Sä oot Mike ihme tyyppi.... :D ei auta ku hyvällä yrittää, mutta muista nyt, että mä yritin alottaa sen fiksun linjan. Perinteisestihän sä menet kuitenkin heti siihen henkilön solvaukseen, jotta pitäiskö mun sitte alottaa se tällä kertaa?? Poista kuule kaikki ketjut jos se nyt tuntuu paremmalta niin saat sen marttyyrin viitan nyt päällesi.
Ampuun taas niinku nollasta sataan sulla toi touhu alta sekunnin, mutta ei sulla sitä kultaisen keskitien linjaa koskaan ole tainnut ollakkaan joten miksi nyt sitten tässäkään. Se oli ehkä se mitä mä tossa peräänkuulutin. Ei tosiaan ole pakko olla siellä puskissa ja hiljaisuudessa ja jos joku saa sponsseja niin aivan saatanallisen hienoa!! Tuntuis vaan, että se fokus on ehkä hieman väärässä paikassa ja ymmärrän senkin ett se on osa hartastusta ne videot ja insta kuvat ja koko se some touhu, vaikken asiasta olisikaan itse niin innoissani. Ite ottaisin joka sarjan välissä ja aikana sen 10 stilli ja kolmella kameralla videota jos se tois kehitystä, mutta ei se nyt tuo sitä niin se kyllä ehkä vois se fokus olla jossain muussa ainakin siihen alkuun sitten. Arvostan itse vaan tuollaista nöyää ja hiljaisuudessa tekemistä esim vapaaottelussa Emilianenkoja ja nyt sitten bodauksessa tälläistä kaveria joka sitte tulee puskista ilman huuteluja. Nythän Sihvonen siellä somessa tekee ihmisille sitä työtään ja ottaa kuvia ja tuntuis sponssejakin olevaa joten nähtävästi siihen tavoitteeseen on päästy samalla tavalla. 2+7=9, 3+6=9, 1+8=9 jne. Samaan pisteeseen on monta tietä. Sulla on omat arvostuksen aiheesi ja minulla omani
Edit. Siellähän oli kysymyskin niin vastataan siihen. Ei todellkaan loppunut arvotus siihen, että on esillä.