Mikä vituttaa lisääntyneissä kiloissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Otsikko kertoo kaiken. Saattaa olla vastaavia ketjuja aiemminkin, mutta mulla on hiki.:D

Eli olkoot kilot fättiä tai tiukkaa lihaa. Mikä on huonoa arkielämässä kilojen lisääntyessä?

-HIKI! Ei vittu mitä jälkihikeä pukkaa saunan jälkeen, kun jo aiemminkin ollut kova hikoilemaan.
-Vaateostokset. Onneksi tullut mahaa, niin housuja löytyy.
-Peruskunnon väistämätön huononeminen.
-HIKI!!!

Pistää miettimään, onko tässä touhussa mitään järkeä?:) Itse olen vielä pienoinen poikanen, mutta kokemuksia kuuntelen.

Veikkaan että suurin osa hikoilusta johtuu siitä, että kun syö ja treenaa jatkuvalla tahdilla, niin sitä vaan hikoilee enempi ku aineenvaihdunta käy kierroksil. Otappa treenitaukoa ja yritä olla ressaamatta mistää ja vedä todella matalilla kaloreilla ja karsi energioista hiilarit, niin ei muuten hikoiluta melkein mitään. Oisko syynä ettei energiaa tartte käyttää lämmöksi kun ei olla plussilla tai edes sinne päinkään. Mene ja tiedä.:D

Tiedä sitten passaako paljon valittaa jos pyhittää suuren osan elämästään tietoisesti lihasten kasvatukseen ja joutuu jostain tinkimään niiden tulemisen seurauksena. Kuten nuo vaatteet vaikka. Ja toivottavaa tietenkin, että paino on lihasta eikä läskiä. Läskillä ei nyt kummosesti mitään siinä ohessa tee ellei se ole vaan välivaihe kohti suurempia lihasmassoja. :D

naisia tulee ovista ja ikkunoista

Haha, aina yhtä hauska juttu muistella kun yksi hyvänpäivän tuttu on oikeasti sanonu muijalle hommien loputtua että "Pakko lähteä." akka siihen että no miksi..? "No ei voi mitään, pillua tulee ovista ja ikkunoista."

-Liikafläsät kerääntyy mulla pääasiassa jenkkakahvoihin ja alavatsaan
-Housut ei oikein sovi, kun on sopivat vyötäröstä niin hitsaa kiinni reisistä. Kun sopii reisille niin on liian isot vyötäröllä
-Kauluspaidat kiristää kainaloista ihan perkeleesti. Jos haluaa paidan joka sopii hartiaseudulle niin vatsaseutu näyttää kun ois kääritty liian isoon lakanaan.
-Kalsarit kiristää persettä, jenkkakahvoja ja palleja.
-Tullut liikaa fläsää
-Fläsää

-Liikafläsät kerääntyy mulla pääasiassa jenkkakahvoihin ja alavatsaan
-Housut ei oikein sovi, kun on sopivat vyötäröstä niin hitsaa kiinni reisistä. Kun sopii reisille niin on liian isot vyötäröllä
-Kauluspaidat kiristää kainaloista ihan perkeleesti. Jos haluaa paidan joka sopii hartiaseudulle niin vatsaseutu näyttää kun ois kääritty liian isoon lakanaan.
-Kalsarit kiristää persettä, jenkkakahvoja ja palleja.
-Tullut liikaa fläsää
-Fläsää

Tässä tapauksessa suosittelisin pykälää isompia kalsareita. :hyvä:

Pitäkää rasvaprosentti sielä kympin tienoilla niin ei ala vituttamaan mikään. Läskistä noi ongelmat yleensä johtuu (naturaalilla), ei isoista lihaksista.

