BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tutun näköönen kirkko, käytin joskus omassa rojektissani samasta kirkosta nappastua stocki kuvaa, mutta vituiksihan se meni noihin kuviin verrattuna :D Hianoja on.

Pruuvaako Mikko tuon satanistisen sanoman mikä kuvissa tuodaan esille?

Itse en kuulu kirkkoon eikä kuvat herätä tunteita suuntaan eikä toiseen, mutta tuli tuossa mieleen.
On nuo kisatkin jo käyty ja ketjukin saattaa vähän hiljetä niin mikäs sen kevyempi aihe kuin uskonto :D

Eikä tuohon oikeasti tarvi edes vastata.

Satanallisen sanoman?? Piti katsoa kuvat uudelleen,kun multa toi meni ihan ohi. Mikä se sanoma sit on? Toisellakaan katselukerralla en löytänyt mitään minkään sortin seitanoihin tai muihin poppaukkoihin liittyvää. Taustan patsaissa enkeliä ja Kristusta,mutta ei mitää vihtahousuja. Jos taas satanallisuus liittyy mallin ilmeisiin/eleisiin tai kuvissa esiintyvään tuleen,niin johan on maailma satanallista kamaa täynnä. Minä kun en noista uskomushoidosta juurikaan tajua,niin keskityn siihen,että komeelta kuvat näyttää,joten komeita niiden täytyy olla.

Satanallisen sanoman?? Piti katsoa kuvat uudelleen,kun multa toi meni ihan ohi. Mikä se sanoma sit on? Toisellakaan katselukerralla en löytänyt mitään minkään sortin seitanoihin tai muihin poppaukkoihin liittyvää. Taustan patsaissa enkeliä ja Kristusta,mutta ei mitää vihtahousuja. Jos taas satanallisuus liittyy mallin ilmeisiin/eleisiin tai kuvissa esiintyvään tuleen,niin johan on maailma satanallista kamaa täynnä. Minä kun en noista uskomushoidosta juurikaan tajua,niin keskityn siihen,että komeelta kuvat näyttää,joten komeita niiden täytyy olla.

Näin sen pitäisikin mennä. Kuvat on komeita eikä tuohon pidä kiinnittää huomiota, ei ole kuvien pääpointti.
Postaukset voi poistaa. Ei liity Ovaskaiseen mitenkään.
Pahoittelen.

No kerro nyt se sanoma kun jäi häiritsee :D

Mike varmaan voi "pääpiruna" tuon tarkemmin avata :D
Ei noissa mitään tarinaa ole. Tarkoitan viittauksia "pahuuteen", jotka eivät ole sattumalta noihin kuviin edintointivaiheessa tullut. Onhan tuo taiteilijan tietoinen valinta ja kuvat olisivat voineet olla myös neutraaleja.

Voihan se toki olla, että ne on vaan luomassa tunnelmaa eikä sen kummemmin tarkoita mitään.

... Mullako tylsää töissä? :D

Ohan noissa haettu semmoista langennutta enkeliä, joka nousee takaisin loistoonsa ja kääntyy vastaan.

kirkko2.jpg

normal_kirkko3.jpg

kirkko1.jpg

kirkko6.jpg

Sillälailla.

Arvasinhan minä saatana, että jotain järkyttävän komeeta jälkee taas tulee :)

Mahtavat kuvat Mike, suuret kiitokset!

Noissa kuvauksissa vain tulin juuri Espanjasta, niin ei ollut oikein mukana itsellä kuvausrekvisiittaa. Esim. vaatetusta jne. Monesti nämä teemat meillä Miken kanssa tulee ihan viime metreillä ja kuvauspaikallakin monesti asiat muuttuu.

Täytyy meidän joskus kuvata oikein viimeisen päälle, että on vaatteet, olemus ja kaikki mietitty viimeisen päälle. Näköjään Mike pystyy säätää minkä tahansa kuvaamansa taustan tuonne kuviin, joten kunhan vaan taustoja ja ideoita riittää, niin mitä tahansa saa loihdittua :)

Ja saatte vaan uskoa, että meillä on ihan helvetin hauskaa noissa kuvauksissa. Ideat lentelee ja paskaset naurut raikaa.

Vitun asiallista!

Saitko Mikko Arnoldissa siis sijoitusta ollenkaa? Salilla eräs tyyppi sanoi, että olit ollut viimeinen, pitääkö paikkansa?

Saitko Mikko Arnoldissa siis sijoitusta ollenkaa? Salilla eräs tyyppi sanoi, että olit ollut viimeinen, pitääkö paikkansa?
Arnoldissa 15 parasta pääsi sarjassaan jatkoon. En ollut tuossa joukossa, joten en siis saanut sijoitusta. Mun sarjassa oli yli 40 kilpailijaa, mutta en mä varmasti viimeinen ollut, sen voin sanoa :D

Kysyppä ihan mielenkiinnosta seuraavan kerran kun näet tätä fiksua kaverias, että mistä tuollainen tieto mahtaa olla peräisin? :)

Ootkos treenaillut löysästi 2011-2013, kun ajattelit hankkia seuraavat 10 kiloa nopeammalla/samalla tahdilla? Kaikkihan me tiedetään että mitä enemmän lihaa, niin sitä hitaampaa sitä on hankkia lisää. Vai lykkäätkö vaan lissee kaasuva koneeseen? :)

No käytännössähän se on jaettu viimeinen sija yli 25 kilpailijan kanssa. :itku:

Mielenkiintoinen on tämä sinun antisi tähän minun ketjuuni. Kerrotko vähän lisää?

Dissaatko siis dissaamisen ilosta, vai muutenko vain haluat viisastella?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom