BB Mikko Ovaskainen

Nyt on kisarapsaa blogissa.

20131010_093414.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noin sitä pitääkin tehdä, että ollaan fanien kanssa ja otetaan kuvia. Se on mun mielestä vähän niinkuin urheilijan "velvollisuus", koska urheilija on sitä mitä on vain ja ainoastaan lajin fanien vuoksi. Hyvä pojjaat! :)

Jäi pikkusen kyrpii, kun ei enää nähnyt miestä lavalla olemisen jälkeen. Osasin kyllä olla näköjään väärässä paikassa oikeaan aikaan hyvin lahjakkaasti.
Mulla ois pari kuvaa, jotka voisin laittaa sulle vaikka sähköpostiin jos haluat.
T: Se pitkätukkanen paparazzi

Jäi pikkusen kyrpii, kun ei enää nähnyt miestä lavalla olemisen jälkeen. Osasin kyllä olla näköjään väärässä paikassa oikeaan aikaan hyvin lahjakkaasti.
Mulla ois pari kuvaa, jotka voisin laittaa sulle vaikka sähköpostiin jos haluat.
T: Se pitkätukkanen paparazzi
Joo, harmi ku ei nähty enää.

Laita toki kuvia osoitteeseen mikko.ovaskainen@elisanet.fi

Se oli vain huumoria ku ei oo kuulunu mitään moneen päivään. Eihän siula mitään syytä varmaan ookkaan olla herne nenässä, mut ajatuksena se oli hauska mielikuva. Anteeksi jos loukkasin. Onko paino jo noussu miten paljon? Ja meinaatko pitää kunnon ns siistinä vai kutkulleen massaa?

Se oli vain huumoria ku ei oo kuulunu mitään moneen päivään. Eihän siula mitään syytä varmaan ookkaan olla herne nenässä, mut ajatuksena se oli hauska mielikuva. Anteeksi jos loukkasin. Onko paino jo noussu miten paljon? Ja meinaatko pitää kunnon ns siistinä vai kutkulleen massaa?

Et sie mittään loukannut, elä hättäile.

Paino on noussut ihan kohtuullisesti, 6 kg. Tarkoitus olisi pitää kunto siistimpänä kuin aikaisemmin, olo on parempi, jaksaa paremmin ja näyttää paremmalta. Ja möhköbulkki on jo testattu.

Huh. En ole koskaan fanittanut niin hirveästi Miken kuvia, mutta näitä uusimpia on nyt kyllä pakko hehkuttaa... Mielestäni parhaimpia Miken ottamia kuvia nämä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom