Mike kuntoon 10 viikossa thread.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noh Mike , tilanneraporttia kehiin! Miten paino/reenipainot/peilikuva/omat tunnelmat dieetiltä?:)

Testasin sit eilen kans tota oliiviöljyä ja olihan makuelämys. Ajattelin vaan kun tossa on spekuluitu välillä oliivioljy/rypsiöljy, että pitäskö niitä ottaa vähän niinku puoliks vai valita jompi kumpi?

Originally posted by Peetu
Testasin sit eilen kans tota oliiviöljyä ja olihan makuelämys. Ajattelin vaan kun tossa on spekuluitu välillä oliivioljy/rypsiöljy, että pitäskö niitä ottaa vähän niinku puoliks vai valita jompi kumpi?

No mun mielestä rypsiöljys on kyl "paremmat" nuo rasva-arvot. Mutta otan vaihteluksi myös oliiviöljyä. Otan noin 2 : 1, eli 2/3 rypsiä ja 1/3 oliivia. Tuskin tolla pahasti metsään mennään.

Hiilaripäivä keräsi vähän nestettä ympäri kroppaa, paino nousi pari kiloa, mutta paineet oli lihaksissa ainakin kohdallaan.

ojentajat-valmennus-24.2.jpg

tuplat-takaa-valmennus-24.2.jpg

latsit-valmennus-24.2.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ton ku sais pulloon;)

Ukkohan on löysässä kunnossa ;) Katteelliseksi tässä tulee! Mikelle ei muuta kun jatka samaan malliin, näyttää pirun hyvältä! :kippis1:

Äijällä on kyl tajuttoman iso toi yläselkä/hartia-akseli.
Mitkä on rasva-% tällä hetkellä (suunnilleen) ?

Joo on Mikellä etenkin pohkeet todella kuosissa, turhaan häpeilee niitä jalkojaan! :kippis1:

Yläselkä on kanssa niin pelottava että tässähän paskoo housuunsa, ja itse kun sai juuri pari päivää sitten ahaa-elämyksen peilin edessä että kas, ne selkälihakset on ruvenneet näkymään edestäkin päin sieltä kainalosta, ainakin tarkkaan katsoessa. :)

On tuossa vielä pitkä matka dieettiä (vai mihin kuntoon aiot?) muta hyvin menee!

Olen tässä nyt aikani ihmetellyt tuota selänlevityskuvaa enkä oikeasti tiedä mitä sanoa. Tuollaista selkää ei oikeasti ole olemassa. Mike on mielikuvitushenkilö.

Voi vittu mikä selkä. :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom