GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

BB Mikko Ovaskainen

Me muuten oltiin alettu tapailemaan tän kuvan ottamisen aikoihin... Kumpi parempi, tämä uljas, pyylevähkö, kalju offibodari vai nykyinen solakampi hiuksilla varustettu ympärivuoden kunnossa oleva Mitto? :'D
Oo sie hilijjoo ku miehet puhhuu! :D

Oon mie ollu kyllä aina ihan saatanan komee.

Oo sie hilijjoo ku miehet puhhuu! :D

Oon mie ollu kyllä aina ihan saatanan komee.
Teillähän meni oikeastaan ihan päinvastoin kuin yleensä. Parisuhteen edetessä ruvetaan lihomaan mutta jätkä olikin jo lihava alussa ja teit pikkuisen muodonmuutoksen :D

Sekä taidat olla edelleen leppoisa eli leppoisuus ei vaadi rasvakerrosta.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Suomen X-Mies on Pekan ohella toinen, jolta erittäin mielellään toivoisi päivityksiä tiuhempaan tahtiin.
Snäppiä mulla ei kylläkään ole, joten en tiedä kuinka aktiivisesti siellä olet esillä.

Mutta anyways, kiinnostaisi siis kuulla, miten noin ylipäätään menee treenien, ruokailujen ja muiden arjen askareiden osalta ja vieläkö teet yhteistyötä Matin kanssa yms?
Onko mitään tavoitteita asetettu tulevaisuuden kisailuja silmällä pitäen elikkä kuinka pitkää ohvia ois niinku tiedossa? Mites muuten offi kulkenut? Sulla on ollut muistaakseni ongelmia vähän tuon ylisyömisen kanssa, onko siihen löytynyt mitään ratkaisuja, joilla sitä helpottaa?

Vähän turhan hiljaista on kyllä joidenkin Suomen bodiukkojen saralla.
Jos ei @Mike ole kuvaamassa ja jututtamassa, niin aika vähän saadaan mistään materiaalista nauttia. Harmi sinänsä, kun laji muutenkin niin lapsen kengissä täällä peräjunttilassa :(

Jospa ovat vaan vielä vähän koomassa talven jäljiltä. Nyt kun kevät tulee, niin ehkä nää ukotki alkaa heräilemään sieltä talviunilta? :D

Suositut

Back
Ylös Bottom