Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mika taisi jossain sanoa että, ei ole menossa EM tai MM kisoihin.Huikea on ukko, onnea! Nyt vielä se maailmanmestaruus kotio ennen ammattilaislavoja.
Minkä tahansa muun maan kansalaisena kisareissu järjestyisi, mut ei Suomessa. Maailmanmestaruuteen ois täysin realistiset mahdollisuudet...Mika taisi jossain sanoa että, ei ole menossa EM tai MM kisoihin.
Heh heh, niinkö meinaat?Suomesta ei kyllä löydy haastajaa mulle kasissa vaikka kuinka oli Sihvonen minunkin mielestä upea. Ehkä sitten kun kaima saa selän kasvamaan mun tasolle niin sitten voisin jo vähän hikoillakin... ;)

Kyllä Sihvosen saavutukset puhuu puolestaan. Savolainen ei tainnu voittaa juuri mitään ? Sama ku joku sieltä kotisohvalta huutais olevansa suomen paras kehonrakentaja.Kautta aikain kovin amatööri mut iha höpöhöpö juttuja et ois kovempi kehonrakentaja ku Savolainen. Turha noita on edes vertailla keskenään ku on iha eri sarjoissa tyyliin mikroautoilu ja F1
Niin että kumpi voittaisi alle kasissa? Kyllä jokaisen kisaajan pitäisi itseensä uskoa ja omaan potentiaaliinsa. Kiva olisi ollut joskus kilpailla kisakunnossa Sihvosta vastaan, mutta sellainen tuskin tulee tapahtumaan valitettavasti. Kyllä mä omat vahvuuteni ja heikkouteni tiedostan. Uskoisin että Sihvonen myös. Spekuloikaa te, mä keskityn omaan tekemiseeni ja omiin tuleviin kisoihini.Vieläkö on nyyssölä samaa mieltä?![]()
Itse olen sitä mieltä, että nyyssölä kyllä veisi kunnossa sihvosen alle kasissa..Niin että kumpi voittaisi alle kasissa? Kyllä jokaisen kisaajan pitäisi itseensä uskoa ja omaan potentiaaliinsa. Kiva olisi ollut joskus kilpailla kisakunnossa Sihvosta vastaan, mutta sellainen tuskin tulee tapahtumaan valitettavasti. Kyllä mä omat vahvuuteni ja heikkouteni tiedostan. Uskoisin että Sihvonen myös. Spekuloikaa te, mä keskityn omaan tekemiseeni ja omiin tuleviin kisoihini.
Sähän käyttäydyt ihan kuin olisit jotenkin voittanut ton väittelyn, vaikka todellisuudessahan sä olit eniten pihalla koko aiheessaTuo juttu oli tosin niin tuore, ettei mustekaan ollut vielä ehtinyt kuivua.
Kun tuntee oman kroppansa, on fiksu ja tietää mitä tekee, niin lopputulos on juuri tätä harvinaista kireyden ja kuivuuden yhdistelmää.Kyllä sihvosta on hankala voittaa tossa sarjassa. Aivan huikea fysiikka ja mikä vielä kaiken lisäksi kyky päästä aivan huikeaan kuntoon.
Wilenius hyvin sanoikin että kireyden ja kuivuuden yhdistelmä on tosi kova sihvosella ja se on harvinaista.

Kyllä Sihvosen saavutukset puhuu puolestaan. Savolainen ei tainnu voittaa juuri mitään ? Sama ku joku sieltä kotisohvalta huutais olevansa suomen paras kehonrakentaja.
Kyllä sun vaan pitää voittaa ne kisat että, sut voidaan leimata parhaimmaksi.
Vai niin.Sähän käyttäydyt ihan kuin olisit jotenkin voittanut ton väittelyn, vaikka todellisuudessahan sä olit eniten pihalla koko aiheessa