SUPERCARB 1kg -40%

BB Mikko Ovaskainen

seuraatkos paljon jenkkilöiden karkeloita vai seuraatko edes noita huonompia? Jos seuraat niin onko jotain suosikkeja ja heitä vielä oma veikkaus miten levrone pärjää olympiassa olettaen että on kunnossa?

Toki minä seuraan aika paljonkin. Seuraan myös tiettyjä nuoria amatöörejä, ketkä panostavat lajiin paljon ja ovat lähellä pro-korttia.

Suosikkeja mm. Tuoreet pro:t Regan Grimes, Sveitsiläiset Lucas Wyler ja Nicolas Vullioud.

"Vanhemmasta" kaartista, eli pro-kortin jo hetken omistaneista seuraan mm. Dallas McCarveria, Antoine Vaillantia, John Meadowsia ja toki myös Branchit ja kumppanit.

Pääsääntöisesti enemmänkin seuraan noita vähän pienempiä tekijöitä, koska heidän päivityksensä on mielenkiintoisempia kuin isojen starojen mainosjutut.

Tapaus Levrone. En oikein usko menestykseen Olympiassa, mikäli nyt edes kisaa. Top 10 max. Kyllä se ikä noissa kekkereissä tekee helvetisti vaikka kuinka olisi rakennetta.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Se on hienoa, Herra O. että on tuo asenne kohdillaan. Katselin toisen kilpailijan ketjusta nimittäin, että kommentoit. Ei mitään: parhaani yritin ja mihinkään riittänyt -itkua. Äläpä oikeissa töissä itteäs hajota

Se on hienoa, Herra O. että on tuo asenne kohdillaan. Katselin toisen kilpailijan ketjusta nimittäin, että kommentoit. Ei mitään: parhaani yritin ja mihinkään riittänyt -itkua. Äläpä oikeissa töissä itteäs hajota

Toki siinä on pilke silmäkulmassa aina kun noita juttuja heitetään, mutta olen Suomessa kisannu 5 kisaa, joista 4 olen voittanut ja juurikin tuosta vuoden 2011 noviisivuoden SM-kisassa tulin neljänneksi. Halmo voitti. Heinonen tuli tuolloin toiseksi. Viime vuonna taas minä voitin ja Heinonen oli neljäs.

En nyt mitään ylimielistä esitä tässä, en missään nimessä, Halmo ja Heinonen on vitun kovia vastustajia kunnossa ollessaan, ja nyt raskaassa on todella kova lineup ja muitakin kovia nimiä. Tosissaan saa taistella. Mutta on minulla vähän referenssiä sanoa voittavani jos niin haluan :)

Tosiasiassa ei mihinkää :D

Viimeksi muokattu:
Mikolla on muuten tosi paljon kiinnostavaa settiä tuolla Snapchatissa.
En tiedä nyt niin kiinnostavaa, mutta kaikenlaista random shittiä. Lisäksi jotakin väläyksiä ainakin kunnosta.

Olenkin jo monesti täälläkin maininnut, että Snapchat on itselle paras väline olla esillä ja sieltä näkee paljon päivän tapahtumia. Edelleenkin treeniä siellä on vähänlaisesti, koska se kuvaaminen vähän sotkee treenejä. Mutta eiköhän sitäkin sinne saada.

Eli vaikkette olisikaan Jonneja, niin nyt Snäppi haltuun ja ukko seurantaan.

Snapchat: mikkoovaskainen

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kiitos antamastasi ruokavinkistä snäpissä @Herra Ovaskainen . Eipä ole ennen tullut tajuttuakaan tuota savulohen rasvaprosenttia. Sehän on jopa suorastaan vähärasvaista tuo 7,7 % lohi. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom