BB PRO Mika Sihvonen

Kyllä sitä on aina itse tullut Nyyssölää tässä lajissa fanitettua eniten ja se jatkuu edelleen. Mutta myös omasta mielestä Sihvosella siistein fysiikka Suomessa tällä hetkellä by far. Kapea vyötärö ja lihasten symmetria, Sihvosella juuri sellainen keho mistä tulee kreikkalainen veistos mieleen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri näin. Ensin kannattaisi käydä nappaamassa EM- tai MM- mitali ja sitten amatööripuolelta kaiken voittaneena ottaa stepin pro-puolelle ja katsoa lähteekö lihasmassa kasvamaan kohti 212-tasoa. Jos ei kehitystä enää tulekaan voi harmittaa, että amatööripuolen arvostetuimmat kisat jäi väliin.

Classic Physique olisi 212:sta lähempänä pro-puolella. Tai voidaan sanoa, että on jo valmis paketti sinne. Eriasia kiinnostaako Sihvosta siinä sarjassa kisaaminen.
 
Noita jalkoja ei vain voi voittaa. Vaikka Sihvonen hävisi yläkropan lihasmassassa ACE:ssa monelle (erottuvuus kuitenkin hyvä), jalkojen koon, muodon ja keskivartalon kapeuden avulla mies loi illuusion, jolla täysin dominoi muita. Osoittaa hyvin, miten tärkeät lihasryhmät ovat etu- ja takareidet.
 
Kyllä sitä on aina itse tullut Nyyssölää tässä lajissa fanitettua eniten ja se jatkuu edelleen. Mutta myös omasta mielestä Sihvosella siistein fysiikka Suomessa tällä hetkellä by far. Kapea vyötärö ja lihasten symmetria, Sihvosella juuri sellainen keho mistä tulee kreikkalainen veistos mieleen.
Kreikkalainen Veistos juurikin.
 
Kemppainen teki juuri kehonrakennusdebyytin, on isä ja harrastanut kehonrakennusta n. 1 vuoden. :D Mahtuuko siis Kemppainen ja Sihvonen samaan lauseeseen?
 
Kyllä sitä on aina itse tullut Nyyssölää tässä lajissa fanitettua eniten ja se jatkuu edelleen. Mutta myös omasta mielestä Sihvosella siistein fysiikka Suomessa tällä hetkellä by far. Kapea vyötärö ja lihasten symmetria, Sihvosella juuri sellainen keho mistä tulee kreikkalainen veistos mieleen.
Aina huvittaa kun kehonrakentajia verrataan kreikkalaisiin patsaisiin. Näytä mulle ykskin kuva jossa näin on.
 
Itse odotan tiukkaa kamppailua Sihvosen ja Ollin välillä. Vielä on mahdotonta sanoa, miltä miehet näyttävät vierekkäin, mutta kovin alle kasikymppi tästä tulee taas vuosikausiin. Kertoimet ovat toki Sihvosen puolella, mutta siltikään en uskaltaisi yli 100 euroa laittaa kummallekaan. :eek:

Niin värillisiä silmälaseja en mistään löydä, että Kemppainen voisi Sihvosen voittaa. Ihan omalaatuisia pitäisi kahdessa viikossa tapahtua. Kemppaisella yksi karsintakisan (kovatasoinen??) voitto, Sihvosella kv. voittoja kolme (vai neljä?). Kehonrakentajan pitäisi näyttää juuri tuolta kuin Sihvonen näyttää, eikä miltään ahdetulta broilerilta. Kemppainen on kärjellään seisova kolmio, balanssi puuttuu kokonaan.
Harmi, ettei Nyyssölä ole mukana, oltaisiin saatu mielenkiintoisin kasikymppinen ikinä. Overallista en tiedä, ainakin maailmalla näyttää siltä, että isommilla ukoilla on etulyöntiasema.
Ja samaa mieltä siinä, että ensin arvokisoihin ja sitten ammattilaiseksi, jos kiinnostusta riittää.
 
Sihvonen on ensimmäinen Suomessa joka antaisi nyyssölälle vastusta -80sarjassa. Mut voitte menis nyyssölälle. Ja jos Suomessa tuomaroidaan samanlailla ku maailmalla, niin Lahdessa Jerry Ossi vie.
 
Aina huvittaa kun kehonrakentajia verrataan kreikkalaisiin patsaisiin. Näytä mulle ykskin kuva jossa näin on.
Onhan ne soturit aikanaan kuvattu lihaksikkaina.

Screen Shot 2017-09-25 at 17.04.12.png
Screen Shot 2017-09-25 at 17.03.53.png
 
Heh heh, niinkö meinaat? :) Suomesta ei kyllä löydy haastajaa mulle kasissa vaikka kuinka oli Sihvonen minunkin mielestä upea. Ehkä sitten kun kaima saa selän kasvamaan mun tasolle niin sitten voisin jo vähän hikoillakin... ;)

Tämä kaksikko olisi mukava nähdä vierekkäin
 
Bisley on niin oikeassa ja siltikin vaikka avalla olisivat nuo kaikki kolme tai otetaan Vollikin mukaan, niin Jerry pesee kaikki.... Bisley on seuraavana ja uskon että vuosi pari kun kuluu niin Bisley tuo lavalla sellaisen paketin, että DUDES, GET THE FUCK OUTTA HERE!
 
Minäkin veikkaisin nyysiksen voittoa jos Sihvonen olisi samaan aikaan lavalla. Sihvosella jalat ja nätti yläkerta. Nyysiksellä paksua lihaa monessa paikkaa ja mausteena huippu selkä. Kilpa olisi toki tasainen ja päivän kunto olisi ratkaiseva.
Kai nämä on sit makuasioita näiden kahden välillä :)
 
Onnittelut Mikalle mahtavasta voittosarjasta! Ihmettelen tätä tarvetta etukäteen ennustella, kuka pyyhkii lattiaa kenelläkin. Minusta on pelkästään hienoa, että tänäkin vuonna SM-kisoihin on tulossa kovassa kunnossa kansainvälisen tason kisaajia, joita ei ole aikaisemmin päästy vertailemaan toisiaan vastaan. Tästä porukasta voittaja on myös yksiselitteisesti se kovin - niin paljon kuin @Bisley :tä arvostankin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom