Mikä vialla??

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
43
Onko jotain vialla kun en tunnu saavan lihaksiani kipeiksi vaikka reenaisin kuinka kovaa?Toistot olen pitänyt tuossa 15-20.Kehitystä on kyllä kokoajan tapahtunut.Ja sitten toinen inhottava asia on se, että jo muutamien sarjojen jälkeen iskee AINA helvetillinen tärinä päälle. Ajattelin ensin, että jotain vaikutusta voisi olla kun olen syönyt aerobisen apuna stack II:sia ja kofuja tai sitten olen syönyt liian huonosti ennen reeniä. Olen jättänyt kofut ja stakit kokonaan pois ja yrittänyt korjata ruokavaliotani, mutta ei mitään vaikutusta. Olen parin viikon ajan nyt syönyt ekaa kertaa elämässäni kreatiiniä (SF-proteinin kreatiini puryvax). Ohjeessa sanottiin yksi teelusikallinen 6g päivässä, joka sisältää 1,5g kreatiinia ja 1,5g puryvaattia. Olen nyt syönyt neljä teelusikallista päivässä, koska tuo kreatiinin määrä tuntui tosi alhaiselta. No nyt tänään sitten vedin reenin tärinöistä huolimatta loppuun ja heitin sitten ekaa kertaa elämässäni kunnon laatat reenin jälkeen. En tiedä oliko tuolla kreatiinilläkin jotain vaikutusta asiaan, mutta joku tuntuu olevan vituillaan kun aina on kunnon tärinät päällä.. Ajattelin kysäistä onko muilla koskaan ollut samanlaisia oireita ja mikäköhän auttaisi?? Ei tuonne salille nyt kumminkaan oksentamaan viitsisi lähteä. Ylikunnosta tuskin on kysymys, koska en käy salilla kun noin 3 kertaa viikossa..

maristola sanoi:
Onko jotain vialla kun en tunnu saavan lihaksiani kipeiksi vaikka reenaisin kuinka kovaa?Toistot olen pitänyt tuossa 15-20.Kehitystä on kyllä kokoajan tapahtunut.

Mitäs sitä sitten itkemään jos kehitystä tapahtuu. Vaihtele ohjelmaa ja toistoja silloin tällöin.

maristola sanoi:
Ja sitten toinen inhottava asia on se, että jo muutamien sarjojen jälkeen iskee AINA helvetillinen tärinä päälle.

Olisko verensokerit alhaalla? Tuo ainakin aiheuttaa heikotusta ja tärinää.

Hehe tuttuja oireita. Tuskin mitään haittaa jos kehitystä tulee. Itse treenaan HST:lla ja olen huomannut, että lihat tottuvat rasitukseen ja eivät enää ole niin kipeänä seuraavana päivänä.
2 viikon blokin lopussa paikat eivät ole yleensä ollenkaan kipeänä seuraavana päivänä. Ohjelmaan kuuluvan totaalipaussin jälkeen on lihat tosi kipeänä aina parin ekan treenin jälkeen, vaikka treenipainot eivät ole juuri lämmittelypainoja suuremmat.

Juuri tuommoiset pitkät toistot (15) aiheuttavat minulla aluksi voimakasta pahoinvointia ja tärinää. On tullut oksennettua ihan muutama kerta. Luulisin, että sillä on jotain tekemistä voimakkaan maitohapon erityksen kanssa, koska lyhyemmilllä sarjoilla ilmiötä ei esiinny ollenkaan.

Mutu-veikkaukseksi menee mut Stack nostaa reenin aikana tietty sykettä ihan ylikorkeelle (mulla ainakin) joka pistää mut kovissa sarjoissa haukkoon happea ihan sikana ja tuntuu ettei huoneessa joskus riitä ilma. Eli pieni happivaje ja ne maitohapot saa mulla huonoa oloa ja heikotusta aikaan, ja kreatiini on monilla ollut juttu mikä saa pakin kuralle (ainakin monohydraatti) eli ennen reeniä varmasti ei-toivottava ilmiö. Energiahuolto ennen reeniä kandee kanssa olla kohillaan eli jos juot maltoo tai syöt vähän nopeempia hiilareita niin eikös se verensokeri tipu kans vauhdilla alas juuri reenin aikana. Yhteensattumien summaa varmasti.

maristola sanoi:
Olen parin viikon ajan nyt syönyt ekaa kertaa elämässäni kreatiiniä (SF-proteinin kreatiini puryvax). Ohjeessa sanottiin yksi teelusikallinen 6g päivässä, joka sisältää 1,5g kreatiinia ja 1,5g puryvaattia.

:wanha: Siks sun lihat ei tule kipeiksi ku sä vedät horkkaa ja sä palaudut tosi hyvin!!11§½½

Lainaus ADT:n sivuilta:

"Kaikki kolme testosteronin ja nandrolonin esiastetta sisältäneet tuotteet olivat kuopiolaisen SF-protein nimisen valmistajan Kreatiini puryvax -tuotetta. Kahdessa Valkeakoskelta hankitussa erässä oli pakkausmerkintä ”parasta ennen 2005.03” ja yhdessä Helsingistä ostetussa erässä merkintä ”parasta ennen 2005.05”."

;)

cartman74 sanoi:
:wanha: Siks sun lihat ei tule kipeiksi ku sä vedät horkkaa ja sä palaudut tosi hyvin!!11§½½

Lainaus ADT:n sivuilta:

"Kaikki kolme testosteronin ja nandrolonin esiastetta sisältäneet tuotteet olivat kuopiolaisen SF-protein nimisen valmistajan Kreatiini puryvax -tuotetta. Kahdessa Valkeakoskelta hankitussa erässä oli pakkausmerkintä ”parasta ennen 2005.03” ja yhdessä Helsingistä ostetussa erässä merkintä ”parasta ennen 2005.05”."

;)

Sattupa somasti kun itsellä on tuo pakkausmerkintä parasta ennen 2005.05"..Heh. Joo olen vasta pari viikkoa syönyt tuota ja ei ne lihakset aikasemminkaan sitten alkuaikojen ole tulleet kipeeks, joten tuskin tolla kreatiinilla nyt kovin suurta vaikutusta siihen on. Tai no olen mie ne sillä lailla joskus onnistunut saamaan kipeeksi, että reenin jälkeen on vielä vetänyt aerobisen jonka jälkeen fiksuna kovassa nestehukassa on lähtenyt poikien kanssa kaljoittelemaan niin saa sitten seuraavava päivänä suurinpiirtein kontata töihin..Muuten en ole mitään palautumisjuomia ja muita lisäravinteita koskaan syönyt. Pelkkää kotiruokaa ja lisänä aina neljä purkkia tonnikalaa päivässä, että saa tota protskua tarpeeks.

Mites onkos muilla kokemusta tosta kreatiini puryvax tuotteesta ja minkälaista annostusta käytätte?? Itse olen syönyt päivässä ton ohjeen mukaisen yhden teelusikallisen sijasta neljä.

maristola sanoi:
-- Muuten en ole mitään palautumisjuomia ja muita lisäravinteita koskaan syönyt. Pelkkää kotiruokaa ja lisänä aina neljä purkkia tonnikalaa päivässä, että saa tota protskua tarpeeks.

Itse en välttämättä söisi 4 purkkia tonnikalaa päivässä. Joidenkin henkilöiden mukaan tonnikalapurkillisista (kuin myös kalasta yleensäkin?) saattaa kertyä elimistöön haitallisia aineita. Eli kohtuus kaikessa. Toisaalta jos halutaan mennä hifistelyn puolelle, niin tonnikala ei välttämättä ole se optimaalisin proteiininlähde kaikkina vuorokauden aikoina. (Esim. iltasella itse vedän mieluummin jotain kaseiinia ja heraa sisältävää safkaa.)

Suositut

Back
Ylös Bottom