BB Mikko Ovaskainen

räysin oma mielipiteeni.mulla ikää jo 43v ja edelleenkin hypetän klassisen kehonrakennuksen puolesya missä pidetään keskivartalo kasassa ja selkä plus deltsit dominoi....niitä mikolla löytyy ,jalkojen kera IMO.entiset kehonrakennus idolit on mulle edelleenlin sitä suolaa arnold,sergio oliva vittu mitä fysiikkaa.noist kaltereistkö....lol

Pitää vielä tänne tulla onnittelemaan. Mikko näytti todella upealta. Tasainen ja hyvä kisaväri, loistava kunto, poseeraus mahtavaa, lineup asento kovin, tuplat edestä heittämällä kovin, olkapäät, habat, selkä... pro tasoa.

Itse olisin top 3 sijoittanut Mikon. Ihmettelen hieman noita sijoituksia muutenkin. Onneksi en ole tuomari.

Tulikin tuosta erään käyttäjän kommentista mieleeni, että kuinka ne vangit suhtautuvat harrastukseesi ja kisaamiseesi? Tuleeko tsemppiä, hehe.

Pitää vielä tänne tulla onnittelemaan. Mikko näytti todella upealta. Tasainen ja hyvä kisaväri, loistava kunto, poseeraus mahtavaa, lineup asento kovin, tuplat edestä heittämällä kovin, olkapäät, habat, selkä... pro tasoa.

Itse olisin top 3 sijoittanut Mikon. Ihmettelen hieman noita sijoituksia muutenkin. Onneksi en ole tuomari.
Ihan mielenkiinnosta, kuka sieltä raskaan top 3 ois sit heivattu viidenneks? Itsekkin ihmettelin hieman kärkikaksikon jälkeisiä sijoituksia..

ad62efd718ead2bce3509b1c05254f61.JPG
22863c5cf3242a095273c89531b840c0.JPG
9a8f30208f6641236824d5ebc5b8741f.JPG
6668fa3262dea311f3dfe299bde2368d.JPG
ad0c340d786a87be30c1f4900a47a44e.JPG
2b79a59bc21a628daef3dd9cce812b36.JPG

Ihan mielenkiinnosta, kuka sieltä raskaan top 3 ois sit heivattu viidenneks? Itsekkin ihmettelin hieman kärkikaksikon jälkeisiä sijoituksia..
En ole tuomari ja oman makuni ja lihasestetiikan mieltymyksieni mukaan arvioin kisaajia. Olisin nostanut Artturin finaaliin vaikka hän hieman sileä olikin. Perustan tämän sen takia, koska esim aikanaan Boogiekin voitti suht sileällä kunnolla SM-kultaa, koska oli vaan niin tasaisen iso ja hyvä. Jaukkuri oli iso, paksu, kireä ja paineinen, mutta keskivartalon hallinta ja jonkin sortin pönäkkä lookki napatyrän kanssa söi imo estetiikkaa pois pahasti. Tuo korosti myös hieman hoikahkoja jalkoja. Balanssi siis varsin yläpainotteinen.
  1. Halmo/wilenius
  2. Wilenius/halmo
  3. Ovaskainen
  4. Kille
  5. Arto/Artturi
  6. Artturi/Arto
Tuohon suuntaan olisin laittanut. Kille tosin tänään esim oli huomattavasti paremman näköinen kuin eilen. Harmi kun Artturi ei osallistunut BW-kisaan. Olisi ollut siistiä nähdä se massa noiden kv-kisaajien vieressä.

En ole tuomari ja oman makuni ja lihasestetiikan mieltymyksieni mukaan arvioin kisaajia. Olisin nostanut Artturin finaaliin vaikka hän hieman sileä olikin. Perustan tämän sen takia, koska esim aikanaan Boogiekin voitti suht sileällä kunnolla SM-kultaa, koska oli vaan niin tasaisen iso ja hyvä. Jaukkuri oli iso, paksu, kireä ja paineinen, mutta keskivartalon hallinta ja jonkin sortin pönäkkä lookki napatyrän kanssa söi imo estetiikkaa pois pahasti. Tuo korosti myös hieman hoikahkoja jalkoja. Balanssi siis varsin yläpainotteinen.
  1. Halmo/wilenius
  2. Wilenius/halmo
  3. Ovaskainen
  4. Kille
  5. Arto/Artturi
  6. Artturi/Arto
Tuohon suuntaan olisin laittanut. Kille tosin tänään esim oli huomattavasti paremman näköinen kuin eilen. Harmi kun Artturi ei osallistunut BW-kisaan. Olisi ollut siistiä nähdä se massa noiden kv-kisaajien vieressä.

Jaukkuri oli koko SM-kisojen viimeistellyin kisaaja. Arton kanssa olivat molemmat super kireitä, mutta Jaukkurilla IMO overall paras kondis. Keskivartalo-ongelmat ei ollut yhtä pahoja ongelmakohtia kuin esimerkiksi Ovaskaisen kokonaan puuttuvat takareidet ja Ovaskaisen oisit kolmanneks nostanut. Joo mielipidejuttujahan nää on arvostelulajissa mutta nää oli mun kaksi senttiä.

Jaukkuri oli koko SM-kisojen viimeistellyin kisaaja. Arton kanssa olivat molemmat super kireitä, mutta Jaukkurilla IMO overall paras kondis. Keskivartalo-ongelmat ei ollut yhtä pahoja ongelmakohtia kuin esimerkiksi Ovaskaisen kokonaan puuttuvat takareidet ja Ovaskaisen oisit kolmanneks nostanut. Joo mielipidejuttujahan nää on arvostelulajissa mutta nää oli mun kaksi senttiä.
Perkele, pittää vähän tehä lissee takareisiä! Eipä kai tuo oo ku tehä! Pannaan To do- listalle :D

Ps. Siksiköhän mie aina meen hissillä ku ei jalaka nouse? Helevetti pahahan se on kävellä ku ei oo takareittä.

Keskivartalo juuri on se asia, joka luo sen esteettisen vaikutelman. Palumbo ilmiö vie kaiken estetiikan vaikka olisi miten viimeistelty kisaaja, minun mielestäni. Myöskään balanssi ei ollut täysin kohdillaan. Veikkaan, että Jaukkuri seuraavan kerran tulee kisaan ja on saanut fiksattua sen napatyrän, niin mies on aivan eri näköinen.

Parasta Ovaskaista tähän asti, etureidetkään ei niin huonot olleet. Leveä selkä edestä kisojen paras IMO. Takaa vähän sileä ja just takareisiä ja selän paksuutta tarvii vielä lisää. Positiivinen yllätys

Suositut

Back
Ylös Bottom