BB Mikko Ovaskainen

Olin ekaa kertaa kehokisoja katsomassa enkä osannut odottaa oikein mitään, mutta kun raskassarjalaiset tuli lavalle tuli minulle semmoinen WOW efekti Mikon tykinkuulista että huusin kuuleman vieressä istuvalle kaverilleni vähän turhan kovaa niistä.:D Siis aivan perkeleen friikit hyvällä tavalla.

Aikalailla samoja fiiliksiä kuin Mikolla näistä forumi"kommentoijista" (eli käytännössä oman pahan olonsa purkajista), mistä johtuen ei meikäläistäkään pahemmin kiinnosta edes Pakkikselle kirjoitella. Ja nuo eräiden sankareiden jutut jostain yksittäisestä täysin kontekstistaan erotetusta treenistä (etureisipainotteinen hapotus) ovat niin tyypillistä nettipaskaa kuin olla ja voi. Ei oikeasti tiedetä mistä puhutaan, kuvitellaan vain että voidaan tehdä muka johtopäätöksiä kun vähän vasurilla luetaan jotain blogipostauksen viimeisintä päivitystä, ja sitten ollaankin kovaan ääneen kertomassa miten 2x SM-voittaja tekee asiat päin vittua ja sen sijaan pitäisi tehdä kolmen toiston rest-pauseja paskalla tekniikalla. Kyllä ne lyhyet raskaat sarjat on AINA se ensimmäinen juttu mitä jokainen salille eksynyt tyyppi kokeilee, ja niitä yleensä paukutetaan tämän voimailukulttuurin ansiosta jopa liian monta vuotta vaikka nähdäänkin, että tietyt lihasryhmät eivät yksinkertaisesti kasva niillä. Mutta on pakko ryskätä, koska pitkät sarjat tuomitaan tuntumahomoiluksi tyttöjen painoilla. Harvemmassa on ne kaverit, jotka vuosien väkipakolla junttaamisen jälkeen uskaltavat poistua sieltä lyhyiden ryskäyssarjojen psykologiselta mukavuusalueelta, ja oikeasti treenata kehityksen, eikä egon ehdoilla. Enkä nyt sano, etteikö lyhyet sarjat voisi toimia, vaan en voi käsittää tätä ikuista sali-idioottien kuvitelmaa siitä, että millään MUULLA kuin voimaryskäyksellä ja silmittömällä riehumisella ei voi kehittyä vaan on automaattisesti homo.

Pitää kyllä hiljalleen pyrkiä irroittautumaan forumeiden lukemisestakin kokonaan, sillä nämä eivät ole enää lainkaan sama paikka kuin 10-15 vuotta sitten. Silloinkin oli kärkkäitä keskusteluja, mutta niitä käytiin silloin yleensä jostain ihan kehittävästä aiheesta. Nykyisin tuntuu koko forumien pääpointti olevan pelkkä dissaus ja "kritiikin" suoltaminen joka paikassa minne vain pääsee jotakin negatiivista sanomaan.
Oonkin aina miettinyt,että miten sä jaksat tätä vuodesta toiseen? Kuitenkin aika samat asiat tulee esiin aina uudestaan ja uudestaan, kun lisää nuoria kasvaa siihen ikään että alkavat salilla käydä. Vähän taitaa tuota keskustelukulttuurin muutosta olla kaikkialla. Muuallakin kuin täällä. Nyt keskusteluun osallistuu paljon sellaisia jolla ei ole mitään annettavaa aiheeseen. Kyllähän kaikenlaista kyseenalaistaa voi, mutta jotain perusteita saisi olla ja ainakin lopettaa vänkäys, kun joku perusteluiden kera vastaa. Sitä suola-/viimeistelyjuttua olisi ollut mielenkiintoista pohtia edes yhtään ajateluun kykenevien kesken ilman henkilöön käyviä hyökkäyksiä. Mutta kun huutelu alkaa, niin moni fiksu vaikenee ja tälläinen vaan asioista kiinnostunut jää vaille tietoa, mitä ehkä olisi ollut fiksun keskustelun myötä tarjolla.

Ylilauta-sukupolvi on taantunut vammaiselle tasolle ja monet vain elää siinä harhassa, että muiden dissaaminen tekisi omasta elämästä jotenkin onnellisempaa. Todellisuus iskee sieltä peilistä sitten lujaa ja siinä vaiheessa vain yltyy se dissaaminen. Eivätkä ne koskaan tajua, että sillä huutelulla ei voi vaikuttaa oikeasti mihinkään. Mutta siinä vaiheessa kun tommoisia kommentteja päästetään, että luovutetaan noiden vähä-osaisten edessä, annetaan niille viesti, että se toimiikin.

Kehityskuvasarjan katsottuani täytyy kyllä todeta, että hyvää kehitystä Mikolta ja olisko jopa edellisestä kisasta kehittynyt eniten. Ainaki tämän syksyn kisoissa olen havahtunut siihen, että on se MrO kyllä iso. Ja tosiaan lavakarisma ja muukin karisma parasta a-luokkaa. :worship:

Mikon fysiikka on hienolla tavalla vähän '' friikki '' Ehottomasti odotetuin kisaaja oli omalla kohdallani, ja on varmasti myös jatkossakin. Ja niin, ei vissiin hirveemmin ole tultu jakamaan niitä neuvoja kasvotusten?

Ja niin, ei vissiin hirveemmin ole tultu jakamaan niitä neuvoja kasvotusten?

En ole tähän päivään mennessä onnistunut ymmärtämään miten viestinvälittämistapa (live, puhelu, kirjeposti, internet, tekstiviesti) liittyy ikinä itse keskusteltavana olevaan aiheeseen. Mennäänkö tässä sinne yläasteelle ja uhkaillaan periaatteessa väkivallalla?

Sanot vain takaisin, koska näille sankareille en minä ainakaan koskaan ole antanut periksi.
Ja hyvin näkee, miten se on näihin negaajiin vaikuttanut verrattuna niihin, jotka ovat toimineet alla mainitun mukaan:
Ei vaan antaa paskatekstien olla, kun eiköhän niiden kirjoittajat saa entistä enemmän mielihyvää jos kyseenalaistaa niiden ajatuksia.

En ole tähän päivään mennessä onnistunut ymmärtämään miten viestinvälittämistapa (live, puhelu, kirjeposti, internet, tekstiviesti) liittyy ikinä itse keskusteltavana olevaan aiheeseen. Mennäänkö tässä sinne yläasteelle ja uhkaillaan periaatteessa väkivallalla?

Pointti lähinnä se että jaksaa jauhaa täällä intternetsissä samoista asioista mutta kasvotusten ollaan aina sanomatta mitään ''kritiikkiä'' Ei ole kyse mistään väkivallalla uhkailusta. Vaan siitä että jos pystyy netissä huuteleen jotain niin pitäs olla myös sen verran miestä että pystyis kasvotustenkin sen asian kertomaan. Ja näin ei ilmeisesti ihan hirveen useasti ole tapahtunut. Netissäkun huutelijoita riittää niin miksei sitten livenä?

Viimeksi muokattu:
Harmi homma, että jotkut on päättänyt Mikon niskaan valuttaa skögää oikeen olan takaa sen enempää perustelematta. Ite oon aina tykänny Mikon asenteesta tehä näitä hommia. Ukko ei todellakaan häviä massaan, mutta ei myöskään hyppää silmille negatiivisessa mielessä. Vähän vaikeaa kuvitella miten joillekin noin lupsakka susrajan sälli menee niin pahasti tunteisiin?

Eniveis, tsempit Mikolle jatkoon ja eikun lissee levyjä!

Aikalailla samoja fiiliksiä kuin Mikolla näistä forumi"kommentoijista" (eli käytännössä oman pahan olonsa purkajista), mistä johtuen ei meikäläistäkään pahemmin kiinnosta edes Pakkikselle kirjoitella. Ja nuo eräiden sankareiden jutut jostain yksittäisestä täysin kontekstistaan erotetusta treenistä (etureisipainotteinen hapotus) ovat niin tyypillistä nettipaskaa kuin olla ja voi. Ei oikeasti tiedetä mistä puhutaan, kuvitellaan vain että voidaan tehdä muka johtopäätöksiä kun vähän vasurilla luetaan jotain blogipostauksen viimeisintä päivitystä, ja sitten ollaankin kovaan ääneen kertomassa miten 2x SM-voittaja tekee asiat päin vittua ja sen sijaan pitäisi tehdä kolmen toiston rest-pauseja paskalla tekniikalla. Kyllä ne lyhyet raskaat sarjat on AINA se ensimmäinen juttu mitä jokainen salille eksynyt tyyppi kokeilee, ja niitä yleensä paukutetaan tämän voimailukulttuurin ansiosta jopa liian monta vuotta vaikka nähdäänkin, että tietyt lihasryhmät eivät yksinkertaisesti kasva niillä. Mutta on pakko ryskätä, koska pitkät sarjat tuomitaan tuntumahomoiluksi tyttöjen painoilla....

Ja jos nyt otetaan se takareisien treenaus, kun niitä tässä moitittiin, niin aivan pirun haasteellinen lihasryhmä treenata, varsinkin jos ei omaa kummoista hermotusta sillä alueella.
Kyllähän sen maaten koukistus laitteen -pakan saa liikkeelle melkein kuka tahansa (paitsi minä), mutta melko todennäköisesti siinä painoja liikutellaan ihan muilla lihaksilla kuin takareisillä :D

+ Jos se takareisi ei ole muutenkaan geneettisesti vahva lihasryhmä, niin kovaa saa duunia painaa jos mielii sellaisen Nicolas Vullioud tyylisen potkan rakentaa :D

Pointti lähinnä se että jaksaa jauhaa täällä intternetsissä samoista asioista mutta kasvotusten ollaan aina sanomatta mitään ''kritiikkiä'' Ei ole kyse mistään väkivallalla uhkailusta. Vaan siitä että jos pystyy netissä huuteleen jotain niin pitäs olla myös sen verran miestä että pystyis kasvotustenkin sen asian kertomaan. Ja näin ei ilmeisesti ihan hirveen useasti ole tapahtunut. Netissäkun huutelijoita riittää niin miksei sitten livenä?

Nii meinaat että jos täällä muutama ihminen sadasta huutelee Mikolle epäasiallisuuksia, niin nää samat hemmot näkee Mikkoa päivittäin että heillä olisi mahdollisuus antaa tämä "rakentava" palautteensa ihan kasvotusten?

Bodaus foorumilla nyt varmasti arvostellaan ja ihmetellään, varsinkin jos jostain syystä ei menestystä tullutkaan, niin joidenkin mielessä kisaaja voi muuttua vaikka jalattomaksi. Kun vertauskohdat ovat ne edellä olevat kisaajat, samana päivänä kisanneet pro äijät yms.
Varmaan ne jotkat Mikon livenä näkee ihastelee kuitenkin resien massiivisuutta ja takareisiäkin, koska suomessa ei montaa ole kenellä isompaa kinttua löytyisi.

Viitsitkö sinä tulla kasvotusten sanomaan, että "Katosiko ne takareidet uuden tukan myötä", tai muuta vastaavaa ihan paskaa?

Täällä se on helppo sanoa todella rajustikin, mutta kasvotusten se yleensä muokkautuu vähän nätimpään muotoon ja vastaanottaja reagoi eri tavalla.

Viestiminen vastaan reagoivalle kohdehenkilölle sanallisesti on hiukkasen eri asia kuin viestiminen viesteillä anonyymisti keskustelufoorumilla.

Kannattaa joskus kokeilla ihan oikean ihmisen kanssa.

Edit. Ja minulle voi helposti viestiä kasvotustenkin esim. Ainakin kaksi kertaa vuodessa kisoissa. Keväällä ja syksyllä olen aina paikalla kisoissa. Minut yleensä myös tunnistaa helposti.

Itse kanssa pidin tosi paljon Mikon lookista. Priorisointia vaan jäljessä tuleviin lihaksiin niin paketti vain paranee. Mikkohan tulevaisuudessa on +100kg kisaaja, sillä pituutta on sen verran. 5kg oikeisiin paikkoihin änkyräkireydellä ja mies tulee olemaan vaikuttava lavoilla. Esiintyminen, olemus, lineup-asento, tuplat edestä, massiivinen selkä ja järjettömän kova hartialinja on jo kohdillaan, joten potentiaalia on kyllä. Ehkä yksi välivuosi voisi tehdä gutaa, kun nyt ollaan löydetty paljon uusia jekkuja treeneihin?

Täsmälleen samaa mieltä kaikesta. Perus line-up asento on kevyesti parhaan näköinen Mikolla

Lajihan oli tässä kilpabodaus ja kyseisen lajin voittaja on Halmo, mutta jos vähän kieliposkessa hassutellaan niin Mikko voitti sarjan "klassinen look kilpabodaus" ja Artturi voitti luokan "salibodaus" (= mörkömassoilla saa kireyden puutetta anteeksi tässä luokassa) sekä Artolle voisi keksiä jonkun Peltor/asenne-luokan tittelin

Pointti missattu. Ei sillä ole edelleenkään mitään väliä mitä minä tai joku muu uskaltaa tulla kasvotusten sanomaan itse KESKUSTELUN AIHEEN kannalta.

Korostan vielä tähän, että olen ihan tyytyväinen sijoitukseen, tällä kunnolla ei parempaan pystynyt ja piste. Todella kova lineuppi ja kaikki jotka meni eelle, oli kovempia. Kirreys on meleko tärkkeetä tuossa bodihommassa.

Mutta se, että minnuu sanottaan jalattomaksi ja tyylillä, että tukan myötä hävis takareidet, niin sitä en purematta niele. Saatana kontilleenhan tuossa suoraan pyydetään, että annapas persettä. Vittuilu on ihan erikseen, ja kyllä sen tunnistaa. Ja siihen saa reagoida takaisin, eikä se tarkoita, että "et osaa ottaa kritiikkiä vastaan".

Ja syy, miksi nyt lähdin reagoimaan näihin on se, että alkaa vähitellen tulla mitta täyteen. Jos sitä niin halutaan, että kisaajat täältä lopettaa kirjoittamisen, niin tuolla tyylillä se onnistuu kyllä. Kyllä sitä aikansa jaksaa katsella ja vastailla ja myötäillä ja olla huomioimatta ja ja ja ja, mutta jossakin se raja kulkee - on vaan helpompi sulkea selain ja pakkotoisto.com kokonaan.

Nää Mikko omistat lehemän hermot kun jaksat vääntää täällä ihime ukkojen kanssa! :D Mutta kiitos kun jaksat meille ihan omaksi huvikses vastailla.
En välttämättä omista :D

Mutta yleisesti ottaen olen varsin sosiaalinen persoona ja onhan mulla tässä omakin lehmä ojassa. Näkyvyydestä tykkää sponsorit ja omakin liiketoiminta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom