Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Satanallisen sanoman?? Piti katsoa kuvat uudelleen,kun multa toi meni ihan ohi. Mikä se sanoma sit on? Toisellakaan katselukerralla en löytänyt mitään minkään sortin seitanoihin tai muihin poppaukkoihin liittyvää. Taustan patsaissa enkeliä ja Kristusta,mutta ei mitää vihtahousuja. Jos taas satanallisuus liittyy mallin ilmeisiin/eleisiin tai kuvissa esiintyvään tuleen,niin johan on maailma satanallista kamaa täynnä. Minä kun en noista uskomushoidosta juurikaan tajua,niin keskityn siihen,että komeelta kuvat näyttää,joten komeita niiden täytyy olla.
Näin sen pitäisikin mennä. Kuvat on komeita eikä tuohon pidä kiinnittää huomiota, ei ole kuvien pääpointti.
Postaukset voi poistaa. Ei liity Ovaskaiseen mitenkään.
Pahoittelen.
No kerro nyt se sanoma kun jäi häiritsee :D
Arnoldissa 15 parasta pääsi sarjassaan jatkoon. En ollut tuossa joukossa, joten en siis saanut sijoitusta. Mun sarjassa oli yli 40 kilpailijaa, mutta en mä varmasti viimeinen ollut, sen voin sanoa :DSaitko Mikko Arnoldissa siis sijoitusta ollenkaa? Salilla eräs tyyppi sanoi, että olit ollut viimeinen, pitääkö paikkansa?
Saitko Mikko Arnoldissa siis sijoitusta ollenkaa? Salilla eräs tyyppi sanoi, että olit ollut viimeinen, pitääkö paikkansa?
Ootkos treenaillut löysästi 2011-2013, kun ajattelit hankkia seuraavat 10 kiloa nopeammalla/samalla tahdilla? Kaikkihan me tiedetään että mitä enemmän lihaa, niin sitä hitaampaa sitä on hankkia lisää. Vai lykkäätkö vaan lissee kaasuva koneeseen?
No käytännössähän se on jaettu viimeinen sija yli 25 kilpailijan kanssa. :itku: