chino grande
Banned
Hyvä BIG Mike, hyvältä näyttää..
Kotikaupungin miehestä ollaan ylpeitä
Kotikaupungin miehestä ollaan ylpeitä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se nyt vain kelkka on kääntynyt toisinpäin niin että tuo laiheliini saapi rueta mulle niitä levyjä kantelemaan, MINÄ en tee AEROBISTA enää IKINÄ! Tai sitten maksimissaan voin minä Tanen käydä laittamassa lisäpainovyöhön jotta tuo sika saapi tehtyä dippiä 20 kg lisäpainolla kun ei se enempää jaksa. ;)
Pitäshän siellä käyvä, ku kerran tuommosen tarjouksen heität. Mulla olis tällä viikollakin aika hyvin tässä vapaata. Ja King Diamond olis pe tuskassa... Hmmm....Koskas Arvon Herra on tulossa Isolle Kirkolle, niin pistetään ranttaliksi kameran kera?
Paksuuttahan se on kaivannu aina. Mutta jospa sieltä jonkunlaista putkee ton paidan alta löytys... ;)no ohan se leveä :thumbs:, mutta kun tässä vaiheessa ja näillä kuvilla vertailee, niin paksuuttahan se vähän kaipailis.
Siinä on jo komea suhde vyötäröllä ja hartioilla. Erittäin näyttävä. Jätkä jyrää!
On kyllä naurettavan hieno kolmio :fuckyeah:Siinä on jo komea suhde vyötäröllä ja hartioilla. Erittäin näyttävä. Jätkä jyrää!