BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen huomannut tuon saman, en kyllä dieetillä ole, mutta syön kaikki ns. " Lämpimät ateriat" kylmänä, treenin jälkeen varsinkin olen huomannut, että kyllä se riisi kylmänä uppoaa paljon paremmin verrattuna juuri keitettyyn, taitaa ainut lämpönen ateria olla aamupuuro itselle :)

Käytätkö muuten kananmunia ? Ei tuossa videolla tainnut niitä esiintyä.

Tällähetkellä ruokavalioon ei kuulu yhtään kananmunaa.

PS. tuo kuva oli iltayöaerolta. N. klo 23 viännetty aero ennen yötöitä.

Kummanko sä nyt toivot voittavan, Kohosen vai Ovaskaisen ku molempia povaat mestariksi? Vai kirjoitteletko kaikkien kilpailijoiden ketjuun saman ni saa kisojen jälkeen tokaista: mitä mä sanoin!

Kato prkl, nyt vasta luin tuon Kohosen ketjun alusta asti, heavy weight divisioonassa kaks erittäin kovaa ukkoa, tästähän tullee mielenkkiintoisin
SM kisa pitkään aikaan.
Jos siellä line upissa on, Wilenius, Kallio, Kohonen, Ovaskainen ja kaikki super tiukassa kunnossa, niin eipä ois helppoa olla tuomarina siinä vaiheessa, mutta jos nyt kuitenkin
pitää voittaja valita, niin kyllä se sitten on tämä kotikaupungin herra, eli ISO O :)

PROTESTI!!!!

Tehtävänä oli arvata ympärysmitta yhen desimaalin tarkkuudella. SI-järjestelmän perusyksikkö pituudelle on metri elikkäs veikkaan 0,5m. Tämä on ainut tehtävänannon mukainen vastaus, joten otan ton palkkaripussin. En oikein tykkää noista höpöpöhöpö-lisäravinteista.

Yhteystietoja voit kysellä Pekalta.

Vähän epäilen tota 49,5metristä hauista. 49,5cm=0,495m=kolmen desimaalin tarkkuus.

Laita vaa palkkaripussi tulee. :)

Kato prkl, nyt vasta luin tuon Kohosen ketjun alusta asti, heavy weight divisioonassa kaks erittäin kovaa ukkoa, tästähän tullee mielenkkiintoisin
SM kisa pitkään aikaan.
Jos siellä line upissa on, Wilenius, Kallio, Kohonen, Ovaskainen ja kaikki super tiukassa kunnossa, niin eipä ois helppoa olla tuomarina siinä vaiheessa, mutta jos nyt kuitenkin
pitää voittaja valita, niin kyllä se sitten on tämä kotikaupungin herra, eli ISO O :)
Peter ei kisaa syksyllä...

Tällähetkellä ruokavalioon ei kuulu yhtään kananmunaa.

PS. tuo kuva oli iltayöaerolta. N. klo 23 viännetty aero ennen yötöitä.

Onko kananmunille jokin syy, esimerkiksi allergia vai onko nämä ihan muuten vaan sivussa ? Mukava nähdä, että käytät maitotuotteita ja vielä useampaan kertaan päivässä, yleensä ne heitetään sivuun ihan vaan, koska joillekkin nämä tuottavat oireita ja on hienoa syödä pelkkiä valkuaisia :)

Jäävätkö ovihommat jossain kohtia dieettiä sivuun, kun kisat ovat lähempänä ?

Viimeksi muokattu:
Ovaskainen kävi veivaamas selän Tampereella alkuviikosta..Pari sanaa siinä vaihdettiin.Kovassa kunnossa myös hän.hartialinja vs. vyötärö jäi kyllä eniten kaverin kivisestä kunnosta mieleen..Voipi olla että asia on pistänyt muittenkin silmään.
Lepposalta ja vaatimattomalta vaikutti..Tolla tyylillä mennään pitkälle..

11849926_535284756626767_293108907_n.jpg

Onko kananmunille jokin syy, esimerkiksi allergia vai onko nämä ihan muuten vaan sivussa ? Mukava nähdä, että käytät maitotuotteita ja vielä useampaan kertaan päivässä, yleensä ne heitetään sivuun ihan vaan, koska joillekkin nämä tuottavat oireita ja on hienoa syödä pelkkiä valkuaisia :)

Jäävätkö ovihommat jossain kohtia dieettiä sivuun, kun kisat ovat lähempänä ?

Enpä tiedä miksi Matti ei anna syyvä munaa. Mielelläni kyllä sitä söisin. Voisihan tuon varmasti iltapalalle ottaa, vaan tointaako tuota ennee tässä vaiheessa ku kaikki toimii hyvin tälleen.

En minä maitotuotteista näin dieetillä välitä. Ainakaan mistään rahkoista. Ne lähinnä vituttaa :D Raejuustoa kyllä syön, mutta rahkat olen pikkuhiljaa vaan vaihdellu muihin tuotteisiin ja myynyt Matille sen läpi. En ole koskaan rahkasta oikein välittänyt, kaikkein vähiten nälissään dieetillä. Osasyy voi olla siinä, että rahkoista ei saa mitään suolaista syötävää :D

Jäähän ne ovihommat pois, eihän sitä hermo perkele kestä semmosta känniläisten määkimistä :D Raskaita hommia nälissään jos on.

Ovaskainen kävi veivaamas selän Tampereella alkuviikosta..Pari sanaa siinä vaihdettiin.Kovassa kunnossa myös hän.hartialinja vs. vyötärö jäi kyllä eniten kaverin kivisestä kunnosta mieleen..Voipi olla että asia on pistänyt muittenkin silmään.
Lepposalta ja vaatimattomalta vaikutti..Tolla tyylillä mennään pitkälle..

Kukas jututtaja sinä olitkaan? Muutama ihminen heitti jotain juttua reissun aikana, niin annapas vähän tuntomerkkiä :)

Enpä tiedä miksi Matti ei anna syyvä munaa. Mielelläni kyllä sitä söisin. Voisihan tuon varmasti iltapalalle ottaa, vaan tointaako tuota ennee tässä vaiheessa ku kaikki toimii hyvin tälleen.

En minä maitotuotteista näin dieetillä välitä. Ainakaan mistään rahkoista. Ne lähinnä vituttaa :D Raejuustoa kyllä syön, mutta rahkat olen pikkuhiljaa vaan vaihdellu muihin tuotteisiin ja myynyt Matille sen läpi. En ole koskaan rahkasta oikein välittänyt, kaikkein vähiten nälissään dieetillä. Osasyy voi olla siinä, että rahkoista ei saa mitään suolaista syötävää :D

Jäähän ne ovihommat pois, eihän sitä hermo perkele kestä semmosta känniläisten määkimistä :D Raskaita hommia nälissään jos on.

Kukas jututtaja sinä olitkaan? Muutama ihminen heitti jotain juttua reissun aikana, niin annapas vähän tuntomerkkiä :)
Taisin olla heti ensimmäinen perskärpänen kun siinä rupesit vasta alkulämmittelyjä saamaan puoleen väliin.Oli mukava höpötellä!Semmonen tasapaksu toveri olen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom