Mike kuntoon 10 viikossa thread.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Haloo...teppei seisoo kuvissa KISAKUNNOSSA SM-lavalla!
Mike taas diettaa "huvikseen", eikä käsittääkseni ole lavalle nousemassa, ja raju on äijän kunto siltikin!!! -paksu kuin perkele, ja koko ajan kiristyy!

Originally posted by Titan
Haloo...teppei seisoo kuvissa KISAKUNNOSSA SM-lavalla!

No Mikeä kun tuossa jo hehkutettiin useampaan kertaan kisalavalle. Ja kai tuota nyt saa verrata, vai mitä?
Onpahan Mike ainakin kovassa seurassa vertailussa, eikö?

Kaikilla meillä on parannettavaa...

Juu, en mä lavalle ole menossa. Tässä dieetissä oli vain tarkoitus katsoa miten toimii kun laitetaan ravinto kunnolla kohdilleen. Ei tässä säikeitä haeta, ihan muuten vain rauhassa dieettaillaan. Aikaa tässä on mennyt vasta noin 7 viikkoa, joten ei nyt ihan sikakireä voisikaan olla.
Turha mua on mennä Teppeihin vertailemaan, mies on kovassa kunnossa ympäri vuoden. Painoa meillä on Teppein kanssa tällä hetkellä samanverran, mutta mies on kyllä IMO definitely paremmassa kunnossa kuin minä.

Tack Titan kannustuksesta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally posted by Mike
Tässä dieetissä oli vain tarkoitus katsoa miten toimii kun laitetaan ravinto kunnolla kohdilleen. Ei tässä säikeitä haeta, ihan muuten vain rauhassa dieettaillaan. Aikaa tässä on mennyt vasta noin 7 viikkoa, joten ei nyt ihan sikakireä voisikaan olla.
Jokos tuo painon putoaminen on vaikuttanut voimatasoihin?

Noniin ja laitan nyt sitten jarrun jo heti päälle,

älkää nyt luulko, etten arvostaisi Miken kuntoa, kunto on kova ja dieetti tuo tuloksia, vertasin Mikeä vain varteenotettavaan verrokkiin. Turha Mikeä olisi verrata 70kg aloittelijaan, kyllähän sen nyt tietää miltä se näyttäisi.

Kehonrakennushan on, kuten joku sen täällä sanoikin, vertailua muihin ja arvostelun kohteena olemista.
Kyllä sen tietää kaikki, jotka itsestään on kuvia ottanut ja eikä ole ollut parhaassa kunnossa kuvissa, että se on julmaa katsottavaa sellainen ja täytyy nostaa kuitenkin hattua kaikille, jotka pystyy itsessään muutoksen tekemään.

Ja vielä,
Mike, jos verrataan sun vanhempiin "blondi"-kuviin, eroa todella on kuin yöllä ja päivällä. Siitä suunta on ollut kyllä rohkaiseva, NIISTÄ kuvista sen kiristymisen todella näkee vaikka persesilmällään! Toivottavasti dieetti jatkuukin vielä loppuunkin asti hyvin!

Originally posted by Ozzy
Jokos tuo painon putoaminen on vaikuttanut voimatasoihin?

Voimatasoista on paha mennä sanomaan mitään kun treeni on muutettu oleellisesti tuntumapainotteiseksi ja voin sanoa colemanninkin puolesta että loistavasti toimii treenit.

Ihan vaan kysyisin tosta säikeiden näkymisestä olkapäissä, että pitäkö rasvojen olla kuin alhaalla, että ne näkyy? vai riippuuko se oaljon myös rasvojen sijoittumisesta kroppaan?

Originally posted by julius018
Ihan vaan kysyisin tosta säikeiden näkymisestä olkapäissä, että pitäkö rasvojen olla kuin alhaalla, että ne näkyy? vai riippuuko se oaljon myös rasvojen sijoittumisesta kroppaan?
Uskoisin rasvojen sijoittumisen tärkeyteen, sillä pahimmassa bulkkikunnossani kun rasvat oli todennäköisesti 12 (vatsat näkyi vielä selvästi) oli olkapäät vieläkin hyvässä valossa säikeillä. Tosin siinä on kaksi asiaa mitkä mulla on aina näkynyt kunnosta riippumatta: olkapäiden säikeet ja vatsalihakset. Todennäköisesti siis rasva ei mulla keräänny kyseisille alueille yhtä helposti kuin esim. naamaan (pullaposki jo kympin rasvoilla :( ).

BTW: kuvissa säikeet häipyy aika helposti. Eli vaikka noissa kuvissa ei säikeitä näy, voi Mikellä aivan hyvin näkyä peilistä olkapäissä uria.

Vielä muuten tuli sellainen mieleen, että n. 5-6 vuotta sitten kun itse muutin Tampereelle ja ostin kortin atleticolle, reenaili siellä kovasti Miken näköinen jäbä joka oli mielestäni melkoisen kireässä kunnossa! -tunnistaako Mike itsensä? -paljonko tuolloin oli painoa, jos nyt yleensäkin olen samassa miehessä?

Originally posted by lazki
Lähinnä noita Miken kuvia vertaillessa vatsan seutu näyttää huomattavasti paremmalta kuin vanhassa kuvassa ja myös ojentajat ja epäkkäät tulevat paremmin esille.

Itse huomasin myös samantien, että vatsan seutu on paremmassa kunnossa ja epäkkäät tulevat paremmin esille.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Uutta kuvaa, jonkunverran kiristystä tapahtunut taas, ei mitään huimaa kuitenkaan. Juu ja on siinä gynoa kun joku kuitenkin kysyy.

most-valmennus-24.3.jpg

tuplat-takaa-valmennus-24.3.jpg

Noniin, mostistä näkee kyllä että lihasten mallikin on kohdallaan ja mies on iso kuin Perkele. :evil:

Vähän kyllä hämää tuo rintalihasten selvä kokoero, onko tuossa quasimodo-efekti eli poseerauksesta kiinni vai oliko Mikellä joskus käynyt jotain rintalihakselle?

Pakko laittaa oma lusikka soppaan mukaan ja sanoa on ukko aikas kovassa kunnossa.:thumbs:

Kovassa kunnossa olet :thumbs:

Kun vertaa noita aikaisempia kuvia uusiin huomaa kyllä eron kireydessä! Onko paino pudonnut paljon(?).

Minulla on nyt kymmenessä viikossa paino pudonnut 9 kg dieetin aikana ja 4 viikkoa vielä jäljellä (syön nyt kalori vaihteluiden aikana keskimäärin 1500 kcal per päivä ja nälkä on patsi hh päivänä). Prosentit kcal määrästä on nyt hh 49,5% prot 44% r 6,5% (pitää muuttaa taas kcal määriä).

Suositut

Back
Ylös Bottom