Ite olen aina ollut melko pitkä kuikelo, mutta nyt kun on alkanut lihaa tarttumaan ja hartiat kasvamaan niin jo on vaikea löytää minkäänlaisia vaatteita ( 195cm/86kg ). Niinkuin kalsarikumi tuossa jo postasi, paita joka puristaa hartioista ja rinnasta tai sitten pitää valita se vatsan kohdalta ylisuuri lakana. Kauluspaidat pitäisi melkein jo teettää.. Samaten farkuissa, kapea vyötärö mutta pitkät jalat, huoh. Eli siitä keskikehon kummusta olisi jotain hyötyä näin vaateasioissa, mutta sitähän ei tänne tule :whip: ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se että perse on niin leveä että ovenkarmit lähtee mukaan vaikka pariovista menisi. Mikään ei näytä hyvältä yllä paitsi jos pukeutuu pussilakanaan eikä sekään paljon imartele. Lähinnä sitä muistuttaa liikkuvaa sohvaa joka on verhoiltu goretexiin. Tai norsua joka joka on verhottu goretexiin, päättäkää itse. Jos vetää päälleen meleeratun harmaat collegevaatteet, ihmiset luulevat Ehrensvärdin hautamöhkäleeksi. Vähän ikävää seistä vaikka pankkiautomaatilla kun jengi tulee kuvaamaan ja osoittelemaan sormella.

Muuten ei niin haittaa olla läski.

Pitäkää rasvaprosentti sielä kympin tienoilla niin ei ala vituttamaan mikään. Läskistä noi ongelmat yleensä johtuu (naturaalilla), ei isoista lihaksista.
Rupesin juuri n. kk sitten bulkkaamaan ensimmäisen kerran, ja aloitin samalla kreatiinin käytön... Paino nousi 76kg -> 81kg ja piti mennä ostamaan parit uudet housut.
Nyt sitten ostamani uudetkin housut ovat jäämässä reisistä ja perseestä pieniksi... Voi olla että jos lopettaisi kreatiinin käytön niin kummasti mahtuisi kaikkiin housuihin.
Eli siis - Vaatteet jäävät pieniksi.
- Hikoilu
- Peruskunnon heikentyminen

Mikäs siinä:

Hikeä tahtoo täälläki tulla vaikka ei mitään ees teekkään.
Farkuissa kans tuota että jos vyötärö sopiva ni reidet kinnaa jne. Vituttaa nuo farkut.

Itellä tuli kolme seikkaa heti mieleen:
- Hiki
- Kaikki ylimääräinen menee jenkkakahvoiksi vyötärölle
- Hengästyminen (huono peruskunto)

Jahka tässä saan taas terveen paperit, niin meikä tiputtaa tällä dieetillä rasvat alas ja bulkkaan vastaisuudessa niin maltilla, että ainakaan noita saatanan jenkkahvoja ei tule! Niin... ja vittu rupean lenkkeilemään heti, kun kelit muuttuu suotuisammiksi.

Farkuissa mahtuu vyötäröltä melkein kaikki niin ei saatana kun on reisistä niin tiukat jos menee kyykkyyn niin ratkee perse, HIKI!

Se että perse on niin leveä että ovenkarmit lähtee mukaan vaikka pariovista menisi. Mikään ei näytä hyvältä yllä paitsi jos pukeutuu pussilakanaan eikä sekään paljon imartele. Lähinnä sitä muistuttaa liikkuvaa sohvaa joka on verhoiltu goretexiin. Tai norsua joka joka on verhottu goretexiin, päättäkää itse. Jos vetää päälleen meleeratun harmaat collegevaatteet, ihmiset luulevat Ehrensvärdin hautamöhkäleeksi. Vähän ikävää seistä vaikka pankkiautomaatilla kun jengi tulee kuvaamaan ja osoittelemaan sormella.

Muuten ei niin haittaa olla läski.

Kiitoksia päivän parhaista nauruista! :hyvä:

-Sama farkkuongelma kuin muillakin, vyötärössä olis puolimetriä varaa ja reisistä on niinku trikoopuku.

-MYÖSKIN HIKI!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom