BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos jotain pitää sanoa niin omasta mielestä musiikit ei osunu tällä kertaa kohilleen. Sihvonen 10 weeks out ACE videossa taas musat osui täydellisesti. Mut nää on taas ihan maku asioita.

Perusvastaus. Haetaan se jokin valituksen aihe. Vaikka lopussa sen sanoo että ihan makuasioita, niin silti pitää sanoa. :oujee:
Sihvonen on ainakin kunnossa, se on varma.

Perusvastaus. Haetaan se jokin valituksen aihe. Vaikka lopussa sen sanoo että ihan makuasioita, niin silti pitää sanoa. :oujee:
Aikaisemmalla sivulla laitoin pelkän positiivisen kommentin. Sit Mike sanoi ettei täällä ole paljoa videota noteerattu joten annoin myös toisen kommentin joka ei ollut niin positiivinen.

Mitä nyt vittua. Ensin sanotaan että arvostella voi myös negatiivisesti jos sen tekee asiallisesti mut enää sekään ei kelpaa vaan pelkkää selkääntaputtelua halutaan?

Ei paljoa videota täällä noteerattu, mikä ei yllätys ole, mutta se oli ylläri, että video sai vain 4 peukkua alaspäin.

Eikös tuosta videosta ole jo tykätty vaikka kuinka? (n)Mutta joo, uskomaton kondis ja se on onnistuneesti taltioitu ja esiintuotu erittäin tyylikkään videon muodossa (y) Eipä taida tuollaisella qualityllä paljoa videomateriaalia kehonrakentajista ulos putkahdella. Minkään tason kilpailijoista.

Olisi kyllä mielestäni hyvinkin asianmukaista ja "oikein", jos herra Sihvonen ja Mike saisivat ansaitsemansa huomion, mutta taitaa vaan nykymaailmassa olla aivan helvetin harvinaista ja vaikeaa saada mitään hienoa ja/tai järkevää vähänkään isommin näkyviin, vaan sen eteen pitää tehdä vain jotain mahdollisimman vatipäistä...

Eipä taida tuollaisella qualityllä paljoa videomateriaalia kehonrakentajista ulos putkahdella
Kyllä mun mielestä ulkomailla välillä on todella makeesti tehtyjä pätkiä joista itse ainakin pidän kovasti ja myös diggaan enemmän tehdä taiteellista pätkää.

Sihvosen pätkästä eteenpäin nää C100mk2 pätkät kuvataan maksimidynamiikalla ja greidaukseen käytetään aikaa. Vaikka se ei kuvassa näykään mitä teen, niin Sihvosen pätkän värisäädöissä kesti useampi tunti kun hain sopivaa leffamaista lookkia. Mut harmikseni mun suurin pullonkaula on luovuus, en keksi mitä kuvaisin ja alkaa noi normaalit treenipätkät oleen niin nähtyjä. Toki niitä vois editoimalla fiksaa erilaiseksi. Sitten olen tuonut mukaan noi making of videot studiolta. Sihvosen studiokuvauksista tulee samanlainen, johon lisätään vielä nopeutettua editointia adobella.

Sihvosen pätkästä eteenpäin nää C100mk2 pätkät kuvataan maksimidynamiikalla ja greidaukseen käytetään aikaa. Vaikka se ei kuvassa näykään mitä teen, niin Sihvosen pätkän värisäädöissä kesti useampi tunti kun hain sopivaa leffamaista lookkia. Mut harmikseni mun suurin pullonkaula on luovuus, en keksi mitä kuvaisin ja alkaa noi normaalit treenipätkät oleen niin nähtyjä. Toki niitä vois editoimalla fiksaa erilaiseksi. Sitten olen tuonut mukaan noi making of videot studiolta. Sihvosen studiokuvauksista tulee samanlainen, johon lisätään vielä nopeutettua editointia adobella.
Oisko mitään intoa kuvata vaikka luontoa ? Tai sit vaikka joku my day video toisesta henkilöstä hienosti kuvattuna ? Se kyl vaatis tosi paljon työtä...

Tässä videossa kohdassa 5:38 lähtee omasta mielestä todella magea pätkä. Todella hienosti kuvattu ja editoitu :hyper:

Frankil muitakin hyviä pätkiä.

Hessun päivästä! Siihen dramaattisia hidastuksia, ylväitä kuvakulmia ja muuta jännää. Koirien ylimpänä ystävänä katsoisin ja lässyttäisin itsekseni.
Paskantaminen ja kuseminen hidastettuna eeppisellä musalla. Palataan Sihvoseen.

Näissä on vähän sekin kun on totuttu siihen että oot hiton taitava ja kuvat sekä videot on huipputasoa, niin jengi ei enään jaksa jokaiseen videoon ja kuvaan enään kommentoida kehuja. Nautitaan vaan videoista ja kuvista himassa ja ollaan hiljaa ja tyytyväisiä. Ei sekään toisaalta väärin oo.

Oisko mitään intoa kuvata vaikka luontoa ? Tai sit vaikka joku my day video toisesta henkilöstä hienosti kuvattuna ? Se kyl vaatis tosi paljon työtä...

Tässä videossa kohdassa 5:38 lähtee omasta mielestä todella magea pätkä. Todella hienosti kuvattu ja editoitu :hyper:

Frankil muitakin hyviä pätkiä.

Mä en taas tykkää. Liian sekavaa settiä.

Näissä on vähän sekin kun on totuttu siihen että oot hiton taitava ja kuvat sekä videot on huipputasoa, niin jengi ei enään jaksa jokaiseen videoon ja kuvaan enään kommentoida kehuja. Nautitaan vaan videoista ja kuvista himassa ja ollaan hiljaa ja tyytyväisiä. Ei sekään toisaalta väärin oo.
Mä komppaan tätä, aina ei jaksa laittaa kommenttia, mutta yleensä pidän kyllä kaikista Miken tuotoksista ja vähintäänkin tykkäyksen laitan. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom