Miken avatar

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Mike
81cm oli dieetin lopussa.

Iso arskalla oli muistaakseni 34"... Sullahan pienempi vyötärö kuin mulla:eek:, treenaatko esim. kylkiä erikseen? kyykyt pienillä vai isoilla romuilla? jos isolla treenais kyykkyä ja mavea, niin saattais ollla pikkasen leveämpi vyötärö :)
Mave on kyllä mulle ainakin tod. paska liike, enkä näe siinä mitään hyötyä kehomiehelle... jotkut tekee sitä, jotkut ei

Originally posted by makew
Mave on kyllä mulle ainakin tod. paska liike, enkä näe siinä mitään hyötyä kehomiehelle...

Aamen, miksi alaselän pitäis olla mahdollisimman iso :confused: Mave treenaa juuri alaselkää ja vyötärön lihaksia, niin miksi sinne pitäisi saada mahdollisimman paljon massaa? "vau, vittu sul on kovat alaselkälihakset!" :rolleyes:

Originally posted by tommih
Ai miksikö kyykkyä ja maastavetoa treenataan kovaa? Jotta voidaan lesottaa isoilla tuloksilla:D

Nimenomaan, mutta kyse oli bodarin tapauksesta, jossa (yleensä) lihakset merkkaa enemmän kuin tulokset. Ja jos v-selkä on tavoitteena niin siinä ei varmaan paljon iso vyötärö auta.

On vissiin aika yksilöllistä se, että leviääkö vyötärö mavesta ja kyykystä. Esim Timo Vilponen käsittääkseni kiskoo ja kyykkää ihan normaalisti, eikä hänellä järin leveä lantio ole.
Mutta taas hyvä ystävämme Gyntha oli lopettanut maastavedon koska hänen vyötärönsä oli reagoinut siihen ei-toivotulla tavalla..

Mutta kiinnostaahan niitä se jos selkä on leveä selkä poseerauksessa vitun iso, eikös? Eri poseeraukset kyseessä, kummastakin eri bongot.

Tarkoitin että ei ne anna varmaankaan yhtään enemmän pinnoja tuplat takaa posesta, vaikka levee selkä posessa selkä oiskin iso. ihan sama. levee selkä posessa selkäsi näyttää helvetin isolta, tuplat takaa posessa myös, mutta kädet niin isot että "vie selästä kokoa".

En kyykkää ollenkaan, oon nyt löytänyt oikean tavan treenata ja jalatkin kasvaa kuten pitäisi. Yksi hyvä veto oli kun colemannin kanssa päätettiin laittaa etu ja takajalat eri päiville, saa paljon paremman intensiteetin. Toinen kova veto mun treeneissä oli alkaa treenaamaan jalat tyttökaverin kanssa, sillä on kaameat reidet ja hirveä intensiteetti. Teen smith kyykkyä pitkää sarjaa minimaalisin palautuksin, siinä meinaa pumppu leikata kii, mutta jalat tulee todella kipeäksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En kyykkää ollenkaan, oon nyt löytänyt oikean tavan treenata ja jalatkin kasvaa kuten pitäisi. Yksi hyvä veto oli kun colemannin kanssa päätettiin laittaa etu ja takajalat eri päiville, saa paljon paremman intensiteetin.

toi on järkevä juttu, Nasserilla taitaa olla sama kun treenaa kahtena peräkkäisenä pvnä koipia. Mäkin kelasin et vois tehdä takajalat eripvnä kun ei oo vähään aikaan tullut kipeeksi lihakset :(

Originally posted by hiliviuskas
Tarkoitin että ei ne anna varmaankaan yhtään enemmän pinnoja tuplat takaa posesta, vaikka levee selkä posessa selkä oiskin iso. ihan sama. levee selkä posessa selkäsi näyttää helvetin isolta, tuplat takaa posessa myös, mutta kädet niin isot että "vie selästä kokoa".

Mä en kyllä ymmärrä mitä tarkoitat, leveä selkä poseeraus on eri juttu kuin tuplahauikset takaa, arvostellaan paikat eri järjestyksessä ja eri painoarvoin.

Ja tuo koon "vieminen" on pikemminkin eduksi, jos kädet näyttävät isommilta selkään nähden tuplahauberitakaa posessa.

Ja on anatominen mahdottomuus saada latsit suurimpaan mahdolliseen leveyteen olkavarsien ollessa tuossa asennossa tuplahauis takaa posessa.

Originally posted by PsychoPred
toi on järkevä juttu, Nasserilla taitaa olla sama kun treenaa kahtena peräkkäisenä pvnä koipia. Mäkin kelasin et vois tehdä takajalat eripvnä kun ei oo vähään aikaan tullut kipeeksi lihakset :(

joo ymmärrän ja monet niin tekee mutta onko sulle kaksi paria niitä jalkoja (etu ja taka) :evil:

Jos Mike reenaat niitä jalkoja paremman puoliskosi kanssa, niin sitten kannattaa kyllä ruveta reenaan sitä selkääkin vauhdilla....nimittäin jos sulle kasvaa vastaavat jalat kuin mitä paremmalla puoliskolla, niin sitten toi sunkin selkäsi näyttää jo pieneltä ;)

Juu, aika hurjat sen kintut on, tänään olis taas jalkatreeni, pitää koittaa pysyä vauhdissa mukana.

Offtopic, mistä oot ostanut ne kyynärpäänlämmittimet?
Katoin koko stadista,ei ollut ku pieniä
neopreenipaskoja...

Paljonko kustantaa ne?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom