Mike Tyson

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu
Nähdäkseni Tysonin ja RJJ:n kohdalla ei puhuta ollenkaan sellaisesta kokoerosta kuin Sappin ja Hoostin välillä, joka oli siis jotain 60-70 kiloa.

Roy Jonesin ottelupaino on ollut viime vuosina noin 90 kilon tietämissä, enkä usko Tysonin painavan 150 kiloa. Lisäksi RJJ on pidempi kuin Tyson, eli hänellä ei ole sellaista ulottuvuusetua kuin Sappilla.

Lisäksi on täyttä paskapuhetta, että olisin väittänyt ettei voimilla ole väliä. Olisi mukavaa, jos minun ei valehteltaisi sanoneen sellaista mitä en ole sanonut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olet oikeassa, sanamuotosi oli eri.
Tossa oli kuitenkin juttua isoista ja vahvoista, pointtini oli että hyöty on suuri.
Jones-tyson matsiin ei liity, heillä painoeroa 10paunaa eli oisko 3-4kiloa.
 
Matsi on sit pelleilysäännöillä.
Vähän olen pettynyt kaikkien puheiden jälkeen, tysonkin uhonnut tyrmäävänsä jonesin.
Elikkä ei saa tyrmätä, ja tuomari puuttuu jos yritetään tyrmätä(!).
Ei arvostelutuomareita eikä voittajaa julisteta.
Luulen että vaikuttaa suuresti maksaviin katsojiin.
Katsoishan sen noinkin mut itse en maksais.
Mikä tässä yllätti ? Ei näytöksissä julisteta koskaan voittajia tai jaeta pisteitä. Myös nuo tyrmäys huutelut ihmetyttävät. Eivät kuulu mitenkään näytöksiin. Tarkoitus on tarjota näytöstä täydet erät. Tyson hankkii katsojia huutelullaan. Show meininkiä. Tietää itsekin ettei kukaan tyrmää ketään. Samaan kastiin menee hänen huutelut että haastaa kaikki nykyhuiput seuraavaksi.
 
Mikä tässä yllätti ? Ei näytöksissä julisteta koskaan voittajia tai jaeta pisteitä. Myös nuo tyrmäys huutelut ihmetyttävät. Eivät kuulu mitenkään näytöksiin. Tarkoitus on tarjota näytöstä täydet erät. Tyson hankkii katsojia huutelullaan. Show meininkiä. Tietää itsekin ettei kukaan tyrmää ketään. Samaan kastiin menee hänen huutelut että haastaa kaikki nykyhuiput seuraavaksi.
No ei tästä ole kun kuukausi kun selvisi että ottelu käydään 2min erillä.
Tyson kommentoi ettei haluaisi otella tyttöjen säännöillä.
Ja onhan tässä koko syksy asiantuntijat spekuloineet miten käy.
Mielikuva ollut monella minuakin fiksummalla että olis kunnon ottelu.
Tiedä sit miten toimii tuo ettei saa tyrmätä kun tyson ottanut yleensä sparritkin täysillä.
Toisaalta en usko että kykenee jonesia tyrmäämään vaikka yrittäisi.
 
No ei tästä ole kun kuukausi kun selvisi että ottelu käydään 2min erillä.
Tyson kommentoi ettei haluaisi otella tyttöjen säännöillä.
Ja onhan tässä koko syksy asiantuntijat spekuloineet miten käy.
Mielikuva ollut monella minuakin fiksummalla että olis kunnon ottelu.
Tiedä sit miten toimii tuo ettei saa tyrmätä kun tyson ottanut yleensä sparritkin täysillä.
Toisaalta en usko että kykenee jonesia tyrmäämään vaikka yrittäisi.
Mun mielestä ei 2 min erät muuta ottelua huonommaksi vaikka otettaisi täysiä. Silloinhan pystyy ottamaan kovemmalla temmolla. Kyllä sana näytös pitäisi olla selkeä nyrkkeilyä seuraaville. Ei minkään muunkaan lajin näytöksissä vedetä täysiä. Oli kyse nhl all stars pelistä, rallin näytös ajoista, taekwondo näytöksistä jne jne... Olen erittäin hämmästynyt mistä ihmiset saivat käsityksen että papat ottelee tosissaan😅
 
Mun mielestä ei 2 min erät muuta ottelua huonommaksi vaikka otettaisi täysiä. Silloinhan pystyy ottamaan kovemmalla temmolla. Kyllä sana näytös pitäisi olla selkeä nyrkkeilyä seuraaville. Ei minkään muunkaan lajin näytöksissä vedetä täysiä. Oli kyse nhl all stars pelistä, rallin näytös ajoista, taekwondo näytöksistä jne jne... Olen erittäin hämmästynyt mistä ihmiset saivat käsityksen että papat ottelee tosissaan😅
No olihan tossa eläköityneen floydin matsi conoria ja japanilaista potkunyrkkeilijää vastaan jotka otettiin tosissaan.
Olitko erittäin hämmentynyt myös tästä?
 
No olihan tossa eläköityneen floydin matsi conoria ja japanilaista potkunyrkkeilijää vastaan jotka otettiin tosissaan.
Olitko erittäin hämmentynyt myös tästä?
Floydin ja Conorin matsi ei ole millään tapaa verrannollinen😅 Tasoero aivan älytön. Conor otti tosissaan koska oli niin huono. Floyd lähinnä leikitteli. Taisi lyödä eka takakäden lyönnin neljännessä erässä. Jos olisi ottanut tosissaan, matsi ei olisi kestänyt kahta erää kauempaa. Porukka luuli että conor oli hyvä ottelun alussa, vaikka sokeakin näki että Floyd edes lyönyt.
 
Floydin ja Conorin matsi ei ole millään tapaa verrannollinen😅 Tasoero aivan älytön. Conor otti tosissaan koska oli niin huono. Floyd lähinnä leikitteli. Taisi lyödä eka takakäden lyönnin neljännessä erässä. Jos olisi ottanut tosissaan, matsi ei olisi kestänyt kahta erää kauempaa. Porukka luuli että conor oli hyvä ottelun alussa, vaikka sokeakin näki että Floyd edes lyönyt.
Ei hesus, että olet pihalla. Varsinainen nyrkkeilyasiantuntija.
 
Ei hesus, että olet pihalla. Varsinainen nyrkkeilyasiantuntija.
En siitä tiedä olisiko Floyd saanut kahdessa erässä Conoria pihalle, mutta siitä olen kyllä Predatorin kanssa täysin samaa mieltä, että tasoero oli aivan valtava, kuten odottaa saattoikin. Conor ei ollut missään kohtaa tuota ottelua millään tavalla voittamassa. Ei Floyd varmastikaan leikitellyt, mutta otti ilman riskejä, täysin laskelmoidun kaavan mukaisesti varman voiton.
Ammattilaisdebyytiksi suhteutettuna toki komea suoritus, mutta kuten sanoin, aika toivoton paikka.
 
Tämmöisenä satunnaisena kamppailulajien katselijana tästä tulee sama fiilis kuin menisi katsomaan vanhojen legendojen jääkiekko-ottelua jossa on sovittu että maaleja ei saa tehdä.
En mä oikein ymmärrä mitä järkeä on kamppailulajiottelussa jossa ei saa tyrmätä tai ei lasketa pisteitä eikä kukaan voi voittaa?
Lapsena joo joskus käynyt kattomassa jotain lajiesittelyitä missä näki hienoja ninja-liikkeitä mutta että vanhat sedät valtavan hypen keskellä käy leikkimässä nyrkkeilyä 🙄
 
Ottelijat ovat pitkään puhuneet, kuinka aikovat lyödä tosissaan. Ainakin Tysonin treenaaminen on myös ollut sen luontoista, että tulossa olisi muutakin kuin, hippasparria.
Voi toki olla, että puhuvat vain markkinointimielessä ja ovat alusta asti olleet järjestäjien kanssa samoilla linjoilla näytösluontoisesta ottelusta. Siinä on vain sellainen juttu, että tämä bluffi paljastettiin jo ennen "ottelua" ja herää kysymys, että kuka haluaa maksaa kevyen sparrin katselemisesta?

Toinen vaihtoehto on se, että ottelijat aikovat lähteä lyömään kovaa ja kokeilla tuomarin linjaa. Muistetaan kuitenkin, ettei se etenkään Tysonille olisi ihan ensimmäinen kerta, kun sääntöjä rikotaan ja toisaalta sparreissakin oli aikanaan taipumus tyrmätä sparrivastukset.
Melkoinen farssihan siitä sitten tulee jos tuomari pistää pelin poikki ensimmäisessä erässä liian kovasta kontaktista.
Kohtahan tuo nähdään, että miten käy. Aion tämän katsoa, mutten maksaisi senttiäkään sparrin katselemisesta.
 
En siitä tiedä olisiko Floyd saanut kahdessa erässä Conoria pihalle, mutta siitä olen kyllä Predatorin kanssa täysin samaa mieltä, että tasoero oli aivan valtava, kuten odottaa saattoikin. Conor ei ollut missään kohtaa tuota ottelua millään tavalla voittamassa. Ei Floyd varmastikaan leikitellyt, mutta otti ilman riskejä, täysin laskelmoidun kaavan mukaisesti varman voiton.
Ammattilaisdebyytiksi suhteutettuna toki komea suoritus, mutta kuten sanoin, aika toivoton paikka.
Mä olen erimieltä.
Conor oli mukana matsissa.
Tottakai taitoeroa on, maailman paras nyrkkeilijä vs eka ammattilaismatsi.
Mutta se että floyd löy takakättä vasta oliko 4. erä niin kertoo ettei aiemmin viitsinyt lyödä koska riski.
 
Eiköst ilkeämieliset meinannut että nuo Tysonin treenipätkät olisi ollut nopeutettua kamaa?
Siihin en osaa ottaa kantaa ja voi toki olla mahdollista, mutta ihan jo kondiksesta näkee, että on siinä vähän viime aikoina tosissaan hikoiltukin.
Voihan se toki olla, että Tyson on vaan innostunut jumppailemaan ja haluaa päästä esittelemään kroppaa kehään :)
 
Foreman sanoo et se on tilapäistä mielenvikaisuutta
Jatkaa
– Asiasta tekee vaikeaa, että sitä alkaa muistaa, mitä pystyi tekemään aikanaan.

– Olisi saavutettava taas se kovuus ja ajoitus, joka sinulla oli ennen. Sen menettää vuosien jälkeen, ja sitä on vaikea saada takaisin.
 
Back
Ylös Bottom