BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielestäni vastaukseni oli hyvinkin linjassa vanhan viisastelun kanssa: niin se metsä vastaa, kun sinne huudetaan. Vai oliko se sittenkin: sitä saa, mitä tilaa?

Mutta vähän vähemmän linjassa toisen vanhan viisauden kanssa; Eye for an eye makes the whole world blind.

Sitäpaitsi ihan yhtälailla olet sen huutelijan asemassa kun tänne postaat. Hieman ristiriitaista väittää että tuon mainitsemasi sanonnan varjolla voit vastata Eibin postaukseen mutta sitten kun olet itse samassa tilanteessa niin yrität perustella oman vastauksesi: "Ei ku mä olin tää metsä mikä vastas, en mä mitään huudellu". Ihan yhtälailla vois perustella että Eib vastas tähän ketjuun saman sanonnan linjassa.

:D antakaa olla. Peace.
1098038_10201519716653187_959582928_n.jpg

-"Vittu miten TYHMÄÄ porukkaa täällä paskatoistossa oikeasti on!". Kyllähän tuossa kovasti on sitä kuuluisaa tulkinnanvaraa.

Paskat ole. Tuossahan tarkoitetaan täysin selvästi että tuolla tyhmällä porukalla tarkoitetaan vain joitain nimimerkkejä. Jos Eib olisi kirjoittanut että "Vittu miten tyhmää PORUKKA täällä paskatoistossa on", niin silloin olisi jo vähän enemmän tulkinnanvaraa. Nyt minä en löydä tuosta virkkeestä mitään tulkinnanvaraista, jos sitä ei sitten hakemalla hae. Kuten sinä tunnut tekevän.

Ei tätä lukita. Eihän mulle oo ku pari vähän kriittisempää kommenttia tullut. Se ei haittaa ollenkaan, mutta asiayhteyksiä ei pidä irroittaa, eikä sanomisia vääristellä/muutella.

Muuten antaa paukkua vaan :)

Mie palaan huomenna arkeen, ja alan miettii, kuinka teen asioita paremmin.

Tää on kuitenkin hommaa jota mä rakastan ja johon haluan panostaa. Kaikki vaan ei ole aina niin helppoa ja koko elämän kääntäminen kehonrakennukseen ei tapahdu hetkessä, vaan pikkuhiljaa. Ainakin omalla kohdallani.

Tässä ollaan ihan alkutaipaleella vasta.

Tsemppiä Mikolle reeneihin! Minkälaiset ajatukset jäi Arnoldista?

Hyvät fiilikset jäi! Tunsin oloni lavalla rennoksi ja varmaksi kaikesta huolimatta.

Mutta eniten säväytti se, että ihmiset pyysi tosi paljon mua ja Killeä yhteiskuviin. Varmasti 50 yhteiskuvaa tuli otettua. Ihmiset fanittaa tuolla ja näyttävät myös sen.

Kirjoittelen myöhemmin kunnon kisarapsan blogiin :)

Mad Mikko rokkaa edelleen, vaikka nyt käytiinkin "vain" opiskelemassa suuren maailman kisaamista! Tolla ruholla ja asenteella päästään vielä pitkälle.
Pakkiksella on tosiaan niin paljon väkeä, ettei kaikkia voi eikä edes tarvitse miellyttää. 10 lisäkiloa lihasta tulee about 3 v. on mun veikkaukseni. Saat tueksi vielä läskiltä modelta tukihalin! ;)

Sitten taas sitä reality checkiä peliin. Miettikääpäs montako tyyppiä tänne kirjoittaa? Mielipidehän on tunnetusti kuin persereikä, jokaisella on sellainen. Siis ihan oikeasti täällä on väkeä laidasta laitaan, mutta sen mitä tätä ketjua olen itse lukenut, niin pääsääntöisesti täällä tsempataan ja fanitetaan Mikkoa. Että ihan oikeasti ei varmasti kannata kenenkään repiä persettään muutamasta ehkä ihan vaan vittumaisuuttaan heitetystä negailusta.

Mitä itse olen Mikon juttuja seurannut, niin ihan hiton rennon oloinen mutta asiat jämptisti tekevä kaveri, jolla vielä ihan hiton hyvä rakenne ja varmasti geenejä lajiin ja näyttää olevan vielä peräänantamaton luonne. Taivas varjele mitä tästä vielä tulee kun vaan ukko jaksaa puskea eteenpäin ja paikat pysyy ehjänä!

Tsemppiä siis jatkoon, seurailen taustalta jatkossakin ja varmasti moni muukin. Sanotaan että karavaani kulkee ja koirat räksyttää, toimii tässäkin kohtaa hyvin.

Kaikkia muita urheilulajien edustajia saa kritisoida, mutta bodareilla on joku tabu se että ei saa muuta ku nuolla persettä tai osottaa pelkkää ihailua jne.

Hienoa että sentään jotkut kuitenkin kestää sen kritiikin mitä antaa :) Ei pidä vetää hernemaissipaprikoita nenään. Ainakaan täällä.

Kaikkia muita urheilulajien edustajia saa kritisoida, mutta bodareilla on joku tabu se että ei saa muuta ku nuolla persettä tai osottaa pelkkää ihailua jne.

Sä et vissiin ihan täydellä pakalla pelaile. Kritisointi ja rakentava kritiikki on kuitenkin täysin eri asia kuin mollaaminen ja vittuilu, jota täällä kovasti harrastetaan. Tietysti kisaajia on erilaisia, ja jotkut ottaa nettihöpötyksistä enemmän itseensä kuin toiset, mutta Ovaskainen on tässä asiassa kyllä sieltä mallikkaasta päästä.
Ketjujen lukottaminen nyt on pöljää muutaman negatiivisen kommentin takia.

Ihan huomautuksena Eibille ja kaikille muille hänen kaltaisilleen Mikko faneille. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti toiseen ihmiseen kohdistuvaa kritiikkiä varsinkaan sen takia kun meillä on täällä kuitenkin Mikko vastailemassa itse noihin kysymyksiin. Ettei se keskustelun taso putoa sinne suomi24 tyyppiseen keskusteluun.

Sä et vissiin ihan täydellä pakalla pelaile. Kritisointi ja rakentava kritiikki on kuitenkin täysin eri asia kuin mollaaminen ja vittuilu, jota täällä kovasti harrastetaan. Tietysti kisaajia on erilaisia, ja jotkut ottaa nettihöpötyksistä enemmän itseensä kuin toiset, mutta Ovaskainen on tässä asiassa kyllä sieltä mallikkaasta päästä.
Ketjujen lukottaminen nyt on pöljää muutaman negatiivisen kommentin takia.

Mä en puhunu Ovaskaisesta tai kenestäkään erityisesti. Kuhan vaan sanoin mitä täällä yleensä nää kuumottajat inisee.

Vittu miten TYHMÄÄ porukkaa täällä paskatoistossa oikeasti on!

Mikko on periaatteessa ihan yhtä alottelija kehonrakennuksessa kuin mitä esim minä klassikissa. Alkuvaiheessa koko ukko ja jengi täällä luulee että maksimilihasmassat on jo saatu. LOL!

watch-out-weve-got-a-badass-over-there.jpg
[video]http://www.pakkotoisto.com/attachments/kilpailijat-ja-bodyjuorut/81493d1337532221-fitness-minna-pajulahti-roid_rage.gif[/video]
;)

Liitteet

• 81493d1337532221-fitness-minna-pajulahti-roid_rage.gif
    81493d1337532221-fitness-minna-pajulahti-roid_rage.gif
    124,1 KB · Katsottu: 2 495

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom