BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen verran positiivista kommenttia on tullut, että pitää vaan tiuhaan tehdä. Ja toki sponssikin sitä jo vaatii :D

Offilla meinaa aina hyytyä toiminta ihan niinkuin ukkokin, mutta jos tällä kertaa tekisikin kaiken toisin!

Tee ihmeessä. Pakko myös omasta puolesta kiittää hyvistä videoista. Tätä viimeisintä en ole kerennyt vielä katsomaan, mutta rohkenen epäillä, etteikö se laadultaan vastaisi aikaisempia tuotoksia :)
Pelkästään positiivinen kuva välittyy videoiden perustella.

Ehkä se on ihan hyvä vain dieetillä, kun on muutakin puuhasteltavaa, niin unohtuu hetkeksi myös ne ikävämmät olotilat :)
Tsemppiä dieettiin!

ps. Mirin your back, no homo :D

Kiitoksia Mikolle tuosta lihakaupasta ideasta, pitääpä käydä itekkin tuolta lihat ens kerralla ostamassa, on ainakin tuoretta eikä mitään kaasuun pakattua lihaa.
Ja peukkuja kisavalmisteluihin.
Se kun kerran Karjalasta kajahtaa, niin tältä mieheltä ei voi voittoa kukaan riistää tänä vuonna:cool:

Kiitoksia Mikolle tuosta lihakaupasta ideasta, pitääpä käydä itekkin tuolta lihat ens kerralla ostamassa, on ainakin tuoretta eikä mitään kaasuun pakattua lihaa.
Ja peukkuja kisavalmisteluihin.
Se kun kerran Karjalasta kajahtaa, niin tältä mieheltä ei voi voittoa kukaan riistää tänä vuonna:cool:

Kummanko sä nyt toivot voittavan, Kohosen vai Ovaskaisen ku molempia povaat mestariksi? Vai kirjoitteletko kaikkien kilpailijoiden ketjuun saman ni saa kisojen jälkeen tokaista: mitä mä sanoin!

Kannattaa mennä lidliin, siellä ei tarvitse punnita ollenkaan :)
Mitenkäs Ovaskainen tekee päivän sapuskat ? Teetkö useammalle päivälle aina kerralla vai joka päivä tiettyyn aikaan ? Videota vaan tulemaan tästäkin mukavalla höpöttelyllä maustettuna :) Onko Sari koskaan maistanut ydinpommipuuroa :D? Veikkaan ettei.

Tuo energyn hyvin ilmastoitu ulkosali on ilmeisesti auki ympärivuoden, vai ?

Arnoldista ainakin videoblogia! Pakotat Pekan kuvaamaan ku oot lavalla ja muuten videoblogi tyyppistä matskua sieltä :) Itse ainakin katon mielummin perus höpöttelyä mielummin ku pelkkää treeniä

Tee ihmeessä. Pakko myös omasta puolesta kiittää hyvistä videoista. Tätä viimeisintä en ole kerennyt vielä katsomaan, mutta rohkenen epäillä, etteikö se laadultaan vastaisi aikaisempia tuotoksia :)
Pelkästään positiivinen kuva välittyy videoiden perustella.

Ehkä se on ihan hyvä vain dieetillä, kun on muutakin puuhasteltavaa, niin unohtuu hetkeksi myös ne ikävämmät olotilat :)
Tsemppiä dieettiin!

ps. Mirin your back, no homo :D

Thanks buddy :) Dieetille tosiaan tarvitsee jotain puuhastelua. Nyt oon lähinnä tuhlannut rahaa. Vittu rätteihin. Akkamaista touhua, mutta onpahan urheiluvarustetta :D Autoa en oo vaihtanu, vielä :D

Kannattaa mennä lidliin, siellä ei tarvitse punnita ollenkaan :)
Mitenkäs Ovaskainen tekee päivän sapuskat ? Teetkö useammalle päivälle aina kerralla vai joka päivä tiettyyn aikaan ? Videota vaan tulemaan tästäkin mukavalla höpöttelyllä maustettuna :) Onko Sari koskaan maistanut ydinpommipuuroa :D? Veikkaan ettei.

Tuo energyn hyvin ilmastoitu ulkosali on ilmeisesti auki ympärivuoden, vai ?

Minä oon tuo Liiteriä yrittäny. Kerran aina käyn ja seuraavan kerran 3kk päästä. Ei vaan jotenkin lähe ollenkaan se, en tiijä miks.

Teen aina kerralla enemmän evästä. Viimeksi tein 6 annosta kanaa riisipedillä, 3 x jauhelihariisit ja seuraavana päivänä paistelin lohen vielä kylykkeen. On sen verran hässäkkää nyt kaiken työn ja treenaamisen keskellä että ei mitenkään jouda tekee jokaista evästä erikseen. Sitäpaitsi tykkään syödä ruoat näin dieetillä kylmänä. En tiedä mikä helevetti siinähi on, mutta niin vaan maistuu hyvälle. Eikä aina malta edes jiäkuapin eestä lähtee pöytään syömään :D

Ei varmasti Sari koske pitkällä tikullakaan minun eväisiin, mihinkään niistä :D Tai siis sen jälkeen kun maustan ne. Suolattomana ja kevyesti maustettuna teen meidän yhteiset ruoat ja sitten helvetti pääsee mausteiden kanssa irti kun erottelen omat annokset. Sitten taas osan eväistä teen pelkästään itselle, maustehelvetti alkaa jo tehdessä. Muuten kyllä vaimo tykkää kokkailuistani :) Ja tuo puuro on niin HC, että en tiedä ketään kuka muu sitä söis.

No ei varmasti ole ympäri vuotta auki

Suapa nähä minnekä ne talaveks ne kamat raahaa. Jos raahaa. Pitkälle syksyyn varmasti on auki.

Arnoldista ainakin videoblogia! Pakotat Pekan kuvaamaan ku oot lavalla ja muuten videoblogi tyyppistä matskua sieltä :) Itse ainakin katon mielummin perus höpöttelyä mielummin ku pelkkää treeniä

Totta helevetissä pitää kuvata. Sitä en tiedä saako niitä online sieltä milloinkaan, mutta kuvataan. Pätkälle vois liimata ohtaan jonkun kameran ja päällä 24/7.

NYT SAATANA JO! :D Kisa piätty melekkein viikko sitten!

Sitäpaitsi tykkään syödä ruoat näin dieetillä kylmänä. En tiedä mikä helevetti siinähi on, mutta niin vaan maistuu hyvälle. Eikä aina malta edes jiäkuapin eestä lähtee pöytään syömään :D

Itse olen huomannut tuon saman, en kyllä dieetillä ole, mutta syön kaikki ns. " Lämpimät ateriat" kylmänä, treenin jälkeen varsinkin olen huomannut, että kyllä se riisi kylmänä uppoaa paljon paremmin verrattuna juuri keitettyyn, taitaa ainut lämpönen ateria olla aamupuuro itselle :)

Käytätkö muuten kananmunia ? Ei tuossa videolla tainnut niitä esiintyä.

11906097_703438233093964_1932880813_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom