Miken avatar

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ostin aikanaan jostain palahallista trikoota ja nakitin muijan neulomaan, maksoi varmaan 5mk, nyt mulla on sukista leikatut lämmittimet :). Niillä ei ole itseasiassa mitään merkitystä, näytän vain coolimmalta ja kun tossa 11 viikon paussilla pääsin aika pieneen kondikseen, niin tarvitaan katu-uskottavuuden nostattajia, noi pillurätit toimii siihen tarkoitukseen vallan mainiosti.

Mike vaan on kasvanut, joka kerta tehdessään uuden avatarin.

Aivan sairaat ojentajat ja tissit ja epäkkäät! Mutta katsoinko oikein, pömpöttääkö kaverilla vähän alavatsa? Ihmeellistä kyllä, kun sixbäckit näkyy ylempänä aika selkeesti :eek:

Originally posted by tommih
Mike vaan on kasvanut, joka kerta tehdessään uuden avatarin.

Aivan sairaat ojentajat ja tissit ja epäkkäät! Mutta katsoinko oikein, pömpöttääkö kaverilla vähän alavatsa? Ihmeellistä kyllä, kun sixbäckit näkyy ylempänä aika selkeesti :eek:

Tommih, hiton kovassa kunnossa olet ollut kans omissa kuvissasi, ainut mikä niissä pömpöttää on kateus ja pahansuopaisuus.

Originally posted by JohnnyB
Tommih, hiton kovassa kunnossa olet ollut kans omissa kuvissasi, ainut mikä niissä pömpöttää on kateus ja pahansuopaisuus.

Voi jumalauta. Eikö kritiikkä saa antaa? Ja jos kunnolla lukisit huomaisit etten edes yhtään dissaakkaan Mikeä viestissäni. Kysyin ihan ymmärrettävän kysymyksen. Eikö sinusta ole outoa jos päckit näkyy, mutta alavatsa hieman pömpöttää?

Lueppa vielä viestini uudelleen ja huomaat, että olen kirjoittanut kysymyksen "katsoinko oikein vai pömpötääkö alavatsa hieman" tuohon perään vielä kysyvä hymiö ja viesti pitäisi ymmärtää kysymyksenä, ei vittuiluna.

:david: :david: :david:

Luin sun viestin moneen kertaan ja katsoin miken kuvankin moneen kertaan, enkä siltikään löytänyt mitään "pömpötystä" muualta kuin sinun kateellisesta mieletäsi. Usein VAIN käynti optikolla riittää.... :evil:

Kyllä tommih:n kysymys mun mielestä oli ihan asiallinen eikä yhtään negatiiviseen sävyyn kirjoitettua piilovittuilua. Mä en tosin ite nää mitään pömpötystä vaan varjo saa ehkä aikaan sellasen "efektin".

Originally posted by VahvaJussi
Kyllä tommih:n kysymys mun mielestä oli ihan asiallinen eikä yhtään negatiiviseen sävyyn kirjoitettua piilovittuilua. Mä en tosin ite nää mitään pömpötystä vaan varjo saa ehkä aikaan sellasen "efektin".
Aivan samaa mieltä... tommih LUULI näkevänsä että vatsa pömpöttää. Luulisi siihen voivan vastata asiallisesti että "ei, minun mielestäni se ei pömpötä".

Hmm...katsoinko oikein vai luulenko vain näkeäväni Miken avatarissa kolmannen nännin :confused: Joo eikä se vatsa mitään pömpötä. Mutta se että sikspäk näkyy ja alavatsa pömpöttää on kyllä varsin yleistä, ei tarvitse mennä kuin peilin eteen :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi kuva on dieetiltä, kaippa siinä vielä vähän rasvaa on alavatsassa, 5 viikkoa ja tossa olis ollut sitten kisakunto päällä, lihaa tosin ei olis riittänyt varmaan edes kasiin. Huom. tässä on ava sitten vaihtunut tämän keskustelun aikana, eli voi olla vähän omituista juttua kun kuva on vaihtunut. Tommih:n kommentti not taken, ei mun mielestä dissaamista ollenkaan, kuhan kysyi.

Nykykuntoa tässä.

proot.jpg

Originally posted by Mike
Toi kuva on dieetiltä, kaippa siinä vielä vähän rasvaa on alavatsassa, 5 viikkoa ja tossa olis ollut sitten kisakunto päällä, lihaa tosin ei olis riittänyt varmaan edes kasiin. Huom. tässä on ava sitten vaihtunut tämän keskustelun aikana, eli voi olla vähän omituista juttua kun kuva on vaihtunut. Tommih:n kommentti not taken, ei mun mielestä dissaamista ollenkaan, kuhan kysyi.

Nykykuntoa tässä.

proot.jpg

"lihaa tosin ei olis riittänyt varmaan edes kasiin." Nyt Mike höpö höpö. Kyllä sä kasiin olisit mennyt helposti!

Paljonko paino tuossa uudessa kuvassa?

Mieshän vaihtaa avaa 69 kertaa päiväs, no eipä siinä mitää, mutta Mike: sulla on hel****n isot tissit...tai sitte noi varjot hämää.

Originally posted by Mike
Joo, tissit on isot, varsinkin nyt kun on gynot ihanat.
Ne ottaa kyl silleen ihanasti,ku vaikka kipittää rappusia alaspäin...tahi tekee haukkaria scott-penkissä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom