BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän täs oo enää mitää järkee. Onnea jälleen kerran! :rock: On kyllä kerta toisensa jälkeen kovia sijotuksia overallista alle 80kg kisaajalta! Tässä alkaa odottaan innolla ensimmäistä pro-kisaa! Joko tämä kisa ratkasi Sihvoselle kauden kokonaispisteiden voiton ja sitä myöden sen 15 000e?
 
Heh heh, niinkö meinaat? :) Suomesta ei kyllä löydy haastajaa mulle kasissa vaikka kuinka oli Sihvonen minunkin mielestä upea. Ehkä sitten kun kaima saa selän kasvamaan mun tasolle niin sitten voisin jo vähän hikoillakin... ;)

Vieläkö on nyyssölä samaa mieltä?:ruoska:
 
Kautta aikain kovin amatööri mut iha höpöhöpö juttuja et ois kovempi kehonrakentaja ku Savolainen. Turha noita on edes vertailla keskenään ku on iha eri sarjoissa tyyliin mikroautoilu ja F1
Kyllä Sihvosen saavutukset puhuu puolestaan. Savolainen ei tainnu voittaa juuri mitään ? Sama ku joku sieltä kotisohvalta huutais olevansa suomen paras kehonrakentaja.
Kyllä sun vaan pitää voittaa ne kisat että, sut voidaan leimata parhaimmaksi.
 
Vieläkö on nyyssölä samaa mieltä?:ruoska:
Niin että kumpi voittaisi alle kasissa? Kyllä jokaisen kisaajan pitäisi itseensä uskoa ja omaan potentiaaliinsa. Kiva olisi ollut joskus kilpailla kisakunnossa Sihvosta vastaan, mutta sellainen tuskin tulee tapahtumaan valitettavasti. Kyllä mä omat vahvuuteni ja heikkouteni tiedostan. Uskoisin että Sihvonen myös. Spekuloikaa te, mä keskityn omaan tekemiseeni ja omiin tuleviin kisoihini.
 
No eihän Sihvosella olis ollu mitään jakoja Savolaisen vieressä, mutta ihan turhaa niitä on vertailla. Mutta en kyllä lähtis Sihvosta mikroautoksikaan sanomaan. Tämä Sihvonen on tehny melkoisen ennennäkemättömän tempun ainakin Suomalaisista eikä varmaan kukaan tule tekemään samaa. En tiedä moniko muualla maailmalla on tehny tollanen kisa recordin. Ihan huikea mies
 
Niin että kumpi voittaisi alle kasissa? Kyllä jokaisen kisaajan pitäisi itseensä uskoa ja omaan potentiaaliinsa. Kiva olisi ollut joskus kilpailla kisakunnossa Sihvosta vastaan, mutta sellainen tuskin tulee tapahtumaan valitettavasti. Kyllä mä omat vahvuuteni ja heikkouteni tiedostan. Uskoisin että Sihvonen myös. Spekuloikaa te, mä keskityn omaan tekemiseeni ja omiin tuleviin kisoihini.
Itse olen sitä mieltä, että nyyssölä kyllä veisi kunnossa sihvosen alle kasissa..
 
Kyllä sihvosta on hankala voittaa tossa sarjassa. Aivan huikea fysiikka ja mikä vielä kaiken lisäksi kyky päästä aivan huikeaan kuntoon.

Wilenius hyvin sanoikin että kireyden ja kuivuuden yhdistelmä on tosi kova sihvosella ja se on harvinaista.
 
Spekulointi Sihvosen ja "-97 GP-Savolaisen" välillä on kyllä niin hölömöläisten hommaa, kuin olla ja taitaa. Kyllähän nyt kaikki sen ymmärtää, että SE Savolainen oli ja tulee olemaan vielä pitkään ainoa bodari, joka kykeni haastamaan maailmanluokan ammattilaiset avoimessa sarjassa, piste.

MUTTA Sihvosen kohdalla meillä on kyseessä urheilija, joita näin pieneen maahan tulee kerran sukupolveen. Litmanen, Selänne, Häkkinen, Markkanen... vaikka olis mitkä lisät käytössä, ei se muuta sitä tosiasiaa, että tämä herra on äärettömän lahjakas valitsemassaan lajissa ja varustettu alfa-luokan genetiikalla. Miettikääs nyt hetki. ILMAN valmentajaa, itse kokeilemalla saadaan tällainen kunto uunista ulos. Puhutaan hyvät naiset ja herrat rajattomasta potentiaalista, joka oikeissa käsissä voi joskus vielä lyödä sen kuuluisan geepee ysiseiskankin ja haastaa ammattilaisena aivan kenet tahansa.

Lonsdaleiitin kova ukko kyllä Mika oot, suuret onnittelut!
 
Kyllä sihvosta on hankala voittaa tossa sarjassa. Aivan huikea fysiikka ja mikä vielä kaiken lisäksi kyky päästä aivan huikeaan kuntoon.

Wilenius hyvin sanoikin että kireyden ja kuivuuden yhdistelmä on tosi kova sihvosella ja se on harvinaista.
Kun tuntee oman kroppansa, on fiksu ja tietää mitä tekee, niin lopputulos on juuri tätä harvinaista kireyden ja kuivuuden yhdistelmää.:worship::worship:
 
Kyllä Sihvosen saavutukset puhuu puolestaan. Savolainen ei tainnu voittaa juuri mitään ? Sama ku joku sieltä kotisohvalta huutais olevansa suomen paras kehonrakentaja.
Kyllä sun vaan pitää voittaa ne kisat että, sut voidaan leimata parhaimmaksi.

No ei se kyllä vaan mene noin. Marko ei voittanu amatöörinä juuri mitään koska sen ei tarvinnu. Pro kisat onki sitä ihan eri juttu ja siel jokanen päänahka on todella arvokas. Sun mielestä Killekin on sit varmaan parempi kehonrakentaja ku Marko koska sillä on enemmän voittoja?

En haluais ees käydä tätä keskustelua koska tää saattaa kuullostaa siltä et jotenki vähättelisin Mikan ansioita mut se ei todellakaan mene niin mut ei Markoa ja Mikaa voi edes verrata keskenään. Mika on yks maailman parhaita amatöörejä omassa painoluokassaan eikä se todellakaan ole mikään pikku juttu
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom