Päivitellääs hiukan kuulumisia tännekin.
Kiirettä on pitänyt rajusti. Töitä on joutunut tekemään normaalia enemmän, kun tuli oltua reilusti vapailla kisojen alla syksyllä. Lisäksi opiskelut ja yrityksen perustaminen ja treenit päälle, niin ei ole ajankäytölle ollut ongelmia. Tuosta yritysasiasta lisää myöhemmin, mutta sen verran voin sanoa, että kokopäiväiseksi yrittäjäksi ryhdyn ja näihin treenihommiinhan se liittyy.
Paino pyörii siellä sadan kantturoissa, suhteellisen siistinä olen pyrkinyt kuntoa pitämään ja vähän hillinnyt syömisiä. Sitä evästä nimittäin uppoaisi aikalailla vieläkin. Treenien suhteen ongelmaksi on muodostunut "sähkötysongelmat" oikealla puolen yläkroppaa. Minulle iski pahemman luokan hermostojumia/ongelmaa tuossa Arnold Classicin kisan loppuvalmisteluiden aikana ja sen jälkeen. Oikealta puolelta on pahassa juntturassa rinta, ojentaja, latsi ja lapa. Kipu säteilee kyynärpäähän ja sormiin asti. Hermot siis mennyt muualtakin ku piästä :D Fyssarin kanssa ollaan niitä reuvottu auki ja hyvin on saatukin, mutta paljon on jäljellä. Kovia punnerruksia ei siis voi tehdä, ku oikea puoli ei tuota voimaa ku 50%. Nauratti pari viikkoa sitten ku 80 kiloa meinas jäädä rinnalle penkissä. No, eiköhän nämä kuntoon saada.
Jalkoja olen pystynyt trenaamaan suhteellisen normaalisti, ja niihin olenkin panostanut enemmän. Takareisiä tulee pommitettua suhteellisen usein, yleensä 3 x viikkoon treenaan ne nyt. Ja pohkeet tosiaan joka treenin alkuun.
Eli ihan TÄYZII ei vielä voida mennä kaikilta osin, mutta eiköhän tässä kohta piästä aukasemmaan pellit oikkeen kunnolla, perkele!
Laitan vielä tän päivän treenin tähän, niin näkee vähän mihin tyyliin oon nyt hermovammasena menny:
4.11.2013
Pohkeet, takareidet, hauis, ojentaja
* Pohkeet istuen: 25 kg x 50, 50 kg x 25, 75 kg x 20, 100 kg x 15, 110 kg x 12 --> 75 kg x max --> 50 kg x max
* Pohkeet hackissa: 25 kg x 20, 50 kg x 20, 75 kg x 15, 100 kg x 15, 125 kg x 15, 150 kg x 12
* (S) Reisikoukistus istuen: 5 x 30 - 40
* (S) Reiden lähentäjät: 5 x 30
* (S1) Ojentajat taljassa narulla: 5 x 20 - 30
* (S1) Hauis narulla taljassa: 5 x 20 - 30
* (S2) Ojentajat taljassa: 5 x 20 - 30
* (S2) Hauis taljassa: 5 x 20 - 30
* (S3) Penkkidippi: 5 x 15 - 20
* (S3) Hammer kp: 5 x 15 - 20 x 10 - 12 kg
* (S4) Ojentajat vastaotteella taljassa: 5 x 15 - 20
* (S4) Ylätalja hauiksille: 5 x 15 - 20
Tuommosta pumppipamppia. Noissa ei häiritse hermo-ongelmat, ku ei tarvitse isoja painoja käyttää.