BB Mikko Ovaskainen

Huomaa että ukko dieettaa täysii ja näkee nälkää kun pistää tekstiviestiä aamukuuden aikaan jotta tullakko Juukkaan reennommaan 100km päähän... :D Hyvältähän tuota alat näyttämään! Onko jalat miten kiristyny?

Sieltä ne pikkuhiljaa alkaa lohkeemaan.

Karvat ku ajaa niin kiristyy ja kasvaa :v

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuka se kamerantakana noin kovasti puuskuttaa? :D
Treenikaverini/promoottorini/ystäväni/naapurini/managerini/kuvausvastaavani

Sillä oli just järkyttävä pudotussetti kyykyssä ennen tota kuvausta.

Tai sitten se vaan on lihava joka teki setin vipareita :v

Onneva merkkipäivän johosta! Toivottavasti reenit kulukee ja kaikki mennee nappiin kisoissa ;)
Kiitos, ens vuonna on isot juhlat! Täytän 19!!

Treeni kulkee kyllä, ja toivotaan nappiin menemistä, tyytyväinen olen ollut tähän asti :)

Valistakaapas vähän tähän kehoiluun vähemmän uppotunutta siitä, että missäs sarjoissa nää karjut (Wilenius, Ovaskainen, Mentula, Jerry, Savolainen) nyt kilpaileekaan?

Mentula ja Jerry ovat ammattilaisia, Makesta ei tietoa, luulis pro-kortin olevan jo umpeutunut. Mikko kisaa raskaassa +90, samoin Wilenius sitten ens vuonna. Ja meillähän ei jostain vitun utopistisesta syystä enää ole SM-kisassa alle 100kg sarjaa, jossa EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ. 91kg menee raskaaseen.

Meillä Suomessa kun seiskakin heivattiin jo helvettiin, niin on 3 sarjaa. En kyllä tajua mikä helvetin logiikka siinä on. Pistäis nyt sitten samointein painoluokattomaksi kun kerran tohon mennään. Kaikki vain samaan soppaan.

Mentula ja Jerry ovat ammattilaisia, Makesta ei tietoa, luulis pro-kortin olevan jo umpeutunut. Mikko kisaa raskaassa +90, samoin Wilenius sitten ens vuonna. Ja meillähän ei jostain vitun utopistisesta syystä enää ole SM-kisassa alle 100kg sarjaa, jossa EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ. 91kg menee raskaaseen.

Meillä Suomessa kun seiskakin heivattiin jo helvettiin, niin on 3 sarjaa. En kyllä tajua mikä helvetin logiikka siinä on. Pistäis nyt sitten samointein painoluokattomaksi kun kerran tohon mennään. Kaikki vain samaan soppaan.

Makellakin pro-kortti, body-lehden sivulta: "2012
IFBB Pro-kortti oli hänellä taas taskussa jo alkuvuodesta 2012. IFBB Pro Leaguen presidentti Jim Manion ei epäillyt hetkeäkään uusia Markon korttia, sen verran miehellä oli uskoa ammattilaispiireissä!"

Pikkasen arvostettu ukkeli tuo meitiin supermassa, aito ja oikea "IFBB Honor Member"
Makellakin pro-kortti, body-lehden sivulta: "2012
IFBB Pro-kortti oli hänellä taas taskussa jo alkuvuodesta 2012. IFBB Pro Leaguen presidentti Jim Manion ei epäillyt hetkeäkään uusia Markon korttia, sen verran miehellä oli uskoa ammattilaispiireissä!"

Herra. Ovaskaiselle pieni henkilökohtainen näkemys kysymys tai kuinka sinä teet :) kiitos jos vaivaidut vastaamaan.

Miten/milloin ja kuinka otat aerobisen dietillä? Onko se aamulla vai illalla? Ennen puntti aktia vai myöhemmin jälkeen päin?... ja onko " tunnin " kestoista vai nopeampaa HIIT meininkiä ? Ja KUINKA PALJON aerobista otat dietillä

Ajatus tässä taustalla on että itse harrastan HIIT aerobista ja jotain diettiä tässä koitan niin olisiko se parempi ottaa aamusta heti aerobinen ja siihen ruuat päälle ja huilia ja sitten puntille? VS. Aamulla ruokaa nassuun ja sitten huilia ja puntille JA illalla aerobinen erikseen.... ps. itselläni aamuaerobisen jälkeen kun olen syönyt nukahdan heti istuvilleen ja tuntuu että hiukan punttikin kärsisi siitä :/ vai johtuukohan vaa tottumis kysymyksestä

Mikä on sinun näkemyksesi aerobisesta? Kiitos MR. O

Herra. Ovaskaiselle pieni henkilökohtainen näkemys kysymys tai kuinka sinä teet :) kiitos jos vaivaidut vastaamaan.

Miten/milloin ja kuinka otat aerobisen dietillä? Onko se aamulla vai illalla? Ennen puntti aktia vai myöhemmin jälkeen päin?... ja onko " tunnin " kestoista vai nopeampaa HIIT meininkiä ? Ja KUINKA PALJON aerobista otat dietillä

Ajatus tässä taustalla on että itse harrastan HIIT aerobista ja jotain diettiä tässä koitan niin olisiko se parempi ottaa aamusta heti aerobinen ja siihen ruuat päälle ja huilia ja sitten puntille? VS. Aamulla ruokaa nassuun ja sitten huilia ja puntille JA illalla aerobinen erikseen.... ps. itselläni aamuaerobisen jälkeen kun olen syönyt nukahdan heti istuvilleen ja tuntuu että hiukan punttikin kärsisi siitä :/ vai johtuukohan vaa tottumis kysymyksestä

Mikä on sinun näkemyksesi aerobisesta? Kiitos MR. O

Teen 9 treeniä viikkoon, joista vähintään 5 on punttitreeniä. Loput tulee joko aerobisena tai punttitreeninä, jaan lihasryhmät kahteen osaan päivälle (tuplapuntti päivässä).

Aerobisen teen mahdollisuuksien mukaan aamuisin ennen aamupalaa, mutta jos en aamuisin sitä pysty/yksinkertaisesti jaksa tehdä, teen sen illalla/päivällä. Se hyöty, mikä tulee AAMULLA tyhjällä vatsalla on sen verran pieni, että en näe sitä maailman tärkeimmäksi asiaksi dieetissä. Kuitenkin teen aerobisen aina tyhjällä vatsalla ennen seuraavaa ruokailua.

Aerobisen kesto on ollut puoli tuntia sykkeiden ollessa 120 - 130. Loppua kohden aerobisen aika mahdollisesti nousee 45 minuuttiin.

Suurimmaksi osaksi tällä dieetillä olen tehnyt juuri tuota 5 punttia, 4 aerobista / viikko.

Moro Pätmänit!

Päivittelin blogia taas. Siellä on 12 minuuttinen hörhö-pätkä ruoanlaitosta. Ja selekäreenistähi jottain.

back.jpg

Sattuipa sopivasti. Olin juuri aikeissa tulla kysymään, josko voisit välillä näitä sapuskavideoitakin kuvailla :)
Komia selkä!

Tsemppiä dieettiin!

Aikas kivan läjän laitat mausteita :D Ei mittään turhaa hifistelyä muutenkaan, kaikki vaan sekaisin ja hyvä tulee :rock:

Hyvä jos kelepovvaa. Ei kai näitä hörhöilyjä julkisesti viittis muuten näyttää :D

Minä en kauheesti jaksa hifistellä, silleen reippaalla otteella mennään vähän kaikessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom