Miken avatar

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by vilma-liina
latseihin lisää tavaraa ja paksuutta, jaloista paha sanoa oikein mitään, kuvan perusteella ei hätää....
En tiedä mitä piippua olet poltellut, Miken selkä jo niin hirvittävän kokoinen ettei siellä osastolla ole mitään hätää. Jalat on noista kahdesta se heikompi alue, vaikka niissäkin on ihan mukavasti massaa.

Originally posted by Mike
Jos mä olen menossa kisaamaan, niin en sitä paljoa huutele, dieettaan rauhassa ja vedän puihin sitten vaikka viikkoa ennen jos ei ole fiilikset kohdallaan.

Totta kai kisa suunnitelmista tänne pitää ilmoittaa. Mikäs sen mukavampaa kuin että muutama sata pakkislaista kyselee päivittäin mikä on kunto ja mikä on paino :lol2: Niiden kaikkien IRL kyselijöiden lisäksi :rolleyes:

Kyllä munkin mielestä selkä näyttää 'pieneltä' ainakin tässä posessa,koska olkapäät on noin rajussa kunnossa.Mutta mielipiteitähän on yhtä paljon kuin niiden antajia...

Juuri näin,käyttäjäprofiilissa olevan kuvan perusteella mielipiteeni annoinkin!Antamasi linkin takaa paljastuukin todellisuus seljästä ja sen tavaramäärästä :thumbs:

Jees,hieno juttu tuollanen,niin saa muut seurata kehitystä!Ja näytti dieetti toimivan mainiosti!!Täytyy viel paremmin perehtyä juttuun ja teksteihin,kunhan töiltä ehtii...

Joo , samaa mieltä minäkin , jalkoihin roimasti lisää massaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Jullikka
Juuri näin,käyttäjäprofiilissa olevan kuvan perusteella mielipiteeni annoinkin!:thumbs:

Kuin myös.... kuten sanoinkin, käyttäjäprofiilikuvan + sen jalka osastokuvan perusteella kommenttia annoinkin... ällös pahastu Mike. Kuviahan on hyviä, ja kuvia on huonoja... mutta aina mallinsa näköisiä.... ;)

joo noista kuvista *itun vaikee sanoo mitään. Mutta silti miten tosta edes näkee ne latsit?

Originally posted by Jullikka
Juuri näin,käyttäjäprofiilissa olevan kuvan perusteella mielipiteeni annoinkin!Antamasi linkin takaa paljastuukin todellisuus seljästä ja sen tavaramäärästä :thumbs:

emmie mitenkää miken selkää hauku, mutta jos lavalle aikoo (en sano että mike välttämättä aikoo) niin musta tuntuu että ei tuomareita paljon kiinnosta jos tuplat takaa posessa selkä näyttää pieneltä, vaikka ois kui vitun iso.

Niin ja tuskinpa ne tuomarit arvostellessaan kaivaa lompakostaan tota tulitikunpään kokoista kuvaa ja siitä tsiikailee. Elävä massa kyllä paljastaa totuuden. Eipä taida Suomesta kovin montaa isompaa selkää löytyä kun rinnakkain samassa posessa verrataan...

Originally posted by RiQ
Eipä taida Suomesta kovin montaa isompaa selkää löytyä kun rinnakkain samassa posessa verrataan...

No nyt mennään jo vähän metsikköön, uskon että noita selkiä löytyy vaikka kuinka, ei mulla nyt mitenkään niin mahdottoman iso selkä ole, että isompaa olisi vaikea hakea. Järjestäen ysin kilpailijoilla on tuon tasoinen selkä.

Tomi no ole mä ton kuvan nähnyt mutta kun toi Vilma-liina sano kattoneesa tosta avatar kuvasta. Kato ite siitä niitä latseja.

Mun kuvaa ei tänne saa jo siitä syystä, että muutaman kerran testattuna en ota pienintäkään tyhmää riskiä. Toiseksi mitäs sitä läskiä selkää näyttämään.

Vaikka Mike tossa sano,ettei ole enää mikään nuori ja en tiedä ootko kisannu vielä,niin eihän missään muussa lajissakaan treenata ja mennä suoraan olympialaisiin.Voihan sitä kisata ja vaikka ei heti ois ykkönen.Ite 184/100 natikkana näyttäisin naurettavalta vieressä....lihaa näyttää olevan.Ja rasvaprosentti on vähemmän kuin "Tony Halme 10%".(siis mulla)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom