SUPERCARB 1kg -40%

BB Mikko Ovaskainen

Jos death metal kolahtaa, niin spotifystä löytyy meikäläisen pari playlistiä:

* MRO - Old School Death Metal (1990- luvun death metallia, silloin ku minä olin nuori)
* MRO - 20 Years And Still....Death Metal (parikymmentä vuotta metallia tahkonneiden bändien uudempaa tuotantoa. Eli käytännössä jatko edelliseen listaan, mutta uusilla tuotannoilla)

Ja viestiä tulemaan listan sisällöstä :)

\,,/

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mestari on kyllä ottanut snäpin haltuun. Hyvää ja aktiivista materiaalin tuottoa eri osa-alueilta. Höpinää treeneistä, päivän v*tutuksista, dieetin hienoudesta, Tafferin Oton kanssa jutustelut, vaimon kanssa hyväksi havaitut huumorilla höystetyt sunnuntain kauppareissut ja ydinpommin esittelyä... =) Itselle tarttunu paljonki myös Prismasta uusia tuttavuuksia mitä Mr.O suositellu. Itse tärkein myös, eli kunto etenee kaiken arje säädön keskellä. Tsemppiä Mikolle jatkoon!!

Mistä oli mestarin mausteseos tehty? En tähän hätään muista et ois ketjussa avattu ja snäpeistä en kaikkia mausteita muista.

Mistä oli mestarin mausteseos tehty? En tähän hätään muista et ois ketjussa avattu ja snäpeistä en kaikkia mausteita muista.

Dont try this at home...
Paprika-, pihvi-, grillaus- ja broilerimaustetta.. Texas petee..
Mestareiden ydinpommipuuro takaa maksimaalisen lihaskasvun, ihmekkös ku Ovaskaine on kunnossa.

View: https://www.youtube.com/watch?v=bMTnSc1nm3M

Edit, löyty sittenkin. Piti hakea käyttäjää Mikko Ovaskainen ja sieltä löytyi. Jatkakaa. :david:

PS nopealla silmäyksellä hyvää settiä! /,,/

Kiitos. Olen siihen vähän vaivaakin nähnyt ja lisää muokataan koko ajan \,,/

Mestari on kyllä ottanut snäpin haltuun. Hyvää ja aktiivista materiaalin tuottoa eri osa-alueilta. Höpinää treeneistä, päivän v*tutuksista, dieetin hienoudesta, Tafferin Oton kanssa jutustelut, vaimon kanssa hyväksi havaitut huumorilla höystetyt sunnuntain kauppareissut ja ydinpommin esittelyä... =) Itselle tarttunu paljonki myös Prismasta uusia tuttavuuksia mitä Mr.O suositellu. Itse tärkein myös, eli kunto etenee kaiken arje säädön keskellä. Tsemppiä Mikolle jatkoon!!

Kiitos! :)

Vanhana death metallin ylistäjänä kyllä on ollut ilo kuunnella tota Herra O:n listaa. Ääni myös räp-musiikille.

Ehdottomia lemppareita snäpissä on nuo Ovaskaisen ja hänen alppiruusu-jutut :D

Rap-lista on jo työnalla. Tai siis johan sitä itse kuuntelen, mutta ei ole vielä "masterpiece"- tasoa julkiseksi.

Alppiruusukin tykkää death metallista.... :D

Siinä mausteseoksessa on nyt ollut:

- Grillausmaustetta (tätä aina 2 pussia suhteessa muihin)
- Pihvimaustetta
- Cajunmaustetta

Nämä luonnollisesti suolattomana, koska lisään suolan valmiiseen annokseen ja näin pystyn seuraamaan paljonko suolaa tulee päivässä. Eli vinkkinä, tehkää ruokanne suolattomana ja laittakaa suola vasta lautaselle valmiiseen annokseen.

Mikä mahtoi olla vastaus, vai onko salaisuus ? :) Tullaanko Mike näkemään Susirajalla ?

Tokihan Mike tänne tulee :)

Viimeksi muokattu:
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
16_12_08_aamu.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom