BB Mikko Ovaskainen

Katos, joku onkin jo linkittäny mun facebookin "treeni-ilo"-kuvan tänne. Laitanpa vielä ton toisenkin, kun näistä kuvista niin selkeesti paistaa kuinka ihanaa treenaaminen onkaan :D

treeni2.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuo olkapallot on vaan niiin komiat:wtf:. Vois pistää itekki tommoset tilaukseen, pitää varmaan vaan ensin leventää karmeja/ovia, et mahtuu sit kulkemaan :D

Mitä ihmettä oikein teet noille tykinkuulille :o? Suomeksi sama, mihin sun olkapääreeni perustuu?

Mitä ihmettä oikein teet noille tykinkuulille :o? Suomeksi sama, mihin sun olkapääreeni perustuu?

Yleensä mä punnerran alkuun, joko smithissä, vapaalla tangolla tai käsipainoilla. Vähän Branch Warren- malliin, aika reiluja painoja yritän käyttää. Pudotussarja mahdollisesti päälle. Tikapuuna ylös, eli toistot koko ajan siellä kympin tienoilla tyyliin vaikka käsipainoilla näin: 10 x 15 kg, 10 x 25 kg, 10 x 35 kg, 10 x 45 kg ja sit joku 50 - joskus jopa 60 ja niin paljon ku tulee.

Sitten vipareita joko sika-tyyliin ronskimmin seisten joku 3 - 4 sarjaa, toistot päälle kymmenen, joskus alle. Pudotusta päälle. Takaolkapäät vinopenkkiä vasten, sama homma, 3 - 4 sarjaa ja pudotusta päälle.

Monesti oon ottanu vielä vipareita sivulle taljassa ja jotain takaolkapääkonetta, joku 3 - 4 sarjaa.

Totuushan on se, että jos joku lihasryhmä vastaa selkeesti parhaiten treeniin, niin se vastaa siihen tekipä sille melkein mitä vaan. Punnerrusten nimeen vannon, mutta kroppaa pitää kuunnella. Jos tuntuu, että olkapäät on rintatreenissä saanu osumaa, en punnerra, vaan annan sitten vipareita niin perkeleesti :)

Olkapäät on aina ollu mulle todella helppo lihasryhmä treenata, saan pumpin tyyliin ku tyhjiä käsiä vippailen :D

Eiköhän kyse ole geeneistä ja Mikolla nyt olkapäät ottaa vastaan hyvin treeniä. Toisella kädet on hirveet, jollain selkä. Ei se aina ole treenityylistä kiinni, vaan ihan simppelisti miten sattuu geenit antamaan periksi. Mäkin teen kaikkeni olkapäille, eikä mitään tapahdu, kaikki on koitettu, lääkkeetkin. Sit taas selälle voi heilutella vaikka lapiota ja latsit kasvaa.

...ja yleensä heikoimman lihasryhmän treenaamisesta tietää kaikista eniten, koska niihin on joutunu kokeilee kaikki kikkakolmoset ja vielä vähän päälle.

Komiat on olkapäät!

Eiköhän kyse ole geeneistä ja Mikolla nyt olkapäät ottaa vastaan hyvin treeniä. Toisella kädet on hirveet, jollain selkä. Ei se aina ole treenityylistä kiinni, vaan ihan simppelisti miten sattuu geenit antamaan periksi. Mäkin teen kaikkeni olkapäille, eikä mitään tapahdu, kaikki on koitettu, lääkkeetkin. Sit taas selälle voi heilutella vaikka lapiota ja latsit kasvaa.

Täysin totta, ja tähän mäkin viittasin.

Ei mihinkään! Ihme touhua susirajalla ku ei ees hymmyilytä treenatessa. Mut ei se auta ku jatkaa ja painaa pitkää päivää salilla. Hyvältä se näyttää :D

Nuo olkapäät on kuin jostain Marvelin sarjiksesta. Hahmo jonka hartialinjaan osui gammasäteilyä kun tippui taikajuomapataan väistellessään radioaktiivisia ahmoja tjsp..

Mieletön kondis!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom