GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

BB Mikko Ovaskainen

Mitkäs ovat Mr. O:n tulevaisuudensuunnitelmat? Milloin kisaat seuraavan kerran?
Nyt tehdään hyvä offi tähän ihan ensin. Siihen kaikki kuntoon, että homma toimii 100%.

Kisoista en varmaksi osaa sanoa, mutta kyllähän tuo jo ensi vuonna houkuttaisi lähteä. Etenkin jos offi toimii ja kehitystä tulee. Samaa pakettia ei huvita esittää uudestaan.

Nyt vois olla mielenkiintoista seurata miten kisojen jälkeen paluu offille tapahtuu; muutokset sapuskoissa, treeneissä jne.. Tätä vois blogin ja videoiden muodossa avata sitä mukaa kun muutoksia tapahtuu? Jos aikaa ja kiinnostusta teikäläiseltä löytyy :) Porukkaa varmaankin kiinnostaa, tai mua ainakin :D

Onnea Mikolle SM-kullasta! Kyllä etureidet mun mielestä rupee oleen balanssissa yläkropan kanssa, hemmetin nätisti lohkes! :) Takareittä, pohjetta ja rintaa piirun verran lisää niin alkaa oleen Mikko Mallikas! Tsemppiä jatkoon, toivotaan erittäin onnistunutta offia niin pääsee fysiikka kunnolla oikeuksiinsa #boom

Tässä tuo vapari Miken kuvaamana:

Nyt vois olla mielenkiintoista seurata miten kisojen jälkeen paluu offille tapahtuu; muutokset sapuskoissa, treeneissä jne.. Tätä vois blogin ja videoiden muodossa avata sitä mukaa kun muutoksia tapahtuu? Jos aikaa ja kiinnostusta teikäläiseltä löytyy :) Porukkaa varmaankin kiinnostaa, tai mua ainakin :D
Varmasti avaan asiaa teillekin kunhan tässä palaveeraan Matin kanssa.

Onnea Mikolle SM-kullasta! Kyllä etureidet mun mielestä rupee oleen balanssissa yläkropan kanssa, hemmetin nätisti lohkes! :) Takareittä, pohjetta ja rintaa piirun verran lisää niin alkaa oleen Mikko Mallikas! Tsemppiä jatkoon, toivotaan erittäin onnistunutta offia niin pääsee fysiikka kunnolla oikeuksiinsa #boom
Kiitos :)

Paksuutta lisää tällaiseen varteen tarttee. Eli juurikin takareittä, rintaa, selän paksuutta jne :)

Onnittelut Mikolle!!

En nyt jaksa lässyttää puutteista, ne Mikko varmaan itse tietää ja niitä kannattaa nyt priorisoida!
Heikkouksiahan aina priorisoidaan, typeryyttähän se olisi jos niin ei tekisi. Mutta heikkoudet on heikkouksia myös sen takia, että ne ei vastaa treeniin ihan niin hyvin kuin muut lihat, vaikka kuinka priorisoi. Mutta silti totta joka sana, se priorisointi, ja fiksu sellainen, on ratkaisu tasapainon saavuttamiseen.

Se fiksu priorisointi onkin se vaikeampi juttu. Hermotuksen rakentaminen, sopiva treenimäärä, sopivat liikkeet jne. Niiden löytäminen vie oman aikansa, mutta se on kannattavaa ja palkitsevaa!

Mikolle palautetta Pm:stä tälleen maallikon silmin:

Paketti oli kova ja kireä, mutta noissa kävelyosuuksissa vertailuihin ja poseerauksista toisiin siirtymisessä pääsi alavatsa karkaamaan. Näytti siis että olisi rankkaa notkoselkää tms. vähän kuin lätkänpelaajat kulkee perse pystyssä plus että vatsa pömpötti aika rajusti ulospäin. Olin itse yleisössä katsomassa ja siitä tuli semmoinen "löysän" oloinen kondis. Sitten taas kun poseerasit ja jännitit vatsaa, niin oli taas ihan lights out meininkiä, mutta voisko tolla olla sitten jotain merkitystä, kun eivät tuomarit ottaneet mukaan ekaan vertailuun ja finaaliin? Selkeästi heikompia pääsi finaaliin, niin kuin tämä oliko tanskalainen pitkä mies, jolla ei esim. selkää lainkaan.
Vaikeesti muotoiltuna siis, että jos pitäisi sen paketin kasassa koko lavalla olon ajan, niin ei tulisi sellassa "gh gut" ulkonäköä kun kumminkin huomasi että se vatsa muuten on langan ohut. Just my 2 cents

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mikolle palautetta Pm:stä tälleen maallikon silmin:

Paketti oli kova ja kireä, mutta noissa kävelyosuuksissa vertailuihin ja poseerauksista toisiin siirtymisessä pääsi alavatsa karkaamaan. Näytti siis että olisi rankkaa notkoselkää tms. vähän kuin lätkänpelaajat kulkee perse pystyssä plus että vatsa pömpötti aika rajusti ulospäin. Olin itse yleisössä katsomassa ja siitä tuli semmoinen "löysän" oloinen kondis. Sitten taas kun poseerasit ja jännitit vatsaa, niin oli taas ihan lights out meininkiä, mutta voisko tolla olla sitten jotain merkitystä, kun eivät tuomarit ottaneet mukaan ekaan vertailuun ja finaaliin? Selkeästi heikompia pääsi finaaliin, niin kuin tämä oliko tanskalainen pitkä mies, jolla ei esim. selkää lainkaan.
Vaikeesti muotoiltuna siis, että jos pitäisi sen paketin kasassa koko lavalla olon ajan, niin ei tulisi sellassa "gh gut" ulkonäköä kun kumminkin huomasi että se vatsa muuten on langan ohut. Just my 2 cents

Mitä itse luulet, että vaikuttaako tuollainen asia niin paljon, että ei pääse finaaliin, vaikka edellisenä päivänä oli päivän paras? Kunto oli kuitenkin seuraava PM-kisoissa (kuvassa vasemmassa reunassa PM 1. ja oikealla PM 3.):

_full.jpg

_full.jpg

_full.jpg

_full.jpg

_full.jpg

_full.jpg

Minulla on itselläni epäilykseni asiasta ja asia onkin selvityksen alla. Ikävämpi homma vaan mikäli epäilykseni osuvat oikeaan, mikä huhujen mukaan pitää paikkansa.

Ilmoitan sitten kun saan virallista tietoa asiasta.

Kumma juttuhan tuo oli, kyllä siinä tuli oltua aika wtf-fiiliksillä.. Kuitenkin sitä olettaa, että kriteerit ois samat vaikka tuomaristossa istuikin immeisiä eri maista... Onnittelut joka tapauksessa vielä toisesta SM-kullasta :) Kattelin, notta sitä on palattu samantien treenaamaan, ja heti alkoi (joidenkin kaipaamien) takareisien kasvatus. Arvoin josko sitä ois onnitellu ihan kädestä pitäen, mutta ei sitä viitti kesken treenien (teikäläisen, saatika omien :D )häiritä.

Mitä itse luulet, että vaikuttaako tuollainen asia niin paljon, että ei pääse finaaliin, vaikka edellisenä päivänä oli päivän paras? Kunto oli kuitenkin seuraava PM-kisoissa (kuvassa vasemmassa reunassa PM 1. ja oikealla PM 3.):

_full.jpg

_full.jpg

_full.jpg

_full.jpg

_full.jpg

_full.jpg

Minulla on itselläni epäilykseni asiasta ja asia onkin selvityksen alla. Ikävämpi homma vaan mikäli epäilykseni osuvat oikeaan, mikä huhujen mukaan pitää paikkansa.

Ilmoitan sitten kun saan virallista tietoa asiasta.

Taidan tietää mitä tarkoitat. Olin Madridissa katsomassa sun kisaa ja olisit sielläkin ehdottomasti kuulunut finaaliin. Silloin jo ajattelin, että olisiko rokotettu tuosta samasta asiasta. Sun anatominen edestä on vaan niin hurja, että voi herättää epäilyksiä. Suomalaiset tuomarit tietää sut ja sen että sun malli on tuollainen, En tiedä puhutaanko samasta asiasta, mutta tämä on vain mun näkemys.

Taidan tietää mitä tarkoitat. Olin Madridissa katsomassa sun kisaa ja olisit sielläkin ehdottomasti kuulunut finaaliin. Silloin jo ajattelin, että olisiko rokotettu tuosta samasta asiasta. Sun anatominen edestä on vaan niin hurja, että voi herättää epäilyksiä. Suomalaiset tuomarit tietää sut ja sen että sun malli on tuollainen, En tiedä puhutaanko samasta asiasta, mutta tämä on vain mun näkemys.

Herättää epäilyksiä mistä?

Kuten moneen otteeseen on todettu niin kyllä tuo mikon rakenne on niin hienon näköinen. Tsemppiä mikolle offille, mies kun vain jaksaa duunia painaa niin hienoa tulee! Tuo rakenne kyllä kantaa isotkin massat hyvin.

Onhan tuo vähän kummallista jos Mikko voittaa ääsämmät ja ei mahdu edes finaaliin pm-kisois. Oliko kunto oikeesti niin paljon erilainen? En itse ollut paikan päällä niin vaikea ottaa kantaa tuohon, mutta voisko joku siellä ollut valottaa vähän? :woot:

Sama tuli täälläkin mieleen kun Madridin kuvia katselin, ja finaalista ulkona.. Ja kyllä tää PM viittaisi vielä enemmän juurikin tähän, siellä on joku tuomari painanut "punaista" nappulaa.. Suuri vääryys kyllä Mikon kannalta =(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom