Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katos perkele. Mikähän lafka / porukka se tuo liene? Kuraselän vapari / fysiikka on taennunna jottain miellyttee. Voe helevettiläenen.
Tiedän mitä tarkoitat. Haet sellaista Killen tyylistä rintasivu-posea. Ei toimi hyvin.. Jos koukistan jalkaa, takareisi pienenee huomattavasti. Yläkropan kierto taas ei ole niin yksinkertainen, pitkien käsien vuoksi silloin posesta tulee vähän kuin olisin sumpussa ja pakkopaidassa.Olis kiva joskus nähdä poseerauksista eri versiot kuvina, varsinkin rinta sivulta tulee sinulla aika pystyssä? Mitenhän se muuttuis jos koukistas jalkaa enempi ja käännät hartia linjaa enempi se kun on fysiikassasi ainakin omaan silmään friikkimäinen.
Ollaan katsottu, mutta ei nyt mitenkään viinilasin ja sikarin ääressä olla pohdittu :DOletteko Nyyssölän kanssa miettineet sitä?
Pitäiskö? :DOllaan katsottu, mutta ei nyt mitenkään viinilasin ja sikarin ääressä olla pohdittu :D
Ääni tälle.
Mikko kutsuu Mikan sinne susirajalle ja näyttää sille miten sielpäin pidetään näitä kuuluisia viini-iltoja
Mikko kutsuu Mikan sinne susirajalle ja näyttää sille miten sielpäin pidetään näitä kuuluisia viini-iltoja
Mä olen odottanut jonkun iltalehden tai sanomien kunkkutoimittajan eksyvän pakkikselle ja bongaavan muutaman viestin missä mainitaan Mikan menestyvän viinin avulla ja tässä Mikon ketjussa kossuviestit. Noheva toimittaja voisi tästä vetää yhteenvetonaNe #viinaillat. :D
Mä olen odottanut jonkun iltalehden tai sanomien kunkkutoimittajan eksyvän pakkikselle ja bongaavan muutaman viestin missä mainitaan Mikan menestyvän viinin avulla ja tässä Mikon ketjussa kossuviestit. Noheva toimittaja voisi tästä vetää yhteenvetona
"BODARIEN VAIETTU ALKOHOLIONGELMA"