Deleted member 122304
Mitä. Sä taisit olla pöhnässä? Eikö Mika ollut ihan normiseko vain :DBodarit sais enemmän tehdä videoita päissään. Esim. Nyyssölän Olympia -previkka kunnon pöhnässä oli loistava.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä. Sä taisit olla pöhnässä? Eikö Mika ollut ihan normiseko vain :DBodarit sais enemmän tehdä videoita päissään. Esim. Nyyssölän Olympia -previkka kunnon pöhnässä oli loistava.

En tietenkään. Törkeen väsynyt olin. Mulla on joku geenivirhe enkä tuu humalaan. En siis pysty edes juomaan niin paljon että saisin kännin päälle.Täällä kansa vaatii tietoa. Eli olitko mika olympia previkka videossa täysin pöhnässä ? @Bisley
Eikö tota kutsuta vaan hyvin kehittyneeksi toleranssiksi?En tietenkään. Törkeen väsynyt olin. Mulla on joku geenivirhe enkä tuu humalaan. En siis pysty edes juomaan niin paljon että saisin kännin päälle.

Eikö tota kutsuta vaan hyvin kehittyneeksi toleranssiksi?![]()
Selkähän on ollut yksi selkeä panostuksen kohde. Ja on toki vieläkin. Avaan vähän tähän, mitä olen muuttanut treenissä.Helvetti, että toi mikon selkä näytti kovalle nyt kisoissa. Aina olen tiennyt että sieltä ihan leveä selkä löytyy, mutta nyt jotenkin näytti tuplat takaa helvetin kovalle. Ilmeisesti paksuutta saatu lisää viime kisoista![]()
- Tuettu soutu vinopenkkiä vasten tangolla, pitkällä liikeradalla
Siis onko tää jonkin sortin modattu seal row?
Siis onko tää jonkin sortin modattu seal row?
Periaatteessa joo. Kumpi oli eka, mene ja tiedä.
Näkee myös silloin tällöin käsipainoilla tehtävän.
Tässä on tärkeää, että penkissä on kulmaa, kuten tuetussa t-tankosoudussakin on. Ei siis mahallaan suoralla penkillä. Olkapäät ja rinta tuodaan sen verran penkin yli, että venytys saadaan todella pitkäksi, eli selkä pyöristyy reilusti. Supistus tehdään myös reippaasti, rinta hiukan penkistä nousten ja lavat kunnolla yhteen. Pitkällä venytyksellä pitkään supistukseen.
Emmätiä onko ihan samasta kiinni ku mulla. Ite en vaan saa juotua varsinkaan noita laimeita alkoholijuomia (olutta/viiniä) niin paljon että tulisin känniin. Kyse ei siis tietenkään oo suoraan siitä etteikö känniin tulis jos vaan jois tarpeeks niitä. Vaan siitä että sitä ei vaan saa menemään alas tarpeeks nopeesti, alkaa tökkiin. Sit ku toleranssi on kuitenkin kohtuu korkea niin ihan sama vaikka oisin juhlissa 12h putkeen koko ajan olut kädessä niin lopputulos on se et on vaan sellanen seitinohut päällä.
Kirkkaista nyt tietty tulee suht helpolla humalaan ja sen takia en tykkää niitä juodakkaan.
Nyt kun on nää valmentajanvaihdot tapetilla, niin siinähän olis mikolle heti yksi.Riippuen montako sarjaa/liikettä teet niin ottaisin mukaan myös vähintään yhden soudun missä tehdään töitä lyhyemmällä liikeradalla venytyksestä vähentäen, ei hirveellä cheatilla ja supistus laiminlyömällä, mutta silleen et voi paukuttaa monta hyvää sarjaa isolla painolla tolla vahvemmalla liikepituudella. Noin saa hyvää volyymia/työtä kohdelihaksen vahvimmalla alueella. Toi volyymin kasvatus on varmaan ollu kans suuressa osassa kehityksessä.
Tein joo. Käsipainoilla vinopenkkiä vasten.Muistanko väärin vai teitkös jollain aikaisemmalla videolla myös epäkkäille jotain kohautusvariaatiota vinopenkissä maaten?
Olen tehnyt koko ikäni.Riippuen montako sarjaa/liikettä teet niin ottaisin mukaan myös vähintään yhden soudun missä tehdään töitä lyhyemmällä liikeradalla venytyksestä vähentäen, ei hirveellä cheatilla ja supistus laiminlyömällä, mutta silleen et voi paukuttaa monta hyvää sarjaa isolla painolla tolla vahvemmalla liikepituudella. Noin saa hyvää volyymia/työtä kohdelihaksen vahvimmalla alueella. Toi volyymin kasvatus on varmaan ollu kans suuressa osassa kehityksessä.
Tässä on tärkeää, että penkissä on kulmaa, kuten tuetussa t-tankosoudussakin on. Ei siis mahallaan suoralla penkillä. Olkapäät ja rinta tuodaan sen verran penkin yli, että venytys saadaan todella pitkäksi, eli selkä pyöristyy reilusti. Supistus tehdään myös reippaasti, rinta hiukan penkistä nousten ja lavat kunnolla yhteen. Pitkällä venytyksellä pitkään supistukseen.
Ei nyt kyllä ihan valkene miten tuon toteutat. Videolinkkiä?