Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä tykkään seurata bodareita somessa. Otin kantaa vain Omeletin ontuvaan perusteluun siitä että miksi bodarit, isotissiset blondit yms laittaa puuropersekuvia nettiin.
Eikö ne kuvat voi sitten ikuistaa pysyviksi muistoiksi vaikka pilvipalveluun, kännykän tai tietokoneen valokuva-albumiin tai sinne vanhaan kunnon valokuva-albumiin?
Ei ole Jerryllä saumaa Sihvoselle. Hands down kovin ja vie overalin kanssa.Voiko nyt siis olettaa, että Sihvonen on Suomen menestynein amatöörikehonrakentaja? Taisi tällä voitolla mennä Nyyssölän ohi? Vielä puuttuu SM-overall, joka ei taida tällä paketilla olla kovinkaan kaukana, ellei Pro-Ossi ryöstä amatöörilavoilta suurinta pokaalia..
Täytyi herätä koomasta komppaamaan. Nyt kun ei ruvettaisi tämän urheilijan kohdalla sössöttämään mistään ammattilaisuudesta, vaan tähdättäisiin maailmamestariksi.Sihvonen on niin täydellinen, ettei sitä kukaan tässä maassa tällä hetkellä voita.
Sihvonen on niin täydellinen, ettei sitä kukaan tässä maassa tällä hetkellä voita.
Mä en usko, että Mikallakaan olis saumaa, on Sihvonen vain niin valtavan täydellinen. Mut kaksi erilaista fysiikkaa, olis vaikee dumareille.Eikö edes muuan Mika Nyyssölä?
Juuri näin. Ensin kannattaisi käydä nappaamassa EM- tai MM- mitali ja sitten amatööripuolelta kaiken voittaneena ottaa stepin pro-puolelle ja katsoa lähteekö lihasmassa kasvamaan kohti 212-tasoa. Jos ei kehitystä enää tulekaan voi harmittaa, että amatööripuolen arvostetuimmat kisat jäi väliin.Täytyi herätä koomasta komppaamaan. Nyt kun ei ruvettaisi tämän urheilijan kohdalla sössöttämään mistään ammattilaisuudesta, vaan tähdättäisiin maailmamestariksi.
Sihvonen voitti juuri täysin tuomariäänin kansainvälisesä kisassa 21 kilpailijaa. Täysin voittamaton tällä hetkellä.Itse odotan tiukkaa kamppailua Sihvosen ja Ollin välillä. Vielä on mahdotonta sanoa, miltä miehet näyttävät vierekkäin, mutta kovin alle kasikymppi tästä tulee taas vuosikausiin. Kertoimet ovat toki Sihvosen puolella, mutta siltikään en uskaltaisi yli 100 euroa laittaa kummallekaan.