Miken avatar

Originally posted by paistijauheliha
Näyttää tossa kuvassa Mike olevan sellasessa kunnossa, että lavallekin voisit syksyllä mennä. Paljonko on paino? :)

Hmm...siinähän näkyy vain yläkroppa :confused:

Re: Re: Miken avatar

Originally posted by Rice
Hmm...siinähän näkyy vain yläkroppa :confused:

Jos ne nopee vaihtas hulkin kanssa vuoroi siin laval et hulkki hoitas ne jalkaposetukset . :thumbs:

Re: Re: Re: Miken avatar

Originally posted by charter
Jos ne nopee vaihtas hulkin kanssa vuoroi siin laval et hulkki hoitas ne jalkaposetukset . :thumbs:
´
Mikellä nyt on kuitenkin aika paljon kovemmat jalat kuin Hulkilla. Ainoa, mikä Hulkilla on kovempi kuin Mikellä, on puheet. :)

Tuo avatar on dieetillä otettu kuva, nyt on 10viikkoa paussia takana, eikä kunto ole tommoinen.

legsit.jpg

Ps. ei oo photoshoppailtu(paitsi munat), kuten joku jo kerkisi vippi osastolla aikaisemmin epäilemään.

Jees!:thumbs:

Jos tolla kunnolla ei tule vähintään finaalipaikkaa niin syön mun omput ampulleineen. Kolmen kärki on kai vähintä mitä lähtisit edes hakemaan, vai?

Pientä kiristelyä vielä tohon kuntoon varmaan tarvitaan. Mihis sarjaan olisit menossa?

Re: Re: Re: Re: Miken avatar

Originally posted by Tomi
´
Mikellä nyt on kuitenkin aika paljon kovemmat jalat kuin Hulkilla. Ainoa, mikä Hulkilla on kovempi kuin Mikellä, on puheet. :)

Ja melkeen 10 vuotta ikää enemmän ja testoa kans pyörinyt kroppassa vähän enemmän.

Originally posted by Omna
Jees!:thumbs:

Jos tolla kunnolla ei tule vähintään finaalipaikkaa niin syön mun omput ampulleineen. Kolmen kärki on kai vähintä mitä lähtisit edes hakemaan, vai?

Pientä kiristelyä vielä tohon kuntoon varmaan tarvitaan. Mihis sarjaan olisit menossa?

Katsellaan nyt vaikka ens vuonna jos ja kun tyttökaverikin mahdollisesti menee. Edelleen jalkoihin ja etenkin takareisiin roimasti massaa. Yläkropassakin paljon parannettavaa. En usko että kisaaminen bodauksessa on kuitenkaan mun juttu, mutta ei sitä ikinä tiedä. Jos mä olen menossa kisaamaan, niin en sitä paljoa huutele, dieettaan rauhassa ja vedän puihin sitten vaikka viikkoa ennen jos ei ole fiilikset kohdallaan.

Originally posted by Mike
Tuo avatar on dieetillä otettu kuva, nyt on 10viikkoa paussia takana, eikä kunto ole tommoinen.

legsit.jpg

Hyvässä kunnossa näyttää kintutkin olevan. Käy ihan piruuttaan kokeilemassa kisaamista! Moni ukko tällä palstalla juoksis ihan onnessaan polvet solmussa lavalle jos kunto olis tollanen! Mars, lavalle! :thumbs:

..tuossa kuvassa muuten paljastuu yksi Miken intohimoista..MTV3:sen astronauttpeli.. Hyi helvetti!;)

Re: Re: Re: Re: Miken avatar

Originally posted by Tomi
Ainoa, mikä Hulkilla on kovempi kuin Mikellä, on puheet.
Älä ihmeessä!

Originally posted by konepaketti
Hulkki nyt on revitty jostain joka threadiin. Se on sellanen palstan legenda.
Voi LOLLO. Ehkä pitäisi pikku hiljaa lopettaa tämä netissä riehuminen ja keskittyä opiskeluun / treenaamiseen. Palstan legenda, ei helvetti...

Ja Mike ehdottomasti joskus lavalle. Hirvittävä selkä, tarpeeksi järkevä/kunnianhimoinen mies panostaakseen kunnolla kemiaan eikä jalatkaan ole heikot vaikka niitä joskus itse mollaakin.

Ja sitten hieman naisnäkökulmaa Mikestä.. ihan näin pyytämättä.... ja minähän en kehonrakennuksesta mitään ymmärrä .... ;)
Eli noin kun palasina kroppaa katsoo, niin näyttäis siltä, että yleismassaa on ihan mukavasti, latseihin lisää tavaraa ja paksuutta, jaloista paha sanoa oikein mitään, kuvan perusteella ei hätää....
Ja jos lavalle pitäs mennä, niin tohon pituuteen nähden (173 cm?) sarjan pitäis olla todennäköisesti ennemmin -90kg kun -80kg... ja noiden kuvien perusteella on paha sanoa, riittääko tavara alle 90kg:iin.
Ja tuosta kunnosta, kuvathan yleensä vähän pehmentää kuntoa, mutta jalat on kunnon puolesta sen näköiset, kun mun mies aloitti kisadiettinsä.... eli ei noissa vielä poikittaiset säikeet silmille hypi....
Tää kuulostaa varmaan negatiivisemmalta, mitä oli tarkoitus, mutta kaiken kaikkiaan ainesta ja potentiaalia kaverissa on.. eikun kisakuntoa hakemaan, jos vaan kiinnostusta ja motivaatiota riittää :thumbs:

Originally posted by vilma-liina
Ja jos lavalle pitäs mennä, niin tohon pituuteen nähden (173 cm?) sarjan pitäis olla todennäköisesti ennemmin -90kg kun -80kg... ja noiden kuvien perusteella on paha sanoa, riittääko tavara alle 90kg:iin.

Niin, eihän se ihan halpaakaan taida olla :)

Ei tässä nyt mihinkään kisaamaan olla menossa, enkä ole enää niin nuori että mitään "kaverissa on potentiaalia" juttuja kaipaan. Tässä on kuitenkin väännetty aika kauan ja jos mulla olis potentiaalia, olisin paljon paremmassa kunnossa.
Bodauksesta et kamalasti tiedä jos väität että mun selkä tarttee lisää tavaraa ja jalat on ok.

Back
Ylös Bottom