BB Mikko Ovaskainen

Turha lisätä omaa lusikkaansa enää soppaan kommentoimalla tuota fysiikkaa, koska sivuaa suuren enemmistön mielipidettä kuitenkin, upea yläkerta, jalat lagaa, jne.

Mutta piti tulla ihan erikseen kehumaan tuota Arnold previkkaa, sopii jotenkin suomalaiseen tyyliin kuin nenä päähän. Jotenkin samanlainen aito (joskin vähän taiteellisempi) ote kuin esimerkiksi Wileniuksen wlogeissa (verrattuna esim. Becoming a champion -pätkiin, jotka ei suoraan sanottuna meikäläiselle uppoa ollenkaan). :hymiö:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pikkasen väärille urille karkaamassa tämä ketju.... Oliko Mikko kisoissa hyvä meininki ja millainen kuva kisoista jäi? Tsemiä jatkoon!

edit... Ja niinhän tuo vastaus olikin jo ylempänä.

Kyl Eibilläki pitäis olla murrosiän jo mennyt kun tuohon sävyyn alkaa huuteleen vaikka asia ei häntä edes koske. Vai onko sit vaa kovaa miestä kun on päässy ovihommii :D

Pikkasen väärille urille karkaamassa tämä ketju.... Oliko Mikko kisoissa hyvä meininki ja millainen kuva kisoista jäi? Tsemiä jatkoon!

Hyvä se että on juttua ja puhetta :)

Kirjoittelin tossa pari postia takaperin, että fiilis oli mahtava ja hyvä kuva jäi.

Toki menestystä ei tullut, mutta vittu hei, siellä oli kymmenistä maista parhaat ukot mua vastassa. Kokemusta sieltä sai rutkasti ja ei ne ihmistä kummempia oo...

No ok, sarjojen voittajat on ihan mielettömiä :D

En kuitenkaan tuntenut olevani väärässä paikassa, vaan päinvastoin :)

Kyl Eibilläki pitäis olla murrosiän jo mennyt kun tuohon sävyyn alkaa huuteleen vaikka asia ei häntä edes koske. Vai onko sit vaa kovaa miestä kun on päässy ovihommii :D

Minä sinulla on agendana tässä mun ketjussa? Olet kovin negatiivisen oloinen. Ymmärrän kyllä, jos haluat kritiikkiä antaa, mutta kun ei se oikein siltäkään näytä?

Ensimmäinen viestisi koko foorumilla oli kuitenkin tähän mun ketjuun.

Valaise toki, niin vastailen omalta osaltani.

Minä sinulla on agendana tässä mun ketjussa? Olet kovin negatiivisen oloinen. Ymmärrän kyllä, jos haluat kritiikkiä antaa, mutta kun ei se oikein siltäkään näytä?

Ensimmäinen viestisi koko foorumilla oli kuitenkin tähän mun ketjuun.

Valaise toki, niin vastailen omalta osaltani.

Uskoisin että Ministry on näitä ihmisiä ketkä ovat kovia provoamaan netin välityksellä, mutta sitten muuten eivät edes uskalla inahtaa.

Ministry heivattu niskaperseotteella vittuun täältä provoomasta. Perussettiä Elisan liittymästä. Kohta koko Elisa on bannissa.
Kävinkin kattomassa jo aiemmin, että joka ikinen viesti oli jotain vittuilua ja kuittia horkasta tai "paskasta" fysiikasta. On aika säälittävää, että joillain ei ole tuon enempää sisältöä elämässä kun pitää vaan trollailla täällä.

Kävinkin kattomassa jo aiemmin, että joka ikinen viesti oli jotain vittuilua ja kuittia horkasta tai "paskasta" fysiikasta. On aika säälittävää, että joillain ei ole tuon enempää sisältöä elämässä kun pitää vaan trollailla täällä.

Se on sitä nykypäivää. Ja jos päin naamaa vittuillaan ja sit tuleeki vaikka turpiin niin sit itketään että ihan vitsillä vaan heitin. Nykypäivän jonne meininki kyllä vanhempaa immeistä kyrsii urakalla.

Mutta itse asiaan:

Hienoa MIKKO! Varmasti on hieno kokemus ja tasonmittaus tuollaiset kisat. Rapsaa odotellessa!

Komppaan Mikaa - ei tarvitse olla vituinmoinen fani, vaan asiallista otetta. Päällisin puolin suurin osa kommaa asiallisesti ja toisten sävy täyttä bullshittiä 99,9 €:a! Jotenkin näin se menee, että katsomossa aina tiukimmat ja suurimmat ja lavalla kaikki kuraa..tuolla otteella tulee nenä kipeäksi, kun väärässä paikassa huutelee! Tämä nimimerkkien taakse vääntäytyminen sallii kaikkien paskojen kukkimisen.
Vittu mitä provoilua täällä. Jättäkää nyt Mikko rauhaan!

Tuntee varmaan olonsa miehekkääksi kun pystyy netissä vittuilemaan bodarille, sehän on tunnetusti iso mörkö jolta saa siviilielämässä selkäänsä. ;)

Ihan varmasti joku saa henkisen tyydytyksen siitä että rekkaa ittensä esim. tänne vittuillakseen nyt tässaä tapauksessa Mikolle. Meitä on moneen junaan.

Suomipojat maailmalla!

Hyvä jätkät!

Tollai se pitää hoitaakkin. Hyvä fiilis tuli hymyilevistä ja edustavista ukoista.
Varmaan aika huikeeta oli olla tuolla.

Ei sitä ihan joka jätkää kutsuta Arnuldiin!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvä jätkät!

Tollai se pitää hoitaakkin. Hyvä fiilis tuli hymyilevistä ja edustavista ukoista.
Varmaan aika huikeeta oli olla tuolla.

Ei sitä ihan joka jätkää kutsuta Arnuldiin!
Kyllä. Fiilis oli täysi 10 ja me tehtiin täydellä sydämellä tuota juttua - kullostakoon kuinka kliseiseltä tahansa, mutta niin se vain on :)

Kyllä. Fiilis oli täysi 10 ja me tehtiin täydellä sydämellä tuota juttua - kullostakoon kuinka kliseiseltä tahansa, mutta niin se vain on :)

Kyllä sen tosta lyhyestä pätkästäkin jo "aistii", että nautitte tuolla olemisesta. Ukot on kyllä yhtä smootheja ku "oikeetkin" proot fanien keskellä!

Kyllä sen tosta lyhyestä pätkästäkin jo "aistii", että nautitte tuolla olemisesta. Ukot on kyllä yhtä smootheja ku "oikeetkin" proot fanien keskellä!

20131013_140326.jpg

:)

Tosi hienoa, iso hatunnosto täältä Suomen kehonrakennuksen edustamisesta! :thumbs:

Kaikkea hyvää jatkoon, niin Mikolle kuin Killellekin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom