Sinäpä sen sanoit. Ei todella ole tietoa ja harmillista kun ei oikein kenelläkään ole kontakteja noihin kansainvälisiin tuomareihin, että asiaan saisi selvyyden. Ehkä jollakin KP:lla voisi ollakin kontakteja, mutta tiedä sitten kiinnostaisiko häntä nyt paljon kysellä.Uskotko itse, että Arnoldin viimeinen sija johtui tuosta suolasta ja kunnon pehmentymisestä vai noista olkapäistä ja käsistä, joidenka takia sinut laitettiin suoraan viimeiseksi viime syksyn PM-kilpailuissakin, kansainvälisissä kisoissahan noista ollaan nykyään todella tarkkoja. Ja kyllähän tuo ojentajien ja hauiksen välin erottuvuuden häviäminen sekä olkapäiden epäluonnollinen lihaksen muoto sekä lihaserottuvuuden puuttuminen herättävät kysymyksiä.
Ja noista samoista asioista, mitä mainitsit, olen saanut kuulla jo kisaurani alusta asti. Siitä asiasta varmaan saan väitellä koko ikäni ja sinullekin olen niistä jo osani selvittänyt - jo neljä vuotta sitten.
Mukava kuulla. Eikun vaan joskus matkailet tiällä päin, niin katellaan reenihommia. Tai sitten juuvvaan viinaa, ku Pohojanmaalaiset on MIEHIÄ.Ihan sama on se sijoitus kisois mikä tahansa mutta persoonana Mikko on all time favorite. Jutut aina viihdyttäviä ja ainoita videoita missä ei tuu skippailtua mitään. Harmi ku E-P.ltä matkaa hiukan tuonne susirajalle niin ei pysty oikein mikon reenattavaksi hakeutua. Ihan mielenkiinnosta vois jonku pt tunnin maksaa, vaikkei tuu vastaavia palveluita käytettyä.
Ps. Pitää vissihin käyrä pesees kielestä ruskiat pois.
Ovaskaisella on kyllä aika friikki fysiikka, 15 kiloa puhdasta lihaa kun saisi taottua niin olisi siinnä ihmettelemistä.
Ovaskaisella on sellainen fysiikka, johon saa vielä sovitettua valtavasti lihaa ilman että rakenne menee piloille kunhan on keskivartalon kanssa vaan tarkkana.
Esimerkiksi Wileniuksella ei ole enään välttämättä tarvetta hankkia valtavasti lihasta lisää. Paranella heikkouksia ja hakea kuntoa ja viimeistelyä kuntoon.
Moni tosiaan on sanonut että rakenne kestäisi lihaa aikalailla. Ehkäpä ne OLKAPÄÄT ja KÄDET ei sitten niin pomppaisi esiin. Kaipa sitten koko ukko olisi feikkiä joidenkin mielestä.