BB PRO Mika Sihvonen

Joskus itselläkin oli ties vaikka mitä taustakuvia puhelimessa ja tietokoneella. Ensimmäisiin multimedia puhelimiin kun sai tilattua tekstiviestillä taustakuvaksi kauniin naisen niin kyllä oli kaverit kateellisia! Nykyään ei enää jaksa, joten perus vakio taustakuvilla mennään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stringeissä hilluva mies taustakuvana, kukin tyylillään 😅
Eikait siinä mitään väärää, vaikka olisi itse yhtä kova, olisi tämä narsissmin huippu, kun oma kuva luurissa! Unohtui tuo no homo :LOL:
Joo ennemmin siihen laittaa jonku naikkosen vaikka vittu levällään. Tosin ite siihen en voi lähteä ku se ois riita kotona et miks siinä on jonku toisen tussun kuva näytöllä
Eikö sitä omaa naistaan kehtaa laittaa, vaatteilla tai ilman? 😂
Voihan siinä vieraskin nainen olla, mutta vaatteet päällä :unsure:
 
Miten joku voi sanoa että ei ole aikaa kuunnella podcasteja, eihän se kuuntelu vie ollenkaan aikaa.
Vähän sama kun sanoisi että minulla ei ole aikaa hengittää.

Mitä taas noihin aika leimoihin tulee niin aivan täysin turhia, oikeastaan kaikki mielenkiintoiset podit on muutenkin liian lyhyitä, niin miksi niistä kuuntelisi vain paloja sieltä täältä.

Joo ennemmin siihen laittaa jonku naikkosen vaikka vittu levällään. Tosin ite siihen en voi lähteä ku se ois riita kotona et miks siinä on jonku toisen tussun kuva näytöllä

Laita oman emännän kuva ni ei tuu sanomista.
 
Eikait siinä mitään väärää, vaikka olisi itse yhtä kova, olisi tämä narsissmin huippu, kun oma kuva luurissa! Unohtui tuo no homo :LOL:

Eikö sitä omaa naistaan kehtaa laittaa, vaatteilla tai ilman? 😂
Voihan siinä vieraskin nainen olla, mutta vaatteet päällä :unsure:

Sitä näkee muutenki joka päivä niin ei halua, että sentäs seuraa joka paikkaan 😁
 
Juu podcastit ei vie ollenkaan aikaa. Jos kuuntelisit Joe Roganin lahetykset kokopaivatyona (40 tuntia viikossa) aikaa ei menisi kuin 2.5 vuotta. Itse asiassa enemman koska niita tulee koko ajan lisaa.
Tarkoitti varmaan sitä että podcasteja voi kuunnella muun ohessa, esim kävellessä, pyöräillessä, ajaessa, töissä ym riippuen mikä omaan tilanteeseen ja työkuvioihin sopii.
 
Miten joku voi sanoa että ei ole aikaa kuunnella podcasteja, eihän se kuuntelu vie ollenkaan aikaa.
Vähän sama kun sanoisi että minulla ei ole aikaa hengittää.

Mitä taas noihin aika leimoihin tulee niin aivan täysin turhia, oikeastaan kaikki mielenkiintoiset podit on muutenkin liian lyhyitä, niin miksi niistä kuuntelisi vain paloja sieltä täältä.



Laita oman emännän kuva ni ei tuu sanomista.
Jos ei halua multitaskata vaan keskittyy vaikkapa tekemään yhden asian kerrallaan niin voi olla vaikeuksia löytää aikaa podcastien kuunteluun. Näin ainakin itselläni.
 
Kuunteleeko joku oikeasti podcasteja niin että vain istuisi paikoillaan niitä kuuntelemassa tekemättä muuta?
Itse teen tätä toisinaan iltaisin ennen nukkumaanmenoa, jonkun 30-40min.

Muuten oon sen verran adhd että räjähtäisin jos pitäisi päivällä yrittää vaikka istua ja kuunnella podcastia tekemättä yhtään mitään. Edes sormen naputtelu ei auttaisi
 
Itse teen tätä toisinaan iltaisin ennen nukkumaanmenoa, jonkun 30-40min.

Muuten oon sen verran adhd että räjähtäisin jos pitäisi päivällä yrittää vaikka istua ja kuunnella podcastia tekemättä yhtään mitään. Edes sormen naputtelu ei auttaisi
Juuri tuon takia olen tietoisesti pyrkinyt siihen, etten tee kuin yhtä asiaa kerrallaan. Siihen tottuu ja kärsivällisyys kasvaa.
 
Kuunteleeko joku oikeasti podcasteja niin että vain istuisi paikoillaan niitä kuuntelemassa tekemättä muuta?
Samalla tavalla kohtelen viihteenä kuin perus youtubevideoita ja sarjoja, satunnaisesti katson podcastia esim. syödessä sen sijaan että katsoisi sarjaa tms. Mutta pääosin ne kumminkin pyörii taustalla ulkoillessa tai kun touhuaa kotona jotain muuta niin kotiteatterikoneelta vaan laittaa pyörimään podcastin musiikin sijaan, yleensä on kuitenkin joku kesken. Jos on tarpeeksi mielenkiintoinen tai viihdyttävä podcast niin kyllä sitä katsoo ihan sellaisenaan.

Eihän kukaan oikeasti vaan istu hiljaa ja syö.
 
Tarkoitti varmaan sitä että podcasteja voi kuunnella muun ohessa, esim kävellessä, pyöräillessä, ajaessa, töissä ym riippuen mikä omaan tilanteeseen ja työkuvioihin sopii.
Joo, tulee itekin suurinosa podcast kuunneltua nykyään, miten ennen kuuntelin musiikkia. Muun asian ohessa, joskus töissä sellaista aivotonta hommaa, että ei tarvi ajatusta ollenkaan kun saman asian toistoa.
Samoin kun siivoan kerran viikossa koko asunnon, pyykki ja astiantiskoneen täyttö/tyhjennys 3-7x per viikkko. Ruuanlaitto, PT-Vatas tyyliin keittiön siivous ja sitten syönti. Käytän siis langattomia kuulokkeita kuunteluun.
Joku 5-10 kertaa vuodessa tulee myös ajettua pitkää matkaa, tyyliin 3-7h kerralla, jolloin saakin jo erittäin monta podcastia kuunneltua matkan aikana.
Monessa tilanteessa, paljon helpompi heittää joku uusi jakso, tuttua podcast kuin ruveta etsii uutta sarjaa, jos ei ole mikään kesken, siinä menee äkkiä joku 15-30 minuuttia kun selaat ja mietit mitä katsoa.
En ole koskaan kuitenkaan osannut iltaisin, ennen nukkumista kuunnella mitään, mielummin luen kirjaa.
 
Leimoista on myös hyvä nopeaa katsoa, mistä siinä podcastissa puhutaan. Jos leimat kokee turhaksi, niitähän ei ole pakko kenenkään katsoa. Tämä helpottaa vähän sitä vaikeaa valintaa, ryhtyykö podcastia kuuntelemaan vai ei. En itse monesti jaksa alkaa edes kuuntelemaan jotain, mistä en tiedä, mitä siellä hölistään. Ja jos sisältö on niin sekavaa, ettei siinä ole edes selkeitä aihealueita mitä käsitellään, niin se menee suoraan ei jatkoon.
 
Back
Ylös Bottom