Nimenomhan tästä lajista Mika on kiinnostunut.Classic Physique olisi 212:sta lähempänä pro-puolella. Tai voidaan sanoa, että on jo valmis paketti sinne. Eriasia kiinnostaako Sihvosta siinä sarjassa kisaaminen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomhan tästä lajista Mika on kiinnostunut.Classic Physique olisi 212:sta lähempänä pro-puolella. Tai voidaan sanoa, että on jo valmis paketti sinne. Eriasia kiinnostaako Sihvosta siinä sarjassa kisaaminen.
Kreikkalainen Veistos juurikin.Kyllä sitä on aina itse tullut Nyyssölää tässä lajissa fanitettua eniten ja se jatkuu edelleen. Mutta myös omasta mielestä Sihvosella siistein fysiikka Suomessa tällä hetkellä by far. Kapea vyötärö ja lihasten symmetria, Sihvosella juuri sellainen keho mistä tulee kreikkalainen veistos mieleen.

Nimenomaan tästä lajista Mika on kiinnostunut.
Aina huvittaa kun kehonrakentajia verrataan kreikkalaisiin patsaisiin. Näytä mulle ykskin kuva jossa näin on.Kyllä sitä on aina itse tullut Nyyssölää tässä lajissa fanitettua eniten ja se jatkuu edelleen. Mutta myös omasta mielestä Sihvosella siistein fysiikka Suomessa tällä hetkellä by far. Kapea vyötärö ja lihasten symmetria, Sihvosella juuri sellainen keho mistä tulee kreikkalainen veistos mieleen.
Itse odotan tiukkaa kamppailua Sihvosen ja Ollin välillä. Vielä on mahdotonta sanoa, miltä miehet näyttävät vierekkäin, mutta kovin alle kasikymppi tästä tulee taas vuosikausiin. Kertoimet ovat toki Sihvosen puolella, mutta siltikään en uskaltaisi yli 100 euroa laittaa kummallekaan.![]()
Onhan ne soturit aikanaan kuvattu lihaksikkaina.Aina huvittaa kun kehonrakentajia verrataan kreikkalaisiin patsaisiin. Näytä mulle ykskin kuva jossa näin on.
Heh heh, niinkö meinaat?Suomesta ei kyllä löydy haastajaa mulle kasissa vaikka kuinka oli Sihvonen minunkin mielestä upea. Ehkä sitten kun kaima saa selän kasvamaan mun tasolle niin sitten voisin jo vähän hikoillakin... ;)