- Ikä
- 43
Onko jotain vialla kun en tunnu saavan lihaksiani kipeiksi vaikka reenaisin kuinka kovaa?Toistot olen pitänyt tuossa 15-20.Kehitystä on kyllä kokoajan tapahtunut.Ja sitten toinen inhottava asia on se, että jo muutamien sarjojen jälkeen iskee AINA helvetillinen tärinä päälle. Ajattelin ensin, että jotain vaikutusta voisi olla kun olen syönyt aerobisen apuna stack II:sia ja kofuja tai sitten olen syönyt liian huonosti ennen reeniä. Olen jättänyt kofut ja stakit kokonaan pois ja yrittänyt korjata ruokavaliotani, mutta ei mitään vaikutusta. Olen parin viikon ajan nyt syönyt ekaa kertaa elämässäni kreatiiniä (SF-proteinin kreatiini puryvax). Ohjeessa sanottiin yksi teelusikallinen 6g päivässä, joka sisältää 1,5g kreatiinia ja 1,5g puryvaattia. Olen nyt syönyt neljä teelusikallista päivässä, koska tuo kreatiinin määrä tuntui tosi alhaiselta. No nyt tänään sitten vedin reenin tärinöistä huolimatta loppuun ja heitin sitten ekaa kertaa elämässäni kunnon laatat reenin jälkeen. En tiedä oliko tuolla kreatiinilläkin jotain vaikutusta asiaan, mutta joku tuntuu olevan vituillaan kun aina on kunnon tärinät päällä.. Ajattelin kysäistä onko muilla koskaan ollut samanlaisia oireita ja mikäköhän auttaisi?? Ei tuonne salille nyt kumminkaan oksentamaan viitsisi lähteä. Ylikunnosta tuskin on kysymys, koska en käy salilla kun noin 3 kertaa viikossa..