BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se nyt vain kelkka on kääntynyt toisinpäin niin että tuo laiheliini saapi rueta mulle niitä levyjä kantelemaan, MINÄ en tee AEROBISTA enää IKINÄ! Tai sitten maksimissaan voin minä Tanen käydä laittamassa lisäpainovyöhön jotta tuo sika saapi tehtyä dippiä 20 kg lisäpainolla kun ei se enempää jaksa. ;)

Mittee se tappi tiällä selittää? :D

Siinä dipissä suatta roikkuu molemmat vyötäisillä ja silti teen. Koko päivän.

;)

Nyt Mikko vauhilla Miken kuvattavaksi!!

Tilipitappi-tippi-tappi! (Tuota vois muuten Pekalle aina laulaa :D ).

Selekkee kuvattiin, ku sattu luottokuvaaja mestoille. Vaikkei sitä tänään treenattukaan, eli kylymä selekä. Ensimmäistä kertaa tällä dieetillä näen muuten selekäni takkoo. Pitänee ruveta vähän posettelee jossain peilisaleissa, ettei ihan vituilleen posettele lavalla.

front.jpg

back.jpg

no ohan se leveä :thumbs:, mutta kun tässä vaiheessa ja näillä kuvilla vertailee, niin paksuuttahan se vähän kaipailis.

no ohan se leveä :thumbs:, mutta kun tässä vaiheessa ja näillä kuvilla vertailee, niin paksuuttahan se vähän kaipailis.
Paksuuttahan se on kaivannu aina. Mutta jospa sieltä jonkunlaista putkee ton paidan alta löytys... ;)

- - - Updated - - -

Siinä on jo komea suhde vyötäröllä ja hartioilla. Erittäin näyttävä. Jätkä jyrää!

No huh huh! Siinä on selässä mallia!

Kerrankin oikeesti lahjakas kaveri saatu kehoilun pariin. Noilla geeneillä on mahdollisuus pärjätä ihan ulkomaillakin jos lajiin tosissaan panostaa.

Huomaa että ukko dieettaa täysii ja näkee nälkää kun pistää tekstiviestiä aamukuuden aikaan jotta tullakko Juukkaan reennommaan 100km päähän... :D Hyvältähän tuota alat näyttämään! Onko jalat miten kiristyny?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom