeni. Mielellään vaan 1 liike per lihasryhmä ja vaihtelet sekä niitä liikkeitä, että lihasryhmien treenijärjestystä. Suunnittelet vaikka viikko kerrallaan mitä liikkeitä teet. Niin ja et vedä sarjoja ikinä failureen asti, koska silloin alkaa etuolkapäät ja kiertäjäkalvosimet olla aika kovilla. Esimerkkiviikko vois olla vaikka:

ma
penkki
kulmasoutu
viparit sivuille
hauis

ke
pystypunnerrus
leuanveto vastaote
dippi
takaolkapäät/kiertäjäkalvosimet tms.

pe
vinopenkki
leuanveto leveä myötäote
supersarja hauikset kp+ojentajat maaten käsipainoilla

Mielellään aina niin et työntävät ja vetävät liikkeet vuoron perään. Vatsoja voit lisäillä tohon tai tehdä välipäivänä. Pääideana se et tulee tarpeeks volyymia ja erilaisia ärsykkeitä niille lihaksille.

Kiitti!:)

Monta sarjaa noissa liikkeissä tehdään? Ok ei failureen, onko susta 1-2 toistoo varastoon hyvä?

Suoritin juuri tutkimuksen posliinialttarilla. Tulin siihen tulokseen, että imeytymätöntä proteiinia ei löytynyt vaikka söin enemmän kuin voi imeytyä! Tähän vedoten voin tieteellisellä taustatuella sanoa, että olit väärässä! lälläslää!

Mites se itse asia?

Kun eikös tuo ole 2-jakoinen tuo sun ohjelmas?
Mulla on habaneeroa tasan 3 sarjaa ja se riittää vallan mainiosti. Ootko kokeillu vaikka hauiskääntöä istuen kp:lla? tee vaikka 3x15 sopivilla painoilla ettei selkä heilu - yllättävän raskasta;).
Pidä kirjaa vaikka ja kirjaa ylös IHAN kaikki mitä olet tehnyt. Näin voit sitten selailla että mikäs se onkaan se paras sarja kyykyssä ja alkaa siitä sitten nostaa toistomääriä/rautaa jne. Auttanut mua ainakin huomattavasti kun ei tarvii muistella että oliko tässä 45 vaiko 52.5 kiloa.
Sitten voin sanoa mitä mullekkin on täällä miljoona kertaa toitotettu, että vaihtele toistomääriä:). Se voi myös auttaa kehityksessä.
Tossa nyt jotain, ohjelmaani en muuten puutu kun en niitä arvostella pahemmin osaa:D

Kun eikös tuo ole 2-jakoinen tuo sun ohjelmas?
Mulla on habaneeroa tasan 3 sarjaa ja se riittää vallan mainiosti. Ootko kokeillu vaikka hauiskääntöä istuen kp:lla? tee vaikka 3x15 sopivilla painoilla ettei selkä heilu - yllättävän raskasta;).
Pidä kirjaa vaikka ja kirjaa ylös IHAN kaikki mitä olet tehnyt. Näin voit sitten selailla että mikäs se onkaan se paras sarja kyykyssä ja alkaa siitä sitten nostaa toistomääriä/rautaa jne. Auttanut mua ainakin huomattavasti kun ei tarvii muistella että oliko tässä 45 vaiko 52.5 kiloa.
Sitten voin sanoa mitä mullekkin on täällä miljoona kertaa toitotettu, että vaihtele toistomääriä:). Se voi myös auttaa kehityksessä.
Tossa nyt jotain, ohjelmaani en muuten puutu kun en niitä arvostella pahemmin osaa:D

Millanen selkätreeni sulla on ton 3 habasarjan lisäks? Mä kokeilin tehä habaa 3 settii mut ku lisäsin 8 ni alko toimii paremmin. Mua on kehotettu tiputtaa habat 8->6 joten kokeilen nyt sitä ja samalla jätän sarjat vajaaks. Jos ei toi iske ni kokeillaan sitä 3 settiä:). Muistan et oisin joskus tääl kysellyki onks 3 settii ok ja enemmistö kannatti isompaa sarjamäärää.

Ja toistomäärät. Joo mä liikaa junnasin samois painois ja alhasis toistois. Oon jo nostanu toistomäärät.

Täs on jo pari kohtaa jotka muuttamalla varmaan kehitys piristyy:)

Kiitti!:)

Monta sarjaa noissa liikkeissä tehdään? Ok ei failureen, onko susta 1-2 toistoo varastoon hyvä?

Sanoisin että joku 3-5 on aika hyvä. Pienemmille lihasryhmille voi riittää pari sarjaa. Esim penkin progressio vois olla jollain tietyllä painolla 3x6 >> 5x6 >> 3x10 ja sit lisäät rautaa kun tiedät, että sillä uudella painolla menee se 3x6. Ja voit välilliä tietty tehdä reilusti lyhempää sarjaa niin saat vähän sitä hermotustakin. Niin ja toi 1-2 toistoo varastoon on ihan hyvä joo.

Alko ekaks suututtaa ku luin ton sun kirjotukseks mut sit ajattelin et sehän kertoo vaan hemmetin paljon millanen tyyppi siel kirjottelee. Kukaan muu ei oo alkanu harrastaa tääl tollasta vittuilua, vaik parit puppelit niistä mun reisistä kiukuttelikin. Vois olla asiallist poistaa tollaset kaverit täältä, heikkohermosii voi pelottaa. Toivottavast sun tyttö/poikaystävä saa olla rauhassa noilta mielialanvaihteluilta.

No joo mut asiaan.

Sä ihmettelit miten mä jaksam välillä treenaa 1 ja välillä 2 kk. No sait vastauksen. Ei mun jaksaminen rajota treenamista. Sain sellasen kuvan et sun treenaamistas rytmittää jaksaminen.

Tää ny menee vähä tällaseks mut mitä sä tällä meinaat: "Ja toi 50g riippuu myös siitä, missä muodossa se proteiini tulee. Joku juoma imeytyykin nopeemmin/ paremmin. Kun taas esim. punainenliha paljon hitaammin+ jos sapuskassa on mukana rasvaa, se hidastaa aina myös proteiinin imeytymistä". Mitä 50 g riippuu myös siitä missä muodossa se proteiini tulee?? Mitä sillä muodolla on väliä? Hidas imeytyminen ei tarkota huono imeytymistä. Hidas on hyvä päivän mittaan. Paitsi tietty palautusjuomassa tarvitaan nopeeta! Hidas kuten kaseiini on antikatabolinen ja se on hyvä. Ehkä tarkotat proteiinin laatua, sehän on se tärkeä juttu. Esim lihan prode on parempaa kuin viljan ja se käytetään paremmin hyväks. Rasva ei haittaa proden imeytymistä.

Jos katoit mun ruokaohjelmaa sä huomaat että 3 ateriaa riittää. Se ei ehkä ole optimaalisin mutta on oikeen hyvä. Kuten jo oon sanonu treenissä mulla tökkii mutta ravitsemuksesta tiedän oikeen hyvin. Tollan vittuilu on aivan turhaa.

Jepjep :D

On vaan todella typerää, että tuut täältä anomaan neuvoja, mutta tyrmäät lähes kaiken mitä sulle tarjotaan. Tuollainen asenne tuntuu oudolta ja typerältä ja se on myös väärä asenne. Myös tuollainen vittuilu (lähes kaiken kieltäminen) on aivan turhaa.

Tuosta imeytymisestä: ehkä käytin väärää sanamuotoa, ehkä en. Mutta 3 ruokailua päivässä on edelleen sulle liian vähän, JOS HALUAT KASVATTAA LIHASMASSAA (jos et, niin aivan sama). Ja ihan sama, vaikka istuisit koko päivän paskalla ja söisit siinä samalla. Lihakses ei saa proteiinia tarpeeks. Enkä eti yhtäkään tutkimusta asiasta - se vaan on näin. Deal with it. Ja jos tästä nyt jotain profiilia poistetaan, niin sitten se poistetaan ja elämä jatkuu. Yritin omalta osaltani sua auttaa, mutta se ei nyt sulle kelvannut. Eipä siinä mitään. Kaikkia ei voi aina miellyttää (toisaalta, hyvä niin). :)

Mun tyttöystävällä ja mulla menee hyvin, eikä se oikeastaan tähän ketjuun edes kuulukaan.

Lopetan tämän hevosenleikin nyt tähän, koska olen sanottavani sanonut ja tää keskustelu ei tästä enää muuksi muutu (vaan on vieläkin tasoa ala-aste). Lisäksi turhauttaa liian yksinkertainen väittely -asioita soisi katsottavan rikkaammin, mutta ei. Edelleen, hyviä treenejä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sanoin jo tos aikasemmin et oon saanu täältä muutaman todella arvokkaan neuvon jotka oon jo tuonu ohjelmaani. Mä en vaan ole hyväksynyt kaikkea mitä mulle on sanottu ja olen kyseenalaistanu paljon asioita. Kaikki ei siitä näytä pitävän. Jos sä kutsut mua läpipaskaajaks ja sekopääks ni aivan turha itkeä ja esittää uhria. Jos mä olen sitä mieltä mitä mä olen niin kai mä nyt saan olla ilman että koko sivusto nousee mua vastaan.

Millanen selkätreeni sulla on ton 3 habasarjan lisäks? Mä kokeilin tehä habaa 3 settii mut ku lisäsin 8 ni alko toimii paremmin. Mua on kehotettu tiputtaa habat 8->6 joten kokeilen nyt sitä ja samalla jätän sarjat vajaaks. Jos ei toi iske ni kokeillaan sitä 3 settiä:). Muistan et oisin joskus tääl kysellyki onks 3 settii ok ja enemmistö kannatti isompaa sarjamäärää.

Ja toistomäärät. Joo mä liikaa junnasin samois painois ja alhasis toistois. Oon jo nostanu toistomäärät.

Täs on jo pari kohtaa jotka muuttamalla varmaan kehitys piristyy:)

Elikkä mun selkä, takareidet, haba-päivä on tän näkönen:

Alatalja/kulmasoutu (mitä vähemmän kyllä teen) x3
Leuanveto/ylätalja x3
SJMV/Mave x3
Koukistukset x2
Pohkeet x4
Haba x3

Tiesitkö, että yhdessä valmiissa koko kropan ohjelmassa on vain 1 sarja haukalle? Jos sua on kehotettu että teet 6 settiä, niin hyvä niin, mutta mulle on sanottu että se enemmän ei aina ole hyvä. Kokeile mikä haba liike noista tuntuu parhaiten, siihen sitten eniten panostaisin!;)

Onko tosiaankin tollasilla seteillä jota tonne kirjotin ni heikonlaista??? Ok se ei oo optimaalisin mutta kyllä tosta saan tarpeeks polttoainetta, rakennuspalikoita lihaksille ja rasvaa hormonitason ylläpitoon.

En halua vittuilla, mutta 3 ruoka annosta on liian vähän. En tiedä kuinka vanha olet, mutta uskon että 14-18 vuoden hujakoilla.
Tämän ikäinen kasvaa, joka kuluttaa energiaa. Ei se nyt ketään kaada jos välillä syömiset jää vähille mutta jos joka päivä syö vain 3 kertaa päivässä; ei siinä kyllä lihas kasva.. Tiedätkö mulla on kavereite ketkä käy puntilla mutta ei syö paljon paskaakaan ja syö pitsaa yms. Syö vaikka aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala.. Jos ei elopaino nouse, niin ei lihaksetkaan ole silloin kasvaneet. Jos se taasen nousee 5kg per kuukausi, on siitä suurinosa läskiä. Eli yksi sana; SYÖ!

Ja mitä sää siinä menetät jos koitat nyt syödä enemmän kun homma ei kerta pelitä nykyisillään, korkeintaan kehitystä ei tapahdu, mutta silloin vika on reenaamisessas eikä ruoassa!

Ja mitä sää siinä menetät jos koitat nyt syödä enemmän kun homma ei kerta pelitä nykyisillään, korkeintaan kehitystä ei tapahdu, mutta silloin vika on reenaamisessas eikä ruoassa!

Jaa tarkotit tota mun äskeistä? Jaa eikö 3krt/pvä oo susta vähän?

Jaa tarkotit tota mun äskeistä? Jaa eikö 3krt/pvä oo susta vähän?
Lueppas aikasempia niin samoilla linjoilla oon sun kanssas tosta että todellakin liian vähän. ja viesti oli tarkotettu ketjun perustajalle, että mitä menettää jos kokeilee tota syömistä kun homma ei kerran toimi, kun hän niin kovasti on sitä vastaan :D

Niiku oon kirjottanu aikasemmis viesteis mä oon kokeillu hifistellä safkan kanssa, syöny 4, 5 ja 6 kertaa päivässä. Ei oo ollu kehitykses eroa. Mä olen usein tehny niin et ruokavalio on ollu aivan tiptop mutta kehitys on silti tökkiny. Sit taas on huomannu et jos on toimiva ohjelma ny kyl rauta nousee kunhan syö tarpeeks ja huolehtii siit prodesta, oli se sit 3 tai 5 ateriaa päiväs.

Et sä nyt sitä muutosta päivässä huomaa, etkä välttämättä viikossakaan.

Sit taas on huomannu et jos on toimiva ohjelma ny kyl rauta nousee kunhan syö tarpeeks ja huolehtii siit prodesta, oli se sit 3 tai 5 ateriaa päiväs.

No jos asia näin on niin pitäiskö sun sit vaihtaa siihen ohjelmaan mikä toimi?

Lueppas aikasempia niin samoilla linjoilla oon sun kanssas tosta että todellakin liian vähän. ja viesti oli tarkotettu ketjun perustajalle, että mitä menettää jos kokeilee tota syömistä kun homma ei kerran toimi, kun hän niin kovasti on sitä vastaan :D

Ah, my mistake, sori:nolo:

Et sä nyt sitä muutosta päivässä huomaa, etkä välttämättä viikossakaan.

No jos asia näin on niin pitäiskö sun sit vaihtaa siihen ohjelmaan mikä toimi?

Mä oonkin mut ei oo toiminu enää!

No en tietty huomaa muutosta hetkessä. Mulla on ollu vuosia viimesen päälle ruokavalio, tyylin 4-6 ateriaa päiväs enkä oo huomannu siin mitää eroo 3 ateriaan. Eli siis sillon ku kehitystä on tullu ni kaikki 3-7 aterian välillä on toiminu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom