Mike kuntoon 10 viikossa thread.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Originally posted by Mike
Samaa mä olen tässä vuosien saatossa kysellyt, missä vitussa ne jalat on?

Eikö se Jari sorvais sulle samaan rahaan jalkareeniohjelman?

Viimeiset kuvat on aika huonoja kun ei lihat tankkautunut täydemmäksi. Otan parempia kun saan vähän nesteitä takas kroppaan. Rasvaa kyllä tässä 9 viikon aikana lähti ihan kivasti, eli ei kannata hämääntyä jos nää viimeiset kuvat on huonohkoja. Kiitos ja näkemiin!

paska2.jpg

paska1.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä lihaserottuvuus on parantunut huomattavasti.:thumbs:

Täytyy tunnustaa, että mike on kaappi ja isoissa tehtaissakin on pienemmät liukuovet.

otin copy pastella piruuttani vierekkäin tän theadin ensimmäisellä sivulla olevan kuvan ja vertasin sitä tohon viimeseen. Kyllä siinä suuri ero on niiden kahden välillä :kippis1:

Älkääkä jumalauta kukaan käsittäkö tätä väärin!Mike on iso ja paljon isompi,kun minä mutta näytät todellakin noissa viimeisissä kuvissa aika "tyhjältä". Kun otat seuraavat kuvat niin leveä selkä takaa olisi kiva ylläri!

Kiitoksia kommenteista. Ihan positiivinen fiilis jäi dieetistä, keskikroppa kiristyi odotettua paremmin ja nyt näkee paremmin puuteet mitä on parannettava. Jatkan tästä ihan peruspuhtaalla ruokavaliolla, säätelen rasvoja sitten aerobisella mitä veivataan Colemannin kanssa kuin mielipuolet.
Jartsalle iso kiitos asiallisesta valmennuksesta ja Colelle pointsit hyvistä treeneistä, East side barbell gym palaa piakkoin takaisin normaalitreenehin ja kasvatamme lihaksistoa mahdollista kisaamista varten ensi vuodeksi.

jepulis, miken treenikaverina ja vierestä seuranneena ja kuvat ottaneena voi sanoa että mike on dieettinsä aikana päässyt helposti tohon lopputuloksena olevaan kuntoon. Ja niinku kaikki näkee tulos on erinomainen.
Nyt aletaan painaa höyrypäänä ja tehä lissää lihhoo.
Treenit on mielekkäitä kun treenataan kehoilua viimosen päälle treenivihkot on käytetty nuotion virikkeeksi jo ajat sitten ja treenissä mennään täysin lihastuntuman turvin ...joskus toinen laittaa vaan painot tankoon ja sitten sarjaa tekemään katsomatta edes paljon on painoa :) ja useasti on treeni menny läpi laskematta lainkaan edes toistomääriä sarjoissa.

Mike ei mitään kiittelemistä, nyt oli sun vaan vuoro kiristyä....

east side barbell gym- lihaksen hämyytys menetelmällä kuntoon

Tuntuupa tyhmältä laittaa samaa hehkutusta kun kaikki muutkin, mutta pakkohan tollasta kehitystä on kommentoida :)

Ei voi sanoa muuta, kun että tosi upeaa Mike! Kiristymistä kyllä tapahtunut melkoisesti!

Jalkakuvia minäkin tässä vähän jäin kaipailemaan, mutta pitää tulla tsekkaan ne livenä, joten paas laittaen shortsit duuniin seuraavalla kerralla ;)

Olin tossa kaupungilla ja kävin Siperiassa poikkeemassa. Siellä oli käytävällä semmoinen vinkuheinän näköinen ukko joka tarjosi rasvaprosentin mittausta 3€ hintaan. Mittaus tehtiin semmoisella elektronisella härvelillä mikä mittaa kropan vastuksen ja kun läski ei johda sähköä, niin se antaa kuulemma hyvän tuloksen. Sanoin kaverille että noi valehtelee yleensä aika rankasti kun kyseessä on lihaksikkaampi henkilö. No eikun mittari kouraan ja siihen syötettiin pituus, paino ja ikä (WTF??). Sanoin aloittaessa että toi näyttää varmaan jotain 17% mulle koska oon nähnyt sm-kultamitalistin muutama viikko kisojen jälkeen tuommoisella mittarilla, se näytti silloin yli 20%. Hetken sitä puristin ja ruutuun tuli 18.1%. Kaveri katsoi hetken sitä vekotinta, sitten kaivoi rahakassasta rahaa ja sanoi että saat puolet takaisin. Olin juuri lähdössä niin kaveri kysyi että voisinko vilkaista hiukan yhtä paperia, se on kuulemma häneen alaansa ja voin ottaa yhteyttä jos tarvitsen sillä alalla tietotaitoa. Luin paperin puoleen väliin ja annoin takaisin hymyillen.
Paperissa luki suurinpiirtein:

- Haluatko tiputtaa painoa?
- Haluatko tiputtaa sitä pysyävsti?
- Saat syödä mieliruokiasi.
- Perustuu NASA:n ravinto-ohjelmaan, missä proteiinin määrä on vallitsevana.

yms yms.

Että näin tällä kertaa.

:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom