Mika Myllylä vs Matti Nykänen!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zztop
  • Aloitettu Aloitettu
Mistäpäs sitä taas kansalainen tietää, kuinka pahasti se on ratkennut. Toisaalta, jos vanha alkoholisti ratkeaa niin se harvoin jää siihen "yksi lasi punkkua illalla pitää suoniston kunnossa"-linjaan. Harmittaa, toivoisin että mies saa asiansa kuntoon. Ja että lehdistö jättäisi rauhaan. Ja että Nykänen tekisi Jussilat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tässä nähdään kuinka järkevä ammatti on olla ammattiurheilija lajeissa, joissa ei ole rikastumismahdollisuutta.

Kyllä myllylä aika hyvät rahat on repinyt hiihdolla. Luksuskämpät ja muut...mikä on sitten "rikas", on toinen asia.

Jännä nähdä, että täällä on näitä kovia kavereita (esim. Slarto, quiz, Kapu), jotka ovat valmiita heittämään sen kuuluisan ensimmäisen kiven. Oman elämän täytyy sitten olla täysin virheetön ja normien mukainen, muuten se kivi voi tulla takaisin kipeällä tavalla.

En tietenkään puolustele alkoholisteja tässä, vaan kaikkensa urheilulle antaneita sporttisankareita. Kun on itse ihan mitätön nobody, on äärettömän helppo panna halvalla ja naureskella. Erityisen helppoa se on nuorille, joilla ei ole vielä mitään itsellistä elämänkokemusta. Yrittäkää pojat olla hieman empaattisempia, kuvitella toisen tuskaa ja epäonnea. Elämä on vitun kovaa noin keskimäärin. Saatte kaikki kokea sen jossakin vaiheessa.

Elämä on kovaa. Joskus oli kovia sporttisankareita ja pienten poikien/tyttöjen esikuva. mutta ei se oikeuta yhtään mitä hallaa ne tekee omalle perheelle juomalla itsensä järkyttävään kuntoon. Ei kaikki entiset huippu-urheilujat ole alkoholisteja.

Todellakin. Osasi lopettaa ennen kärähtämistään.

Onko jollain oikeasti jotain todisteita Björnin tai jonkun muun Ruotsalaisen tai Norjalaisen dopingin käytöstä? Tuntuu kaikki aina olevan Suomalaisten mutu-päätelmiä...

Sääli, että Myllyläkin on lipsunut tuolle ladulle. Onkohan noilla ex-huipuilla aina mottona "aivan sama mitää teen, teen sen täysillä". Mika Häkkisenkin haastattelun mukaan mies kävi itse samassa suunnalla, mutta onneksi löytyi muuta tekemistä.

Onko jollain oikeasti jotain todisteita Björnin tai jonkun muun Ruotsalaisen tai Norjalaisen dopingin käytöstä? Tuntuu kaikki aina olevan Suomalaisten mutu-päätelmiä...
no jos björn ei käyttänyt, niin mä olen elvis.

Mites Sievisen Jani? Hyvät tsäänssit olis nyt astua korkki lyttyyn. Onko sisäpiiritietoja?

On se kyllä kumma suomalainen ajattelu maailma. "
Ei ole mitään tekemistä. Mitä tekisin? Ahaa nyt keksin rupean ryyppäämään oikein kunnolla."

Kovia urheilijoita kumpikin ei vain pysty ymmärtämään mikä siinä pullossa niin viehättää.

Sitten jos on ollut joku urheilija, niin sitä kyllä pitää sääliä koska onhan hän joku kansallissankari, mitä mainioin mies jne. Oikeasti, kuinka naurettavan tärkeänä urheilijoita nykyään pidetään? Typerää saarnaamista tuollainen "älkää arvostelko meidän sporttisankareita". Ja on turhaa selittää elämän kovuudesta kellekään, ei kukaan voi tietää mitä näidenkin nimien takana olevat ihmiset on joutunut kokemaan, jopa lapsina. Elämässä tulee ylä- ja alamäkiä mutta se on jokaisen omalla vastuulla selvitä niistä, ja mikäli on onnekas, niin joku voi olla vielä siinä tukena. Myllylällä ei mennyt mitenkään huonosti, mies sai ammattinsa urheilun kautta sekä hänellä oli perhe. Mut psyyke ei kestänyt, joten piti helpottaa oloa viinalla.

Ei tässä nyt mun kohdalla ole kyse mistään urheilijoiden puolustelusta.

Täällä on useita kommentteja, kuten omasi, joista näkee, että omien voimien loppumiseen liittyvät kokemukset on kokematta. Eikä tässä ole kyse siitä, mitä konkreettisia juttuja kenenkin elämässä on ehtinyt tapahtua. Ihmiset reagoi asioihin niin eri tavalla.

Vaikka mitäpä se mulle kuuluu, mitä täällä muut kirjoittelee. Lopetan saarnaamiseni tähän.

Mika Häkkinenkin oli otsikoissa hetken aikaa kun F1-uran loppumisen jälkeen alkoi biletys maistumaan kun tuntui olevan vaikeaa täyttää tyhjiötä kun hektinen ympärivuotinen f1-sirkus oli päättynyt. Onneksi tajusi realiteetit ajoissa, mutta mihinkäs seepra juovistaan pääsee, taas ajetaan kilpaa ja tyhjiö on täytetty :)

Kyllähän vitutukseen on hyvä juoda ja nollata se tilanne - mutta sen jälkeen pitää ottaa itseään niskasta kiinni. Jokainen on kuitenkin oman elämänsä seppä ja ottaa vastuun tekemisistään.

Mä kunnioitan Myllylää aivan sairaasti.:worship: Toivottavasti pääsee eroon ongelmistaan.
Aiai kuinka monelle viina on maistunut jossain vaiheessa elämää. Turha lähteä liikaa tuomitsemaan. Ja kyllä, Mika on ollut hoidossa, joka kertoo tilanteen vakavuudesta. Pitää kuitenkin muistaa, että moni sinne kuuluisi, mutta moniko menee? Joten ei tuollainen nyt niin ennen kuulematonta ole. Uskon Mikan nousevan ahdingostaan!

Mä kunnioitan Myllylää aivan sairaasti.:worship: Toivottavasti pääsee eroon ongelmistaan.

Täältä löytyy kans yx, joka Myllylää kunnioittaa. Ikävää, että tilanne on mennyt sellaiseksi kuin mikä se nyt on (ja tietysti ikävä tilanne muillakin alkoholiongelmaisilla). Kaikkein eniten kuitenkin surettaa se, että Myllylällä on mukavan oloinen vaimo (joskus ollaan juteltu) ja kaksi poikaa, jotka kärsivät tästä tilanteesta ehkä kaikkein eniten.

Veikkaan, että ryypiskely johtuu häpeästä enemmän kuin kilpauran loppumisesta. Mikaakin pidettiin rehellisenä kunnon miehenä(karpaasit) ja sitte tuleekin käry joka tahraa miehen maineen loppuiäksi. Kova voiton tahto ajoi siihen, halu olla suuri. Uskon, että maineen menetys(loppuiäksi) on miehelle kovaakin kovempi paikka. Itsekään en muista mitä Mika on voittanut, vaan muistan lähinnä että kärysi Lahdessa. Käryn leimaa ei mikään voi poistaa lopullisesti. Tätä mieltä olen.

Kyllä toi Myllylä on ihme hiippari... Sen oloa voisi kummasti helpottaa jos pystyisi edes itselleen myöntämään että siellä Lahdessa tuli oikeasti tehtyä jotakin mikä oli VÄÄRIN ja KIELLETTYÄ... Myllylä on vuosikausia sönkännyt siitä legendaarisesta harmaasta alueesta, että "ei me varsinaisesti tehty mitään väärää, vaan siinä liikuttiin semmosella harmaalla alueella"...
Jostain messias-kompleksista se kärsii myös, "mää ryven täällä suolla teiän kaikkien puolesta, valtavat paineet kuin risti mun hartioilla, pakko yrittää vippaskonsteilla pärjätä, teiän takia mää yritin, mää kirjotan Hiihtäjän Testamentin, kultanen risti kaulassa kunnon kristittynä ja rehellisenä karpaasina ryyppään täällä hirsilinnassa teiän takia"...
Lopeta jo, iso mies... Jos viina on ongelma niin juominen pitää lopettaa. Kyllä tässä maassa on tenuja ollut niin paljon, että alan erikoislääkäreillä on alkoholivieroituksesta vankka tietotaito. Alkoholismi ei ole muuta kuin riippuvuus, addiktio, ja semmoinen on aina itse hommattu ja aiheutettu. Ei se paapomalla muuksi muutu Myllylänkään kohdalla.

On se vaan surkiaa tuo ainainen viinan kanssa pelleily tässä maassa. Juodaan ihmissuhteet, perheet, maine, duunit, rahat ja terveys paskaksi. Sit lopuksi viedään sairaalaan hoitoon kun ollaan monasti jo liian pitkällä tiellä turmion. Sääliksi käy suomalaisia juoppoja ja pahasti. Siis mitä vittua täällä tapahtuu, oikeesti?!?

On se vaan surkiaa tuo ainainen viinan kanssa pelleily tässä maassa. Juodaan ihmissuhteet, perheet, maine, duunit, rahat ja terveys paskaksi. Sit lopuksi viedään sairaalaan hoitoon kun ollaan monasti jo liian pitkällä tiellä turmion. Sääliksi käy suomalaisia juoppoja ja pahasti. Siis mitä vittua täällä tapahtuu, oikeesti?!?
mut toisaalta kaikki menee paskaksi kuitenkin, vaikka olisi kuinka fiksu. alkoholi vaan vähän nopeuttaa prosessia. onko suurta käytännön merkitystä sillä, että onko lopullisesti hajalla 50- tai 100-vuotiaana?

paska homma että myllylälllä menee nykyään noin huonosti,on perhettä,uutta kämppää ja uusi työ.Niin luulisi että ei lähtisi putki päälle.Toisin kuin monella muulla jotka on laittanyt elämänsä oikeasti sekaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom