BB PRO Mika Sihvonen

Mites noista elite pro kisoista saa mitalistit rahaa? Ainakin pari vuotta sitten toi oli rahallisesti paljon parempi vaihtoehto kun pelkistä kisoista pysty tienaamaan sen 20-30k jos oikein muistan. 212 olympian voittajakin saa ainoastaan 40k ja pienemmistä kisoista paljon vähemmän.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se Mika vaan helvetin kova! Mitä nyt ikinä päättääkään tehdä tulevaisuudessa kisailujen suhteen niin tulee varmasti seurattua. Itse en kuitenkaan mahda sille ajatukselle mitään, että olisi vaan niin hienoa päästä näkemään suomalainen kisaamassa 212 sarjassa olympiassa. Uskon että Mika sinne pääsisi ihan varmasti.
 
Joissakin kuvissa ja videoissa näyttää jo siltä, että Sihvosen yläkerta dominoi alakertaa. Näin etenkin tuplat edestä poseerauksessa 💪🏻💪🏻. Paketti on todella hyvä. Selkään kun saisi vielä leveyttä ja paksuutta lisää, niin alkaisi olemaan kultamitali kaulassa. Ja kädetkään eivät voi ikinä olla liian isot, mutta ovat jo hyvät.
 
Mites noista elite pro kisoista saa mitalistit rahaa? Ainakin pari vuotta sitten toi oli rahallisesti paljon parempi vaihtoehto kun pelkistä kisoista pysty tienaamaan sen 20-30k jos oikein muistan. 212 olympian voittajakin saa ainoastaan 40k ja pienemmistä kisoista paljon vähemmän.

Pro League toisi kuitenkin maailmanlaajuisesti paljon enemmän näkyvyyttä kuin Elite Pro. Toki vaatii oikeita liikkuja, että tämän kykenee hyödyntämään taloudellisesti.
 
Pro League toisi kuitenkin maailmanlaajuisesti paljon enemmän näkyvyyttä kuin Elite Pro. Toki vaatii oikeita liikkuja, että tämän kykenee hyödyntämään taloudellisesti.

Tämä, mutta en tiedä onko nykynen sponsori valmis maksamaan tosta hirveästi enemmän kun taitanee keskittyä myyntinsä lähinnä suomeen. Toki uudet sponsorit on mahdollisia, mut ei nekään kyllä alkuun varmaan ihmeitä tarjoa
 
On se Mika vaan helvetin kova! Mitä nyt ikinä päättääkään tehdä tulevaisuudessa kisailujen suhteen niin tulee varmasti seurattua. Itse en kuitenkaan mahda sille ajatukselle mitään, että olisi vaan niin hienoa päästä näkemään suomalainen kisaamassa 212 sarjassa olympiassa. Uskon että Mika sinne pääsisi ihan varmasti.
Eikös Mika vasta vähän aikaa sitten sanonut toistamiseen Miken videolla, että kyllä hän katsoo tuon 212 kortin vielä tulevaisuudessa sitten kun sen aika on. Ensin kehittää itsensä tuolla elite pro puolella ja sitten vaihtaa liittoa.
 
Eikös Mika vasta vähän aikaa sitten sanonut toistamiseen Miken videolla, että kyllä hän katsoo tuon 212 kortin vielä tulevaisuudessa sitten kun sen aika on. Ensin kehittää itsensä tuolla elite pro puolella ja sitten vaihtaa liittoa.
Kaikki ei katso niitä videoita eikä varmaan tulevaa podcastiakaan. Suositus olis katsoa ne, koska niistä saa aina ensikäden tietoa kisajalta itseltään. Niissä pitkälti aika hyvin käydään läpi kisaajan suunntelmia tulevaisuuden osalta kanssa.
 
Ei mua ainakaan kiinnosta katsoa videoita tai kuunnella podcasteja. En ymmärrä kenellä muutenkaan on aikaa seurata joka kisaajaa tuollaisella pieteetillä ellei sitä tee työkseen tai työajalla.

Siksi luen kisaajien ketjuja, koska toivon löytäväni kirjoitettuna sen tarpeellisen tiedon. Kiitos siis teille jotka jaksatte näistä kuulumisista välillä kirjoittaakin.

Onnea Mikalle huikeasta suorituksesta!
 
Ei mua ainakaan kiinnosta katsoa videoita tai kuunnella podcasteja. En ymmärrä kenellä muutenkaan on aikaa seurata joka kisaajaa tuollaisella pieteetillä ellei sitä tee työkseen tai työajalla.

Siksi luen kisaajien ketjuja, koska toivon löytäväni kirjoitettuna sen tarpeellisen tiedon. Kiitos siis teille jotka jaksatte näistä kuulumisista välillä kirjoittaakin.

Onnea Mikalle huikeasta suorituksesta!
Juuri näin, sama täällä.

Osan podcastista voisin kuunnella aina silloin tällöin, jos niissä olisi esim. Wilenius&Hulkki tyylinen aikataulutus näkyvillä, eli näkisi mitä aihetta missäkin kohtaa videota käsitellään.
 
Ei mua ainakaan kiinnosta katsoa videoita tai kuunnella podcasteja. En ymmärrä kenellä muutenkaan on aikaa seurata joka kisaajaa tuollaisella pieteetillä ellei sitä tee työkseen tai työajalla.

Siksi luen kisaajien ketjuja, koska toivon löytäväni kirjoitettuna sen tarpeellisen tiedon. Kiitos siis teille jotka jaksatte näistä kuulumisista välillä kirjoittaakin.

Onnea Mikalle huikeasta suorituksesta!
Aikaisemmin fyysistä työtä tehdessä nimenomaan työnteon ohella oli helppo kuunnella podcasteja.

Nykyään toimistotyössä ei pysty keskittymään työhön jos koittas taustalla jotain podcastia kuunnella.
Mut automatkat ja iltaisin ennen nukkumaanmenoa itse ainakin hyvin kerkeän.

Itselläkin monesti vapaa-aikana on paljon kaikkea mutta silti kerkeän suht hyvin monta videota tai podcastia viikossa katsomaan. Toiset varmaan touhuaa sit iltakymmeneen asti aivan koko ajan jotain ja myös viikonloput 😁
 
Ihan normi käytäntö youtubeen upatuissa podcästeissä että aiheiden timestampit laitettu aikajanaan.
Niin kauan kun Joe Rogan ei laita, niin se ei ole mikään käytäntö. Siitä valittavat eivät ainakaan mun podcasteja kato, oli markkerit tai ei.
 
Onko jokin syy, miksei näitä timestamppeja voisi laittaa?
Koska podcastit on tarkoitettu katottavaksi kokonaan, yksi aihe johtaa toiseen jne. Ja edelleen, te ette katso vaikka olis joka sekunti merkattu, joten mitä välii.
 
Ihan normi käytäntö youtubeen upatuissa podcästeissä että aiheiden timestampit laitettu aikajanaan.
Yleistä on myös se että pilkotaan aiheita omiin lyhyempiin videoihin ja paremmin se toimiikin jos halutaan niiden huomio jotka ei koko tunnin, kahden tai kolmen settiä muuten kuuntelisi. Näppärästi saa katselukertojakin. Ihmisten keskittymiskyky on nykyään niin olematon että pitkät artikkelit ja podcastit harvalle uppoaa mutta minä kyllä tykkään ja kuuntelen podcasteja säännöllisesti.
 
Yleistä on myös se että pilkotaan aiheita omiin lyhyempiin videoihin ja paremmin se toimiikin jos halutaan niiden huomio jotka ei koko tunnin, kahden tai kolmen settiä muuten kuuntelisi. Näppärästi saa katselukertojakin. Ihmisten keskittymiskyky on nykyään niin olematon että pitkät artikkelit ja podcastit harvalle uppoaa mutta minä kyllä tykkään ja kuuntelen podcasteja säännöllisesti.
Mä kuuntelen kanssa kovasti podcasteja ja aina alusta loppuun, en edes tajua miten kukaan voi kuunnella vaikka jotain Darkweb diaries ja sitten hyppii pitkin podcastia, menee kaikki hukkaan. Nää ihmiset jotka vaatii stamppeja, ei kato kuitenkaan, joten mä en ainakaan niiden takia ala tuhoamaan hyviä podcasteja. Miettikää miten Allun ja mun podcast menis perseelleen kun jutuissa viitataan taaksepäin podcastissa ja aiheet vie toiseen aiheeseen.
 
Back
Ylös Bottom