hyvä mikko vaik tää apina onkin ollut väärällä puolella kaltereita.support FYSIIKAN PUOLESTA .vitun puusilmä dumarit kun ton tajuis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyvä mikko vaik tää apina onkin ollut väärällä puolella kaltereita.support FYSIIKAN PUOLESTA .vitun puusilmä dumarit kun ton tajuis
Meni nyt myös täällä vähän ohi?hyvä mikko vaik tää apina onkin ollut väärällä puolella kaltereita.support FYSIIKAN PUOLESTA .vitun puusilmä dumarit kun ton tajuis
No täällä lähti näköjään jollain kintaasta homma :D Tsemppiä Mikko tuleviin kisoihin ja koitoksiin! Oletko loukannut vasemman olkapääsi vai miksikäs oli hieman epäsymmetrinen lavalla tänään?Hei, vitun siistii juttuu mun ketjussa jätkät!
Ihan mielenkiinnosta, kuka sieltä raskaan top 3 ois sit heivattu viidenneks? Itsekkin ihmettelin hieman kärkikaksikon jälkeisiä sijoituksia..Pitää vielä tänne tulla onnittelemaan. Mikko näytti todella upealta. Tasainen ja hyvä kisaväri, loistava kunto, poseeraus mahtavaa, lineup asento kovin, tuplat edestä heittämällä kovin, olkapäät, habat, selkä... pro tasoa.
Itse olisin top 3 sijoittanut Mikon. Ihmettelen hieman noita sijoituksia muutenkin. Onneksi en ole tuomari.
En ole tuomari ja oman makuni ja lihasestetiikan mieltymyksieni mukaan arvioin kisaajia. Olisin nostanut Artturin finaaliin vaikka hän hieman sileä olikin. Perustan tämän sen takia, koska esim aikanaan Boogiekin voitti suht sileällä kunnolla SM-kultaa, koska oli vaan niin tasaisen iso ja hyvä. Jaukkuri oli iso, paksu, kireä ja paineinen, mutta keskivartalon hallinta ja jonkin sortin pönäkkä lookki napatyrän kanssa söi imo estetiikkaa pois pahasti. Tuo korosti myös hieman hoikahkoja jalkoja. Balanssi siis varsin yläpainotteinen.Ihan mielenkiinnosta, kuka sieltä raskaan top 3 ois sit heivattu viidenneks? Itsekkin ihmettelin hieman kärkikaksikon jälkeisiä sijoituksia..
En ole tuomari ja oman makuni ja lihasestetiikan mieltymyksieni mukaan arvioin kisaajia. Olisin nostanut Artturin finaaliin vaikka hän hieman sileä olikin. Perustan tämän sen takia, koska esim aikanaan Boogiekin voitti suht sileällä kunnolla SM-kultaa, koska oli vaan niin tasaisen iso ja hyvä. Jaukkuri oli iso, paksu, kireä ja paineinen, mutta keskivartalon hallinta ja jonkin sortin pönäkkä lookki napatyrän kanssa söi imo estetiikkaa pois pahasti. Tuo korosti myös hieman hoikahkoja jalkoja. Balanssi siis varsin yläpainotteinen.
Tuohon suuntaan olisin laittanut. Kille tosin tänään esim oli huomattavasti paremman näköinen kuin eilen. Harmi kun Artturi ei osallistunut BW-kisaan. Olisi ollut siistiä nähdä se massa noiden kv-kisaajien vieressä.
- Halmo/wilenius
- Wilenius/halmo
- Ovaskainen
- Kille
- Arto/Artturi
- Artturi/Arto
Perkele, pittää vähän tehä lissee takareisiä! Eipä kai tuo oo ku tehä! Pannaan To do- listalle :DJaukkuri oli koko SM-kisojen viimeistellyin kisaaja. Arton kanssa olivat molemmat super kireitä, mutta Jaukkurilla IMO overall paras kondis. Keskivartalo-ongelmat ei ollut yhtä pahoja ongelmakohtia kuin esimerkiksi Ovaskaisen kokonaan puuttuvat takareidet ja Ovaskaisen oisit kolmanneks nostanut. Joo mielipidejuttujahan nää on arvostelulajissa mutta nää oli mun kaksi senttiä.
Keskivartalo juuri on se asia, joka luo sen esteettisen vaikutelman. Palumbo ilmiö vie kaiken estetiikan vaikka olisi miten viimeistelty kisaaja, minun mielestäni. Myöskään balanssi ei ollut täysin kohdillaan. Veikkaan, että Jaukkuri seuraavan kerran tulee kisaan ja on saanut fiksattua sen napatyrän, niin mies on aivan eri näköinen.Jaukkuri oli koko SM-kisojen viimeistellyin kisaaja. Arton kanssa olivat molemmat super kireitä, mutta Jaukkurilla IMO overall paras kondis. Keskivartalo-ongelmat ei ollut yhtä pahoja ongelmakohtia kuin esimerkiksi Ovaskaisen kokonaan puuttuvat takareidet ja Ovaskaisen oisit kolmanneks nostanut. Joo mielipidejuttujahan nää on arvostelulajissa mutta nää oli mun kaksi senttiä.