BB Mikko Ovaskainen

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Vitunko hyötyä siitä on jos voin sen urpon peräti iteltäni estää... Ei nyt luulis olevan niin vaikeaa poistaa feikkitili. Pakkotoistolta ainakin lentäis ku leppäkeihäs hetkessä.

Ei tuosta profiilista taida päästä eroon vaikka kuinka porukka sitä ilmiantaisi. Säännöissäkin lukee, ettei ilmiantojen määrä vaikuta päätökseen millään muotoa.

nimetön.png

Toisaalta, jos FB poistaisi kaikki mistä ilmoitetaan, niin lähtisi aika paljon oikeita, kun jengi ilmiantaisi niitä vaikka ihan vittuillessaan. Vaikea FBn tietää miltä kukin oikeasti näyttää.

Kaikki mun ottamat kuvat saadaan ainakin pois kuten viimeisin profiilikuva. Tekijänoikeuksiin Face suhtautuu vakavasti ja alle vuorokaudessa tuli poisto kun laitoin sinne referenssin alkuperäiseen kuvaan ja ilmoitin tekijänoikeusrikkomuksesta.

Voisin kuvitella et tuolla kaverilla ei ollut pelkästä kiusaamisesta kyse, kaverilistalla ei ole kuin reilu pari tuhatta kuumaa ja vähemmän kuumaa naarasta. Olisko oikeesti niin vajaa et yrittäny Mikon kuvilla bildee metsästää tai ainakin egoa nostattaa naisten silmissä ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mitäpäs @Herra Ovaskainen ? Repesikö sinullakin joskus rinta kuten Mikelle eilen? Miten sen kuntoutuminen meni?
Repesi. Sama rinta on tainnu parikin kertaa räpsähtää. Sehän pitäisi leikata, jos se pahasti menee. Itse en tainnut ekalla kerralla käydä edes lääkärissä. Kylmää, tulehduskipulääkettä ja kivun salliessa heti kuntouttamaan ja tekemään liikkeitä, ettei arpikudos jäykistä lihasta liikaa. Toisella kerralla taisin käydä arvauskeskuksessa ja eipä siitä mitään hyötyä ollut, sama laulu vaan kuin mitä itsekin osaisi tehdä.

Terve Mikko! Olen aika aktiivisesti sun tekemisiä seurannut tässä parin viime vuoden aikana. Kerroit joskus että ruokavalioon tehtiin muutoksia ja että olo on nyt huomattavasti parempi uusilla metodeilla. Liittyikö muutokset ainoastaan hiilarimääriin vai mihin? Vositko vähän tarkentaa tätä? Ja viittaan kysymykselläni nyt kahden viimeisen offikauden eroon kun jälkimmäisessä pysyi kuntokin siistimpänä.

Terve Mikko! Olen aika aktiivisesti sun tekemisiä seurannut tässä parin viime vuoden aikana. Kerroit joskus että ruokavalioon tehtiin muutoksia ja että olo on nyt huomattavasti parempi uusilla metodeilla. Liittyikö muutokset ainoastaan hiilarimääriin vai mihin? Vositko vähän tarkentaa tätä? Ja viittaan kysymykselläni nyt kahden viimeisen offikauden eroon kun jälkimmäisessä pysyi kuntokin siistimpänä.
No morjens!

Pääasiassa muutos liittyi juurikin hiilariin. Suurien ylikaloreiden, etenkin hiilareiden syöminen nostaa verensokerit ylös ja se tuottaa rajua väsymystä. Elimistöhän on suunniteltu siten, että kun se saa ravinteita riittävästi, niin levätään ja kun sitä ravintoa ei ole riittävästi, niin elimistö on aktiivisimmillaan ja terävimmillään etsimään ravintoa. Miettii nyt leijoniakin savannilla.

Itse olen syönyt pakolla lähestulkoon koko elämäni. Ei varmasti ole ollut ravintosuunnitelmatkaan ihan optimaalisia, mutta kauheaa hommaa se väkisin syöminen on ollut. Marko Savolaisen kirjasta vaan luettiin, että on pakko syödä paljon, mikäli haluaa kehittyä. Siinä on toki perää, mutta mikäli ne ylikalorit ja sokerien liika saanti kääntyy negatiiviseksi siten, että ei jaksa treenata eikä oikein muutakaan, niin silloin se ei ole mielestäni optimaalista. Toki Marko itsekin on kirjoittanut olleensa erittäin väsynyt ja nukkui parhaillaan 16h vuorokaudesta. Pitää tosin muistaa, että Marko ei tehnyt mitään muuta kuin treenasi. Meidän muiden kuolevaisten kun pitää tehdä muutakin, esimerkiksi töitä.

Minun mielestä on neljää eri tyyppiä aineenvaihdunnan suhteen:

1. Henkilö, joka voi syödä paljon, ei tunne väsymystä eikä liho herkästi. Omaa nopean aineenvaihdunnan.
2. Henkilö, joka voi syödä paljon, ei tunne väsymystä, lihoo normaalisti ylikaloreilla. Omaa normaalin aineenvaihdunnan.
2. Henkilö, joka voi syödä paljon, ei tunne väsymystä, lihoo herkemmin. Omaa hitaan aineenvaihdunnan.
3. Henkilö, joka ei pysty syömään paljon, tuntee väsymystä, eikä liho herkästi. Omaa suhteellisen nopean aineenvaihdunnan silti.

Toki on noiden ryhmien yhdistelmiä, mutta omien kokemusten mukaan olen rajannut ihmiset noin.

Itse kuulun tuohon viimeiseen ryhmään. Elimistöni reagoi heti, kun sokeria tulee liikaa, olo huononee ja väsyttää, samalla alan myös lihomaan, kun sokeria ei saada kulutettua.

Eli mikäli syön siten, että kropassa on imu koko ajan päällä ja olo on hyvä, virkeä ja tehokas, pysyn myös kohtuullisessa kunnossa. Painon nostaminen tosin on vaikeaa. Tosin, eipä tuo lihasten määrä ole yhteydessä kehonpainoonkaan - sekin on tullut huomattua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom