BB Mikko Ovaskainen

Pidin sua ihan skootteri miehenä ku kävit siellä kauneussalongissaki..mut ehkä just ja just menettelet mopopojasta :D
Itseasiassa mä mopoilen tällä:
r1.jpg
;)

Ps. ostakkee poes, en minä jouva sillä nyt rällää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Räätälin painajainen
Niin, mites se olikaan aiemmin täällä tredissä ku aikoinaan sitä pukua teetätin. Tuli tehtaalta takas, ku ei ollu kone hyväksyny mittoja. Rinnanympäryksen ja vyötärönympäryksen erotus liian suuri :D

Paskoja laitteita niillä.

Meinaako painot loppua usein kesken? :D
'
Ei nuo oo loppunu.

Tekee vaan sit pidempää sarjaa :v

Hyvin kyllä rasva palaa, ihan selkee eroo tohon edelliseen videoon vaikka välissä on ilmeisesti vain viikko.
Malli on kyllä mahtava! Joutuu seuraa!

Laitanpa tännekin tän kuvan, ku saanu yllättävän paljon huomioo Facebookissa, vaikka ei oo ees lihat puNpissa :D Kysymys kuuluukin, miksi kuvata yläkroppaa jos on takareisitreeni? Hölmön hommaa :hyper:

madmike.jpg

Seuraavat kisat saaki olla sitten Arnold Amateur ;) Ja näenkö oikein, että sulla on shortsit jalassa.... Ei kuule pysy lämmöt lihoissa, jos tollasilla treenaa :D

Kova kunto! Tosta puuttuu enää se, että Eibbi kantaa levypainoja ja pyörii jaloissa. Vinkuu sellasella rottamaisella vikinällä: "Ooh master, may I help you master, whatever you want master" :D

Kova kunto! Tosta puuttuu enää se, että Eibbi kantaa levypainoja ja pyörii jaloissa. Vinkuu sellasella rottamaisella vikinällä: "Ooh master, may I help you master, whatever you want master" :D

Kyllä se nyt vain kelkka on kääntynyt toisinpäin niin että tuo laiheliini saapi rueta mulle niitä levyjä kantelemaan, MINÄ en tee AEROBISTA enää IKINÄ! Tai sitten maksimissaan voin minä Tanen käydä laittamassa lisäpainovyöhön jotta tuo sika saapi tehtyä dippiä 20 kg lisäpainolla kun ei se enempää jaksa. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom