GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

BB Mikko Ovaskainen

Eiköhän Syntholin käyttö ole aika yleistä huipputasolla, saattaa olla et se auttaa myös lihaksen kasvatuksessa, lihaskalvojen venytyksen ansiosta, taitaa kysymys olla lähinnä siitä, että huomaako käyttöä vai ei, enkä ota mitään kantaa siihen kuka käyttää ja kuka ei, sen tarkemmin. Jengi ei oikeen tajuu, kuinka kovaa toi kilpailu on ja mitä kilpailulliset ihmiset on valmiita tekemään voiton eteen.

Jo on mielenkiintoiset linjaukset, jos multa kysytään niin nyt ei oikeus tapahtunut. Onko kellään tietoa miten -90kg sarjassa kilpailleen Jaukkurin kävi pm kisoissa? Tuli vaan mieleen koska hänelläkin aika todella friikki se yläkerta..
Bodybuilding -90 kg
  1. Ott Kivikas, Estland – 17
  2. Harri Forsberg, Finland – 29
  3. Sami Jaukkuri, Finland – 45

Kohti uusia kisoja vaan niin kyl sitä joskus noi tuomaritkin puurolusikkaas tukehtuu ku tajuu virheensä.. Että on paskamainen tapaus muuta ei voi sanoo..

Toki se offi ja omat suunitelmat ensi

Pisti tuolla facebookin puolella silmiin Teemu Vuorisen blogikirjoitus:

"Yllätykset tapahtuivat oikeastaan kaikki raskaassa sarjassa, itse veikkailin kolmen kärkeä; Heinonen, Vainio, Aaltonen.
Mutta ovaskainen kruunattiin voittajaksi, itse olisin laittanut Vainion ykköseksi ja ehkä Kohosen sijalle kaksi? Minun mielestäni Vainio oli kireempi, kuin voittaja mutta tuomarit tekevät päätökset. Heinosella ja aaltosella selvästi oli jotain ongelmia kuntojensa kanssa , minkä molemmat sanoivatkin."

Mielenkiintoiseksi minusta tässä tekee tuo, että ensin on kerrottu kolmen kärki...johon Mad Mike ei edes kirjoittajan mielestä kuulu ja sitten perustellaan kireydellä sitä että Vainion olisi pitänyt voittaa???Vainion ja Ovaskaisen pohdinnan vielä ymmärrän, mutta onko sitten tämänkin tyypin mielestä Mikon olkapäissä tms jotain outoa, kun ei alunperin ole sijoittanut häntä edes kolmen sakkiin?

Weird.

Laitetaanpa tännekin kun kerran Kotipohjankin ketjuun. Eli herroista juttua Karjalan Heilissä. Vähän jotain muutakin kun tätä viime päivien jauhamista :)

Liitteet

• 20151014_225208.jpg
    20151014_225208.jpg
    1,7 MB · Katsottu: 1 062
  • 20151014_225015.jpg
    20151014_225015.jpg
    1,7 MB · Katsottu: 1 017
No mitä se nyt auttaa puhua tommoisista? Mitä sä sillä kuvittelet voittavasi, mietippä oikein tarkkaan. Mitä ja ketä se tarkalleen sitten oikeasti hyödyttää? Ainahan jotain negatiivista voi sanoa, mutta onko pakko kuitenkaan?

Muisteleppa mihin ite pyrit, kun kirjotit tän (alkuperäisen viestin):

https://pakkotoisto.com/threads/nuori-harkitsetko-steroideja-lue-tÄmÄ.24591/

En oo ihan kaikkia sun 70 000 postausta lukenu, mutta uskaltaisin väittää että tuo on niistä top3 vähintään. Autoit ainakin mua ja linkkaillu aika monelle muullekki. Kiitokset siitä. Sais olla samanlaine viesti stickynä tässä kilpailijat ja bodyjuorut sekä voimailupuolen osiossa.

Iso kiitos Mikelle ja muille modeille myös siitä, että täällä on tainnu tää sensuuri vähän pienentyä viime aikoina. Väittäsin että tekee ihan hyvää liiketoiminnalleki pitkällä tähtäimellä. Oikee paikka näille jutuille ei oo tietenkään yksittäisen kisaajan ketju. :love:

Tässäpä vielä Tommi Mankin kuvaamat vertailut alkukilpailuista ja finaalista, sekä vaparit. Allekirjoittaneen vapari ensimmäisenä.

Alkukilpailun vertailut:

Finaalivertailut:

Vapaaohjelmat:

Overall:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mitäs siellä kisoissa lavan takana tapahtui kun Make S ja Kille K. kommentoivat?
Olin niin ymmälläni lopputuloksesta ja häpesin omaa suoritusta ja sitä turhan reilusti toin esiin. En missään nimessä ketään tuomaria tai muita kisaajia dissannut, enkä syytellyt, vain omaa häpeääni toin liian voimakkaasti esiin.

Alliance bro Tony siinä sitten sanoi sitten suoraan mulle, että tajuaisin käytökseni. Vastasin toki aika tiukasti takas ja lähdin pois.

Tonyn kanssa asia on luonnollisesti sovittu ja pahoittelen tätäkin kautta käytöstäni muille paikalla olleille.

Korostan siis, vain omaa suoritustani purnasin ja se olisi saanut jäädä tekemättä. Kilpaurheilu vaan tuo tunteet pintaan ja etenkin TÄYDELLINEN EPÄONNISTUMINEN edelliseen päivään verrattuna toi sellaisen häpeän että ei sitä mies osannut käsitellä fiksusti.

Olin niin ymmälläni lopputuloksesta ja häpesin omaa suoritusta ja sitä turhan reilusti toin esiin. En missään nimessä ketään tuomaria tai muita kisaajia dissannut, enkä syytellyt, vain omaa häpeääni toin liian voimakkaasti esiin.

Alliance bro Tony siinä sitten sanoi sitten suoraan mulle, että tajuaisin käytökseni. Vastasin toki aika tiukasti takas ja lähdin pois.

Tonyn kanssa asia on luonnollisesti sovittu ja pahoittelen tätäkin kautta käytöstäni muille paikalla olleille.

Korostan siis, vain omaa suoritustani purnasin ja se olisi saanut jäädä tekemättä. Kilpaurheilu vaan tuo tunteet pintaan ja etenkin TÄYDELLINEN EPÄONNISTUMINEN edelliseen päivään verrattuna toi sellaisen häpeän että ei sitä mies osannut käsitellä fiksusti.

No mutta. Nyt Mikko O. toimii kuin mies. Hienoa ja asiallista toimintaa. Näin pitää toimiakin.

Järkevästi toimittu.Koko tapahtumaketju on just semmonen että joku selkärangaton olis kadonnu pariks viikoks dokaamaan perunakellariin.Herra Ovaskainen hoitanu hankalan tilanteen toistaiseksi ainakin hyvin.:rock:

"Näytä minulle hyvä häviäjä, niin minä näytän sinulle häviäjän" joku fiksumpi sanoi joskus noin. Tapahtuneesta pitää ottaa opikseen, kuten teitkin, siitä eteenpäin kohti uusia haasteita.

"Näytä minulle hyvä häviäjä, niin minä näytän sinulle häviäjän" joku fiksumpi sanoi joskus noin. Tapahtuneesta pitää ottaa opikseen, kuten teitkin, siitä eteenpäin kohti uusia haasteita.

Jep ja jokasella on tapansa purkaa pettymys. Toiset itkee ja toiset sitten purkaa pettymyksen niin että ärräpäät lentää ja tulee sanottua jotain mikä kaduttaa jälkikäteen. Pitää kuitenkin muistaa olosuhteet, jos on tehty pitkään työtä jonkun eteen ja tulokseksi saa pelkkää paskaa tuvan täydeltä niin kyllä siinä vituttais jokaikistä.

Olihan nuo aika erikoiset 2 päivää - voitto ja vika sija, eli sikäli pettymys olisi ollut tosi paha kenelle vaan tuossa tilanteessa. Mutta hyvä, että nyt on tiedossa, että mistä tuomarit eivät tykänneet (mahdollisesti myös Arnoldissa) ja sitä voi lähteä työstämään seuraavia koitoksia varten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom