BB Mikko Ovaskainen

Parasta Ovaskaista tähän asti, etureidetkään ei niin huonot olleet. Leveä selkä edestä kisojen paras IMO. Takaa vähän sileä ja just takareisiä ja selän paksuutta tarvii vielä lisää. Positiivinen yllätys
Itse kanssa pidin tosi paljon Mikon lookista. Priorisointia vaan jäljessä tuleviin lihaksiin niin paketti vain paranee. Mikkohan tulevaisuudessa on +100kg kisaaja, sillä pituutta on sen verran. 5kg oikeisiin paikkoihin änkyräkireydellä ja mies tulee olemaan vaikuttava lavoilla. Esiintyminen, olemus, lineup-asento, tuplat edestä, massiivinen selkä ja järjettömän kova hartialinja on jo kohdillaan, joten potentiaalia on kyllä. Ehkä yksi välivuosi voisi tehdä gutaa, kun nyt ollaan löydetty paljon uusia jekkuja treeneihin?

Jaukkurin pitäs panostaa todella paljon keskivartalon kutistamiseen. Enää ei auta vaikka turpoais kaikkialta muualta perkeleesti kun torso on tynnyri vaikka palikat hyvin erottuukin. Se ei vaan kauneuskilpailuun passaa. Kireä ja paineinen kyllä oli. MrO kun saa lisää lihaa rintaan ja koipiin, varsinkin takareisiin ja yksityiskohtia/erottuvuutta niin alkaa olla ainakin minun mielestä hieno paketti! Rumahan se ei oo nytkään.

Pitää vielä tänne tulla onnittelemaan. Mikko näytti todella upealta. Tasainen ja hyvä kisaväri, loistava kunto, poseeraus mahtavaa, lineup asento kovin, tuplat edestä heittämällä kovin, olkapäät, habat, selkä... pro tasoa.

Itse olisin top 3 sijoittanut Mikon. Ihmettelen hieman noita sijoituksia muutenkin. Onneksi en ole tuomari.

Sulla on kyllä sitten ihan totaalisen huurussa ja paskassa ollut ne omat kuuluisat fanilasit jos olisit Mikon selvästi ylemmäs sijoittanut. Jos kehonrakennusnäkökulmasta asiaa katsotaan niin näkeehän sen noista vertailukuvistakin ruskealla silmällä että rinta ja jalat on suorastaan pienet muihin verrattuna. Ei auta hyvät olkapäät ja kapea vyötärö jos muuten on tärkeitä lihasryhmiä niin paljon muita jäljessä.

Itsekin tuli jo aiemmin todettua tuosta Mikon epäbalanssista ylä- ja alakropan välillä, joka varmasti rokottaa paljon tällä hetkellä. Hyvä asia on, että ne jalat kyllä sieltä kasvavat treenaamalla. Ja olen aika vakuuttunut, että Mikon rakenne kestää lihaa vielä useita kiloja, jolloin potentiaalia on todella lights out -fysiikkaan. Selkään paksuutta/hiukan lisää yksityiskohtaa sekä jalkoihin kauttaaltaan lisää massaa, niin se on siinä. Mikko on komea, karismaattinen ja itsevarma esiintyjä yhdistettynä hiton hyvään rakenteeseen, joten potentiaalia on helvetisti.

Jos katsoo 2 viikkoa sitten instaan upattuja kuvia,niin melkeen vois sanoa,että oikealla on 80 kilosen rakennusmiehen jalat eikä satakilosen bodarin.
Onhan nuo jalat vuosia jälessä jos vertaa noihin muihin kisaajiin tänä viikonloppuna,varsinki takareidet on sulannu totaalisesti jonneki?
Lopettaa ne kauhiat 15-30 toiston jumppakoukistukset joissa ekat 20 toistoa ei edes tunnu missään ja loput menee aerobiseksi jumppailuksi,niin ja ne 30 toiston prässit jotka ei saa ku verenkiertoa vissiin aikaan.Lämmitelläään jalat erikseen,ei samassa kovan sarjan kans,pudotuksia,restpausea saatana kolomosia ja kutosia niin että verisuoni katkiaa pääkallosta kaverillaki vieressä.
Nyt 2 vuotta kisataukoa ja takareisiin 2 kiloa lihaksia ja muualle koipiin samanverran.Pohkeisiin kans vajaa kilo per sipsutin

Liitteet

• nimetön.jpg
    nimetön.jpg
    103,8 KB · Katsottu: 1 482
Viimeksi muokattu:
Lopettaa ne kauhiat 15-30 toiston jumppakoukistukset joissa ekat 20 toistoa ei edes tunnu missään ja loput menee aerobiseksi jumppailuksi,niin ja ne 30 toiston prässit jotka ei saa ku verenkiertoa vissiin aikaan.Lämmitelläään jalat erikseen,ei samassa kovan sarjan kans,pudotuksia,restpausea saatana kolomosia ja kutosia niin että verisuoni katkiaa pääkallosta kaverillaki vieressä.
Nyt 2 vuotta kisataukoa ja takareisiin 2 kiloa lihaksia ja muualle koipiin samanverran.Pohkeisiin kans vajaa kilo per sipsutin

Tästä Mikolle pro-valmentaja, niin kahen vuoden päästä kisataan Olympiassa.

Jaha,eIkö se nyt kuvien perusteella ole ihan tosi asia että takajalat puuttuu verrattuna muihin ? Tuon jalkatreeni jutun luin blogista? Jäätävä määrä supereita etujaloille,oliko jotain 20 sarjaa vai jopa 30? ja takareisille vain kaks settiä pelkkiä koukistuksia kauheilla toistomäärillä ja jos sillä on tuo saatu aikaan niin se on ihan väärin tehty.näytti se jalkatreeni ettei takajalat hirveästi kiinnosta.. Muistaakseni Mikolla on joskus ollu takajalat? Olisko se sitten tuo uus tukka vai mikä ne on vieny?

Eiköhän se ole tullut jo selväksi, että alakroppa on kehityksestä jäljessä. Uskon, että Mikko tulee parantamaan heikkouksia tulevia koitoksia varten.

Oli muuten Mikolta erittäin tyylikäs vapari!

No niin. Kääritääs tää kisa pakettiin.

Suorastaan vittuilevaan sävyyn täällä osa porukasta "antaa palautetta", joten enpä paljon ihmettele, että täällä Pakkiksella ei paljon kisaajat viitsi kirjoitella. Anonyymina on mukava vittuilla kisaajille tai kelle vaan, koska "kritiikkiä saa antaa ja se pitää kestää". Ihan paskaa moni suoltaa, jos suoraan sanon.

Minulta puuttuu tasaisuus monessa asiassa. Joskus se on hyvä, joskus huono. Minulla on kovia lihasryhmiä, sitten on reilusti huonompia (olkapäät - takareidet). Minulla on tosi kovia poseja, sitten on reilusti huonompia (leveä selkä edestä - rinta sivulta). Minulla kireyttä edessä, mutta takaa uupuu. Lisäksi minä jaan muutenkin mielipiteet, minun fysiikasta ja tyylistä tykätään tosi paljon, toisaalta sitten myös lähes "vihataan". Enpä kyllä koskaan ole tasapaksu halunnutkaan olla, joten tämä sopii mulle varsin mainiosti :D

Aika paljon tulee palautetta että minulla ei ole käytännössä jalkoja ollenkaan. Erikoista, sillä ne kehittyvät koko ajan ja menevät eteenpäin ja vielä hyvällä vauhdilla, tasapainossahan ne ei yläkopan kanssa ole, mutta kyllä ne alkaa kilpailukykyiset olla muita vastaan. Etenkin etureidet. Näistäkö kuvista esim. voi sanoa että "käytännössä jalkoja ei ole"?:
FB_IMG_1476018737210.jpg FB_IMG_1476018741696.jpg FB_IMG_1476018782140.jpg FB_IMG_1476018886738.jpg FB_IMG_1476019052589.jpg FB_IMG_1476019061611.jpg FB_IMG_1476019419242.jpg FB_IMG_1476019522483.jpg

Sulla on kyllä sitten ihan totaalisen huurussa ja paskassa ollut ne omat kuuluisat fanilasit jos olisit Mikon selvästi ylemmäs sijoittanut. Jos kehonrakennusnäkökulmasta asiaa katsotaan niin näkeehän sen noista vertailukuvistakin ruskealla silmällä että rinta ja jalat on suorastaan pienet muihin verrattuna. Ei auta hyvät olkapäät ja kapea vyötärö jos muuten on tärkeitä lihasryhmiä niin paljon muita jäljessä.
Katso ylempi vastaus.

Jaha,eIkö se nyt kuvien perusteella ole ihan tosi asia että takajalat puuttuu verrattuna muihin ? Tuon jalkatreeni jutun luin blogista? Jäätävä määrä supereita etujaloille,oliko jotain 20 sarjaa vai jopa 30? ja takareisille vain kaks settiä pelkkiä koukistuksia kauheilla toistomäärillä ja jos sillä on tuo saatu aikaan niin se on ihan väärin tehty.näytti se jalkatreeni ettei takajalat hirveästi kiinnosta.. Muistaakseni Mikolla on joskus ollu takajalat? Olisko se sitten tuo uus tukka vai mikä ne on vieny?
Noista ylläolevista kuvistako voit sanoa että takajalat puuttuu kokonaan muihin verrattuna? Ja mikäli et ota kuin yhdestä treenistä esimerkin, niin älä nyt vittu sano, että minua ei paljon takareisitreenit kiinnostaisi. Ne ovat minulla ykkösprioriteetissa. Tuo treeni, minkä mainitsit, on minulla ollut etureisitreeni, minkä LISÄKSI olen tehnyt pari settiä takareisiä. Takareidet on minulla omana treeninään.

Ja se, että teen pitkiä sarjoja johtuu siitä, että lyhemmät on jo kokeiltu, eikä toimi. Ei sinulle saatanan puusilmä ole se tullut mieleen? Ja juuri mm. tuosta tukastakin mainitseminen kertoo, että olet juuri tuota saatanan porukkaa, joka vaan vittuilee, kun "pääsee antamaan palautetta ja kritiikkiä". Paskaa tulee suun täydeltä. Tässä sinulle vielä yleistä takareisi- ja jalkakehitystä kuvien kera. Pyydä vaikka äitisi kertomaan mitä näkee, jos et puusilmä muuten näe:

2011:
TuplatTakaa2011.JPG

2013:
TuplatTakaa2013.jpg

2015:
TuplatTakaa2015.jpg

2016:
TuplatTakaa2016.jpg

Nopeaahan se kehitys ei ole ollut, mutta tervetuloa tekemään perässä edes sama kehitys.

Mikä vapari biisin nimi oli!? oli kyl hiton hyvin tehty vapari ja sopi hyvin musaa! :worship:
Vaparibiisi oli Colossal Trailer Music - Civil War (Dramatic Modern Hybrid Action). Vissiin jostain leffasta? En muista mistä se on.

Mutta summasummarum, takareisiä, vatsaa ja selän paksuutta lisää, huonot poset kuntoon ja takaosasto kireeksi niin on jo vähän asioita korjattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom