BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On Mika vaan todella kova!
Onnea Roomaan.



Noi BB MM-kisat olis 2-6 marraskuuta.
Varmaan liian kaukana et sais kunnon pidettyä freshinä sinne asti.
 
Viimeksi muokattu:
On Mika vaan todella kova!
Onnea Roomaan.



Noi BB MM-kisat olis 2-6 marraskuuta.
Varmaan liian kaukana et sais kunnon pidettyä freshinä sinne asti.


Mika myös sanoi instalivessä, että ei oo sinne mm-kisoihin todennäköisesti lähdössä tiettyjen syiden takia.
 
On kyllä huikea tuo Mikan lihaserottuvuus. Näyttää lisäksi jopa vähän dwarffaan tuossa itse Classic Olympiaa :o
Tai sitten se johtuu vain hyvin ajoitetusta "out-anglauksesta" :D
 
Juu se on aina mukavaa, kun voi toisten kustannuksella vittuilla. Linkkaa toki myös se tutkimus, joka osoittaa, ettei vastaoteleuat ole hyvä hauisliike, koska sitä mä en ole vielä nähnyt.

Hei camoon, mä puhuisin nyt kyllä ennemmin vaikka hyväntahtoisesta naljailusta kuin vittuilusta. Joku voi kokea, että se on sama asia, mutta ei se ole. Siis sen vitsin/vittuilun/naljailun heittäjän näkökulmasta. Toki sun tuntemukset voivat tunnetasolla olla täysin samanlaiset(oli "vittuilijan" agenda sitten heittää vitsiä tai oikeasti provosoida), tiettyjä vastatunteita ei voi toiselta tietenkään edellyttää. Onko ongelmasi nimenomaan tänne somemaailmaan liittyvä, vai tuleeko oikeassa elämässä yhtä lailla "otettua raskaasti" kaikenlainen naljailu tai sun kustannuksella vitsailu? Tai ainakin täällä somemaailmassa loukkaannut erittäin helposti. Tai ainakin annat mielikuvan, että loukkaannut. Ja tämäkään ei tosiaan ole mitään vittuilua, loukkaantuminen on täysin ookoo, mutta itsellesi se varmasti on raskasta. Esim.tuohon leuanvetoläppään moni olisi voinut vastata nauravalla hymiöllä. Tarkoitus ei missään tapauksessa ole mitenkään nyt dissata tai arvostella sua. Lähinnä nousi ehkä pieni harmitus, että toivottavasi tuon tyyppinen naljailu ei sun ihon alle mene oikeassa elämässä ainakaan samoissa määrin. Mulla itselläni ei ainakaan olisi varmaan yhtään kaveria tai ystävää, eikä esim.vaimoa, jos pienen hyväntahtoisen vittuilun kokisin siten, että nämä ihmiset eivät pidä minusta tai eivät välitä minusta. Koeta ihan oikeasti ottaa rennommin asian kanssa, koska jengi vaan innostuu porukassa(niin oikeassa- kuin someelämässä) aina olemaan agitoiva ja provosoiva niitä tyyppejä kohtaan, jotka ovat sille provokaatiolle herkeämpiä. Itsekin olisin voinut heittää tuollaisen leuanvetoihin liittyvän hyvän herjan, mitä tämä toinen palstaveli heitti, eikä mun tarkoitus olisi missään nimessä ollut aiheuttaa sulle ikävää fiilistä. :love:

Edit: Oho, en enää muistanut, että nyt oltiin itse Championin ketjussa, eli pahoittelut off-topicista.
 
Hei camoon....

Niin oliko se sitten vain naljailua vai sitä, että täällä osa tuntuu suorastaan nauttivan siitä kun saavat jatkuvasti irvailla allekirjoittaneella tai pääsevät todistamaan, kun muut tätä tavalla tai toisella tekevät.
Ja jos se naljailu ja negaus rajoittuiskin vain tällä platformille...

ps. En pahoittanut tuosta mieltä. Lähinnä välillä vain turhauttaa tuo jatkuva huomauttelu jos mistäkin vanhasta/vanhahkosta jutusta. Noh omapa on vika, joten mitä tässä valittamaankaan.
 
Niin oliko se sitten vain naljailua vai sitä, että täällä osa tuntuu suorastaan nauttivan siitä kun saavat jatkuvasti irvailla allekirjoittaneella tai pääsevät todistamaan, kun muut tätä tavalla tai toisella tekevät.
Ja jos se naljailu ja negaus rajoittuiskin vain tällä platformille...




ps. En pahoittanut tuosta mieltä. Lähinnä välillä vain turhauttaa tuo jatkuva huomauttelu jos mistäkin vanhasta/vanhahkosta jutusta. Noh omapa on vika, joten mitä tässä valittamaankaan.

Koulussaki oli parasta kiusata sitä, joka otti eniten itteensä
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom