Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
2*6 systeemi se on mullakin ollu käytössä jo muutaman viikon ja ihan hyvältä näyttää tässä vaiheessa...ja noi kutoset tuntuu ihan sopivilta mulle, ykkösmaksimien nostelulla en saanut kun olkapäät hajalle...en siis ole testaillut ykkösmaksimia varmaan puoleen vuoteen...

Originally posted by timba79
2*6 systeemi se on mullakin ollu käytössä jo muutaman viikon ja ihan hyvältä näyttää tässä vaiheessa...ja noi kutoset tuntuu ihan sopivilta mulle, ykkösmaksimien nostelulla en saanut kun olkapäät hajalle...en siis ole testaillut ykkösmaksimia varmaan puoleen vuoteen...

joo eipä tuu tuota maksimia paljon kokeiltua..itsekkin viimeksi varmaan joskus keväällä..:whip:

Noh ehkäpä tulevaisuudessa kun puhutaan maksimista niin puhutaankin siitä kuinka monta kiloa nousee 2*6 :)

3kk sitten sain 45cm ja 65cm otteilla molemmilla 75kg enkä yhtään enempää.

Sen jälkeen on ollu reenitaukoo pari kuukautta. Enään ei nouse 45cm otteella 75kg. Mutta 65cm otteella se nousee vielä juuri ja juuri...

Ajattelinkin nyt ottaa penkkiin käyttöön ton 2x6 systeemin + vinopenat sun muut penat. Kapeeseen täytyy myö testata tota 2x6.

Luulisin että kehityksen näkee aikas hyvin tuolla 2x6 systeemillä.

Kumarruksia nimimerkille Mike :worship:

No tuloksista senverran, että tänään tein just rinnan ja 107,5 oli tangossa ja ekalla meni se kuus ja tokalla viis toistoo, että samoilla mennään vielä ainakin seuraava rintatreeni...ja kapeassa oli viimeks muistaakseni 85 kiloa, että aikalailla on mulla jäljessä se kapea...

edit: ja hauska on kyllä nähä mitä menee vuodenvaihteessa, on meinaan melko pitkään polkenu paikallaan toi penkki...

Originally posted by Samqqa89
Mike voisko tota lattiapenkkiä korvata jollaain ku sitä ei vissiin oo kauheen helppoi ite tehä (ainaki semmosen kuvan oon saanu)

Helpompi se on yksinään tehdä kuin normi penkki, jos sinne alle jää, niin eipä ainakaan pakota rintaa.

Jahas, täällä se samqqa pyytelee neuvoja lattiapenkkiin. Kyllä se taitaa olla niin kun jo sanoin, että et vielä tässä vaiheessa saa mitään hyötyä penkin nousuun näistä erikoismenetelmistä. Samalla tavalla se nousee ihan tavallisella treenillä vielä pitkään.

Miltäs muuten on ohjelma tuntunu, jos oot jo päässy testaan?

juu hyvältä on tuntunu:thumbs: Haluisin kokeilla tuota lattia penkkiä pienillä painoilla niin osaisin sitten tekniikan ainaki ku alkaa kunnolla tekemään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Mike
Lattiapenkki ei ole mikään erikoisliike vaan erittäin tehokas ojentajaliike, sopii ihan hyvin vaikka heti harjoittelun alussa.

Tosi on. Ajattelin vaan kun samqqa kyseli multa miten saa hinattua penkkiä nopeesti ylöspäin, et nyt se alkaa tekeen heti jotain wsbs-treeniä. Mut hyvä liike se on, tee vaan. Ja mukava kuulla että ohjelma on mieleinen. :)

Suosittelen sinua tässä vaiheessa unohtamaan kettingit ja keskittymään perusliikkeiden tekemiseen. Ketjuilla ja muilla härpättimillä voi sitten myöhemmin sählätä, jos näkee sen tarpeelliseksi. :)

Itse kokeillut tuota Miksen systeemiä ja toimii, pienellä muutoksella tuntuu että sain toimimaan vielä paremmin. Teen 3*6, kuitenkin niin että ne ensimmäiset 2 sarjaa ratkaisevat seuraavan kerran treenipainon. Jos toistot siis menevät vaikka 6, 6 ja 5, seuraavalle kerralle lisää rautaa. Jos toistot menevät 6, 5, 5, jatketaan samalla hinkkaamista. Lisäksi rintatreeniin kuuluu vinopenkki käsipainoilla 3*6 sekä fly 3*10.
Ojentajille taljaa ja ranskalainen punnerrus maaten.

Mullakin on toiminut ihan ok. Aloitin 2x6x 105kg ja nyt on kuusi viikkoa kulunut ja tuli 6x5x112.5kg. Apuliikkeinä rinnalle vino -ja alaviisto penkki käsipainoilla. Ojentajille ranskalainen + talja + eristäviä...

Joulun jälkeen ajattelin testata West Side Barbellia... Ja sen jälkeen venäläistä... Saas nähä mitä tulee tai paljon..

suosittelin kaverille että se tekee maanantaina ton 2*6 ja perjantaina kapea penkki 3*8...onkos ok?

tää lähinnä Mikelle jos osuu paikalle...

Mäkin suosittelen tota Miken 2x6 systeemiä kaikille. Ite oon tehny tota hieman sovellettuna niin, että teen 10x10 ja sit niiq seuraaval viikol lisään 10kg ja teen 8x8 jne. Toimii hyvin, kiitti Mike, oot guru. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom