Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan ymmärrettävää, eikä siis ollut mitään vittuilua ollut, pikku kuittia vain huumorimielellä. Päähommahan on se bodaus kuitenkin.Monesti tulee kausia, että se materiaalin tuottaminen on raskasta, tiedän omasta kokemuksesta. Se olisikin hienoa kun olisi joku joka kuvaa ja editoi jne niin mikäs siinä olisi ollessa. Harva tästä materiaalista kuitenkaan kummempaa korvausta saa ja sen tuottaminen ei kaikille ole kuitenkaan ihan vaivatonta (juuri nämä aikaa vievät asiat kuten editoinnit yms suunnittelut).
Miustakin olis ihan kiva aina puskea matskua ulos joka viikko jos joku osaava tekis tekniset jutut kun olen niissä huono. Tottakai seuraajat haluaisivat nähdä videoita mut täytyy muistaa että kaikilla ei välttämättä virta riitä painamaan samalla temmolla ympärivuoden. Välillä on töitä tiukempaan tahtiin ja muutakin elämään kuuluvaa menoa
Aivan ymmärrettävää, eikä siis ollut mitään vittuilua ollut, pikku kuittia vain huumorimielellä. Päähommahan on se bodaus kuitenkin.
No sen mitä oon ymmärtäny snapchatin maailmasta on se että Mikolla ja Sarilla on muutto tässä edessä, Mikko opiskelee, bodaa ja tekee duunia siihen päälle.Eikai sitä videota aina tarvitse tehdä. Muutama lause tekstiä (ottaa pari minuuttia aikaa) olisi myös ihan jees, ainakin parempi vaihtoehto kuin viikkojen hiljaiselo.
Mitä Mikko opiskelee?
Niin, ja opiskelut purkkiin. Minulla on vähän opiskelut jäänyt kesken tässä "bodyuran" aikana. Olen Vantaalla Laureassa sisällä opiskelemassa Rikoseuraamusalaa. Opiskelut oli tauolla lähes 3 vuotta, mutta nyt ne hoidetaan purkkiin. Lisäksi ilmoittauduin yliopistoon lukemaan rikos- ja prosessioikeutta. Eli ensin valmistutaan kukkahattu-sossuksi ja sen jälkeen hallintotieteiden maisteriksi. Jos luoja suo.
Ovaskaisen vaimo oli kuulemma omalla snäppitilillään ilmoittanu, että Mikko ei snäppää ku ei kiinnosta.
Ennen Thaimaan reissua snäppäsi ahkerastikin, mutta tais lopulta sit kyllästyä. Vissiin pätee muuhunkin somettamiseen.
Pikkulinnut laulaa susirajalta, että Mikko taitaa keskittyä muihin harrastuksiin, kuin kehonrakennukseen tällä hetkellä.
BJJOsaiskohan joku tulkata viel sen laulun suomeks.